خرید قسطی PS4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/25 06:48:21

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی PS4 pro به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی PS4 pro


بررسی ps4 پرو

با کنسول پلی استیشن 4 پرو می‌توانید بازی‌هایی با کیفیت 4k را تجربه کنید. این کنسول از یک پردازنده هشت هسته‌ای ساخت شرکت AMD با نام چگوار ساخته شده که با فرکانس 2.1 گیگاهرتز کار می‌کند. 

پردازنده گرافیکی رادئون ساخت همین شرکت است و با قدرت 4.2 ترافلاپس و سرعتی برابر با 911 مگاهرتز عمل می‌کند. این پردازنده گرافیکی دارای 36 واحد محاسبه‌ کننده می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی PS4 pro در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این دستگاه ابعادی برابر با 295×55×327 میلی‌متر مکعب دارد. حافظه رم این کنسول 8 گیگابایت و از نوع حافظه DDR5 می‌باشد که به همراه رام یک گیگابایتی DRAM ساخته شده است. از طرفی میزان حافظه داخلی کنسول که به منظور ذخیره‌سازی بازی‌ها تعبیه شده است، برابر یک ترابایت می‌باشد.

در این کنسول از سه درگاه USB 3.1 و یک درگاه AUX به عنوان وردی و خروجی، بهره‌مند هستید، همچنین این کنسول دارای خروجی HDMI، ورودی برق و اترنت است و از بلوتوث نسخه 4 پشتیبانی به عمل می‌آورد. از نظر ظاهری، ps4 پرو سایزی بزرگ و وزنی بیشتر از کنسول پایه دارد. با این وجود وزن این کنسول برابر با 3.3 کیلوگرم و به رنگ مشکی مات تولید شده است.

درگاه‌های مناسب

یکی از بهترین امکانات در این کنسول، وجود درگاه‌های ارتباطی مناسب است. در پشت کنسول با پورت‌های متعددی مانند اترنت، AUX، HDMI، اپتیکال و USB 3.1 رو به رو هستید. در قسمت جلو نیز علاوه بر دکمه پاور و خروج دیسک با یک نوار نوری و دو پورت USB 3.1 مواجه می‌باشید. 

مهم‌ترین نکته سرعت بالایی است که پورت‌های 3.1 USB در انتقال داده‌ها دارند، همچنین پورت USB عقب برای استفاده از هدست واقعیت مجازی عالی است. خوشبختانه بازگشت خروجی نوری نیز، نویدبخش خوبی برای بازگشت دوباره صدا به کنسول می‌باشد. با خرید قسطی PS4 pro می‌توانید حرفه‌ای بازی کنید!

قدرت بالاتر

قدرت گرافیکی این کنسول 2.28 برابر شده و فرکانسی برابر 911 مگاهرتز دارد که از مدل پایه سریع‌تر است. پردازنده گرافیکی این کنسول، دارای فرکانسی معادل با 911 مگاهرتز است که 14 درصد از برادر بزرگ‌تر خود قوی‌تر است. وجود رم اختصاصی پردازنده سبب می‌شود تا تصاویر باکیفیت 4K بدون هیچ مشکلی نمایش داده شوند. 

فرکانس پردازنده نیز در حدود 0.5 گیگاهرتز سریع‌تر شده است. هارد در کنسول جدید از رابط کاربی SATA 3 استفاده می‌کند و این برای جانشین کردن یک هارد پرسرعت در دستگاه مناسب است. شما می‌توانید از یک SSD استفاده کنید تا به سرعتی برابر با 6 گیگاهرتز دست یابید. با خرید اقساطی PS4 pro سرعت واقعی را تجربه کنید!

امکانات خاص

در کنسول پرو می‌توانید بازی را ضبط کنید و از صحنه‌های محبوب اسکرین شات بگیرید، سپس آنها را به اشتراک بگذارید. وجود یک قابلیت ویژه در کنسول پرو به نام Checkerboard Rendering سبب می‌شود تا بازی‌های قدیمی‌تر با رزولوشن جدید بهینه شوند. علاوه بر این، پشتیبانی از واقعیت مجازی سبب می‌شود تا از بازی‌های VR نیز برخوردار شوید. با خرید قسطی PS4 pro همیشه برنده باشید!

آیا کنسول PS4 پرو بخریم؟

برخی از افراد نسبت به خریدن این کنسول کنجکاو هستند. اگر شما کنسول PS4 ندارید و تلویزیون شما از قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت 4K برخوردار است، خریدن این کنسول تصمیم بسیار خوبی است. 

اما اگر تلویزیون شما از نمایش تصاویر با کیفیت 4K بهره‌مند نیست و تا چند سال دیگر قصد خرید تلویزیون جدید ندارید، بهتر است مدل پایه یا اسیلم را خریداری کنید، زیرا انتخابی مقرون به صرفه است. با خرید قسطی PS4 pro یک گیمر واقعی باشید!

پیشنهاد استثنایی خرید اقساطی ps4 پرو

آیا شما از طرفداران بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های گیمینگ هستید؟ اگر دوست دارید تا دنیای مهیج پلی استیشن 4 پرو را تجربه کنید، با دوستانتان مسابقه دهید، SCORE خود را به اشتراک بگذارید و با آنها رقابت کنید، می‌توانید برای خرید یکی از قدرتمندترین کنسول‌های سونی به قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

در قسطی کلاب تسهیلاتی برای خرید اقساطی کالاهای سرگرمی وجود دارد، بنابراین می‌توانید از طریق سایت، اعتبار خرید اقساطی بگیرید و کالاهای محبوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی PS4 pro از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps5 دیجیتال

فروش اقساطی ps5 دیجیتال
یکی از کنسول‌های بازی شرکت سونی که در سال 2020 روانه بازار شده است، کنسول بازی پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 دیجیتال به...

خرید اقساطی پلی استیشن 4

خرید اقساطی پلی استیشن 4
پلی استیشن یک کنسول بازی است که اولین بار در سال 1994 توسط شرکت سونی طراحی و تولید شد پس از آن ما شاهد ساخت نسل های مختلف این کنسول بودیم در حال...