خرید قسطی تلویزیون تی سی ال

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:52:18

جهت مشاهده شرایط خرید قسطی تلویزیون تی سی ال به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون تی سی ال


اطلاعاتی درباره شرکت تی سی ال

شرکت تی سی ال، یکی از برند های تولید تلویزیون در کشور چین است که شرکت مادیران در ایران، نمایندگی آن را بر عهده دارد. تلویزیون های تی سی ال دارای قیمت های مختلف و به نسبت ارزان تر از نسخه های اروپایی خود است. خرید قسطی تلویزیون تی سی ال، برای بسیاری از مردم، پیشنهاد مناسب و معقولانه ای است.

 در زیر نگاهی به تاریخچه شرکت تی سی ال می اندازیم.

تاریخچه شرکت تی سی ال

این شرکت در سال ۱۹۸۱ تحت نام برند TTK به عنوان تولید کننده کاست، تاسیس شد. این شرکت در سال 1985 نام برند خود را به TCL تغییر داد. این شرکت، تولید ابزار الکترونیک  را در بازار چین در سال ۱۹۸۰ آغاز کرد و در دهه ۲۰۰۰ شروع به فروش و ارائه آن به خارج از کشور کرد.

در سال ۲۰۰۳، TCL و شرکت تامسون از فرانسه تصمیم به ایجاد یک سرمایه‌گذاری مشترک برای تولید تلویزیون و دی وی دی در سراسر جهان کردند. TCL، 67 درصد سهام شرکت سرمایه‌گذاری مشترک با تامسون را در اختیار داشت و توافق شد که تلویزیون تولید شده توسط TCL و تامسون تحت برند TCL در آسیا و برند تامسون در اروپا و آمریکای شمالی به بازار عرضه شود.

در سال ۲۰۱۱، شرکت TCL، با شرکت الکتریکی Hisense و شرکت برق Changhong سیشوان همکاری خود را آغاز کرد، با هدف کمک به ایجاد استانداردهای صنعتی برای تلویزیون‌های هوشمند خود.

تی سی ال به تولید انواع تلویزیون هوشمند، تلفن همراه هوشمند، لوازم خانگی مشغول است که محصولات آن در سراسر کشور چین و کشور های جهان در حال عرضه است.

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال

همه ما با شنیدن کلمه تخفیف یا قسطی، موجی از خوشحالی در صورت هایمان نمایان می شود. خرید قسطی تلویزیون تی سی ال توسط سایت قسطی کلاب، یک پیشنهاد جذاب برای تلویزیون دوستان و افرادی است که به طور مرتب تلویزیون تماشا می کنند و کیفیت آن برایشان حائز اهمیت است. 

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال، این امکان را به شما می دهد تا با خاطر راحت از کیفیت و وضوح تصویر و برخورداری از طراحی زیبا و عامه پسند، به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید.

سایت قسطی کلاب این امکان را به وجود آورده است که با حفظ سرمایه ی خود، به صورت قسطی کالای خود را خریداری کنیم.برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

درباره قسطی کلاب

قسطی کلاب با بهره گیری از تیمی مجرب و کار آزموده، توانسته با تهیه مجموعه از کالا ها به روز و پیشرفته و ارائه آن به صورت قسطی، گام بلندی به سوی موفقیت برداشته است.

قسطی کلاب، اولین و قوی ترین سایت در زمینه ارائه کالا به صورت قسطی بوده که باعث مدیریت بهتر سرمایه توسط خریدار شده و کمکی به اقتصاد خانواده می شود.

با خیال راحت سرمایه خود را در اختیار قسطی کلاب بگذارید و کالای انتخابی خود را از سایت تهیه کنید تا علاوه بر خرید راحت، بتوانید در آن واحد با پرداخت بخشی از مبلغ کالا، صاحب آن کالا شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی الجی

لوازم خانگی الجی
الجی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات است که این برند برای کشور کره جنوبی است و دفتر مرکز این برند...

خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک

خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک
اگر به دنبال خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک با قیمتی عالی هستید، به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...