خرید قسطی لباسشویی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:17:31

برند سامسونگ در حوزه لوازم خانگی رتبه یک جهان است و محصولات مدرن و باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی لباسشویی سامسونگ به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباسشویی سامسونگ


معرفی ماشین لباسشویی سامسونگ

برند سامسونگ جز برترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت بسیاری دارد. یکی از محصولات پرطرفدار برن سامسونگ، ماشین لباسشویی‌های این برند معروف است که بسیار منحصر به فرد و خاص طراحی شده‌اند. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از مدل‌های جدید لباسشویی سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P156I بسیار کاربردی و ویژه تولید شده است و نظر هر منتقدی را به خود جلب خواهد کرد. 

بنابراین اگر قصد خرید ماشین لباسشویی باکیفیت و عالی دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید تا با ویژگی‌های این محصول کره‌ای بیشتر آشنا شوید و بتوانید خرید اقساطی لباسشویی سامسونگ را انجام دهید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

زمان شستشو را به کمترین میزان کاهش دهید!

یکی از فناوری‌هایی که در ماشین لباسشویی سامسونگ به کار رفته است، تکنولوژی ™QuickDrive می‌باشد. این فناوری مدت زمان شستشو با همان کیفیت را نصف می‌کند، همچنین در حالت بهینه قرار دارد و مصرف انرژی را 20 درصد کاهش می‌دهد. اگر مدت زمان شستشو برای شما اولویت دارد، خرید قسطی لباسشویی سامسونگ را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

قابلیت افزودن لباس در زمان دلخواه!

لباسشویی جدید سامسونگ مدل P156I دارای فناوری ™Add Wash می‌باشد. این تکنولوژی مانند یک دریچه کوچک به داخل ماشین لباسشویی است. شما در هر زمانی که بخواهید، می‌توانید لباس‌های فراموش شده را حین شسشتو وارد ماشین لباسشویی کنید، همچنین لباس‌هایی که با دست شسته‌اید را در هنگام آبکشی از طریق اد واش وارد ماشین لباسشویی کنید. 

کنترل ماشین لباسشویی شما در گوشی شماست!

ماشین لباسشویی سامسونگ دارای هوش مصنوعی منحصر به فردی است و تنها با کمک وای فای به تلفن همراه شما وصل خواهد شد. این برنامه به شما کمک می‌کند که گزارشی از عملکرد و نحوه استفاده خود داشته باشید، همچنین شما با مشخص کردن نوع البسه کثیف از این برنامه پیشنهاد برنامه شستشو دریافت خواهید کرد، همچنین مدت زمانی که شما منزل نیستید، می‌توانید ماشین لباسشویی خود را خاموش یا روشن کنید همچنین مدت زمان باقی مانده به تمام شدن فعالیت ماشین لباسشویی برای شما به نمایش درخواهد آمد. برای خرید قسطی لباسشویی سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

شستشوی تمیز تمیز تمیز!

ماشین لباسشویی زیبا و باکیفیت سامسونگ دارای سیستم بخار Hygiene Steam می‌باشد. این سیستم استثنایی سبب می‌شود که لباس‌ها بدون هیچ آلودگی شستشو شوند و هیچ باکتری بر روی لباس‌ها باقی نماندو بخار و درجه حرارت بالا ممکن است به لباس‌ها آسیب بزند به همین منظور سیستم بخار در این ماشین لباسشویی به گونه‌‎ای است که غیر مستقیم و با درجه حرارت کنترل شده وارد دیگ لباسشویی می‌شود و برای لباس‌های حساس و برخی از برنامه‌های شستشو استفاده نمی‌شود. با خرید اقساطی لباسشویی سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

حباب‌های جادویی

سیستم حباب به کار رفته در این ماشین لباسشویی بسیار پیشرفته است. استفاده از فناوری ™Eco Bubbleسبب می‌شود که مواد شوینده به حباب تبدیل شود. این امر موجب پاک کنندگی بالای لباس‌ها خواهد شد و هیچ لکه سفید و مواد شوینده‌ای بر روس لباس‌ها باقی نمی‌ماند. با خرید قسطی لباسشویی سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط ویژه خرید اقساطی لباسشویی سامسونگ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و کالای دیجیتال می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بی‌نظیر و به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ
سامسونگ برندی استثنایی و نام آشنا در دنیای دیجیتال و لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ به بخش تلویزیون در...

خرید اقساطی ماشین لباس شویي جی پلاس

خرید اقساطی ماشین لباس شویي جی پلاس
برند جی پلاس برندی موفق و ایرانی در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویي جی پلاس به بخش ماشین لباسشویی در...