خرید اقساطی کنسول ps5

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:00:34

کنسول بازی ps5 یکی از بهترین و جذاب‌ترین کنسول بازی سونی که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی کنسول ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی کنسول ps5


مقدمه

دنیای بازی‌های ویدیویی آنقدر گسترده شده که می‌توان به آن لقب هنر هشتم را اعطا نمود. امروزه آمار طرفداران بازی‌های ویدیویی سر به فلک کشیده و از آن به عنوان یک بازی سرگرمی مفرح می‌توان نام برد.

اگر شما از طرفداران کنسول‌های بازی باشید، به طور حتم خبر عرضه جدیدترین کنسول بازی سونی را شنیده و به فکر تهیه یکی از آنها افتاده‌‎اید. برای اینکار کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و این محصول را به صورت نقدی خریداری نمایید، اما اگر بودجه کافی ندارید خرید قسطی کنسول ps5 چاره کار است. 

خرید اقساطی کنسول PS5 

راند نهم رقابت‌های بین کنسول آغاز شده و سونی با معرفی کنسول قدرتمند پلی استیشن 5 در دو نسخه استاندارد و دیجیتال با قدرت وارد این رقابت‌ها شده است. این نسل از کنسول‌های PS5 تغییرات بنیادی به خود دیده از تغییرات در کنترلر و کنسول گرفته تا تغییر فناوری صوت و تصویری به چشم می‌آید. 

این تغییرات و تنوع نسخه‌ها ممکن است کمی خریداران را گیج کند از این رو قصد داریم در ادامه این مقاله به بررسی این کنسول و نحوه خرید اقساطی PS5 آن بپردازیم، همچنین نیم نگاهی به لوازم جانبی آن نیز خواهیم داشت. 

نگاهی اجمالی به طراحی کنسول PS5 

نهمین سری از کنسول‌های سونی در دو نسخه استاندارد و دیجیتال عرضه شدند. در واقع این دو نسخه مشخصات سخت افزاری یکسانی دارند و نوید پردازش گیم‌ها با وضوح عالی را می‌دهند. در قیاس با مایکروسافت سونی زبان طراحی متفاوتی را در تولید پلی استیشن 5 در پیش گرفته است.

ابعاد نسخه استاندارد پلی استیشن برابر 260 * 104 * 390 میلی‌متر و وزن آن 4.5 کیلوگرم و نسخه دیجیتال آن با حذف درایو نوری ابعادی برابر 39 * 92 * 260 میلی‌متر داشته و وزنش 3.9 کیلوگرم است.

اما تفاوت سخت افزار نسل نهم و نسل هشتم بسیار چشمگیر است. استفاده از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 3.5 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی با توان پردازشی 10.28 ترافلاپس و پشتیبانی از وضوح 4K از جمله تغییرات سخت افزاری این کنسول نسل نهمی است.

مضاف بر این استفاده از رابط کاربری جدید در کنار درگاه USB-C و پشتیبانی از درگاه HDMI 2.1 از دیگر تغییرات محسوب می‌شود. علاوه بر این استفاده از فناوری ری تریسینگ، ALLM، Earc و حافظه پر سرعت در کنار حافظه ذخیره سازی SSD این کنسول را به یک گزینه ایده‌آل برای گیمرها تبدیل کرده که می‌توان با خرید اقساطی کنسول PS5 یک نسخه آن را در اختیار داشت.

نسخه استاندارد این کنسول اختلاف قیمت آنچنانی با نسخه دیجیتال ندارد، اما به علت محدودیت حجم اینترنت در دانلود بازی‌ها در ایران و محدودیت حافظه ذخیره سازی بهتر است نسخه استاندارد آن تهیه و اقدام به تهیه دیسک‌های بازی نمود. لازم به ذکر است لوازم فوق را می‌توان از طریق طرح خرید قسطی کنسول PS5 فروشگاه قسطی کلاب تهیه نمود. 

لوازم جانبی کنسول PS5

 سونی کنترلر دوال سنس این کنسول را متحول کرده است و ارگونومی و طراحی آن را ارتقا داده است. از لحاظ ظاهری کمی بزرگتر شده اما چیدمان کلیدها مانند نسل قبل است. عمده تغییرات به درون دسته‌ها برمی‌گردد و تغییرات خوبی در تریگرهای دسته رخ داده است. 

پایه شارژر دوال سنس یکی از لوازم جانبی است که توسط سونی برای دسته های دوال سنس طراحی شده و فقط با قرار دادن دسته‌ها بر روی آن بدون هیچ اتصال سیمی آنها را شارژ می کند.

این پایه شارژر درگاه USB مازاد برای استفاده‌‎های متفرقه در اختیار شما قرار داده و دست‌ها را با همان سرعت خود کنسول شارژ می‌کند. از دیگر لوازم جانبی می‌توان به هدست سه بعدی اشاره نمود. با روی کار آمدن فناوری های صوتی جدید من جمله eARC سونی تصمیم گرفته که هدفون‌های اختصاصی خودش را برای PS5 طراحی کند.

این هدفون‌ها 12 ساعت شارژ نگه داشته و صدای سه بعدی بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. دوربین Full HD پلی استیشن 5 با قرار گرفتن بر روی مانیتور و قابلیت حذف پس زمینه به گزینه مناسبی برای گیمرها جهت انجام بازی آنلاین تبدیل می‌شود. با مدیا ریموت هم می‌توان پخش محتوا توسط پلی استیشن 5 را کنترل کرد. 

نحوه خرید اقساطی کنسول ps5

یکی از راحت‌ترین روش‌های تهیه این محصول خرید قسطی کنسول ps5 است. از طرفی لوازم جانبی و بازی‌های این کنسول‌ها برای لذت بردن از آن می‌بایستی آن‌ها را تهیه نمود. برای این کار کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه و به قسمت فروش قسطی و برنامه خرید اقساطی PS5 بروید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی بازی ps4

خرید قسطی بازی ps4
بدون تردید، در روش های فروش اقساطی، عادت و تمایل مشتریان به خرید کالا، بیش از پیش افزایش پیدا می کند. حال اگر این روش فروش شامل همه محصولات ...

خرید قسطی دسته بازی دوال سنس

خرید قسطی دسته بازی دوال سنس
دسته بازی ps5 یکی از بهترین محصولات برند سونی می‌باشد. برای خرید قسطی دسته بازی دوال سنس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...