فروش اقساطی گوشی آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/13 09:30:22

محصولات آیفون به علت محبوبیت و کیفیت بالایی که دارند در سایت قسطی کلاب به صورت نقدی یا اقساطی به فروش می‌رسند. برای خرید اقساطی گوشی آیفون به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی گوشی آیفون


مقدمه

به طور حتم وقتی شما یک گوشی پرچمدار را در دستان خود می‌گیرید به سادگی متوجه تفاوت‌های آن با یک گوشی معمولی خواهید شد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و خرید نقدی محصول این تفاوت‌ها را درک کنید، اما مشکل این است که گوشی‌های پرچمدار گران هستند و امکان تهیه آن برای هر کاربری میسر نیست. 

بهترین راه تهیه این کالای دیجیتال استفاده از تسهیلات خرید قسطی گوشی آیفون توسط لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نگاهی به طراحی گوشی‌های پرچمدار

طراحی گوشی‌های پرچمدار حساب شده و مهندسی و منحصر به فرد است. کیفیت عالی نمایشگر و اندازه متناسب آن به همراه عملکرد عالی و بدون نقص، بخش‌های مختلف گوشی مانند تماشای تصاویر و ویدیوها گویی شما را به جهانی دیگر برده که نور و رنگ در بهترین حالت خود هستند.

بخش پردازشی گوشی‌های پرچمدار بسیار قوی است از این رو بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا کرده و گیمرها و طرفداران بازی‌های موبایل را خوشحال می‌کنند. بخش دوربین این گوشی‌ها قوی بوده و سرشار از نوآوری هستند. برای خرید قسطی گوشی آیفون با تخفیف عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های این گوشی پرچمدار مجهز به لنزهای قدرتمند و انواع و اقسام لرزش گیرها هستند و طرفداران عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای با گوشی از مشتریان پر و پا قرص این مدل هستند. از طرفی هم حافظه داخلی پرچم داران زیاد بوده و جای نگرانی برای ضبط تصاویر و ویدیوهای خاطره انگیز باقی نمی‌گذارد.

آیفون‌های اپل از جمله این پرچم داران هستند که در حال رقابت با گوشی‌های اندرویدی می‌باشند. اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید باید دقیق و حساب شده عمل کرده و از انتخاب عجولانه بپرهیزید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و خرید نقدی این محصول را درب منزل دریافت نمایید. در ادامه به بررسی آخرین پرچم داران اپل خواهیم پرداخت. 

آنچه در مورد آیفون 12 نمی‌دانید!

اپل سپتامبر سال 2020 میلادی چهار مدل آیفون را به عنوان پرچمدارن اپل در سال 2021 میلادی معرفی کرد. اما اینکه کدام مدل برای شما بهتر است بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. در ادامه به بررسی مختصر هر یک از این چهار محصول خواهیم پرداخت. برای خرید قسطی گوشی آیفون به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آیفون 12 مینی با یک نمایشگر 5.4 اینچی با ابعاد 131.5 در 64.2 در 7.4 و وزن 135 گرم عرضه شد. این گوشی از تراشه 6 هسته‌ای اپل A14 Bionic به همراه پردازنده اختصاصی 4 هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در پنل پشتی شاهد استفاده از دو دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و اولترا واید در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی هستیم. یک باتری 2227 میلی آمپر ساعتی انرژی گوشی را تامین می‌کند. پشتیبانی از شبکه 5G از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

آیفون 12 دومین عضو خانواده است که با یک صفحه نمایش 6.1 اینچی و ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.4 و وزن 164 گرم رونمایی شد. بخش پردازشی این گوش مطابق عضو کوچکتر خانواده است. با خرید اقساطی گوشی آیفون از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

همچنین بخش دوربین آن نیز مطابق نسخه مینی شامل دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است و این گوشی از شبکه ارتباطی 5G ویک باتری 2775 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. 

بررسی آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو را می‌توان سومین عضو این خانواده به حساب آورد که دارای نمایشگر 6.1 اینچی و ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.4 و وزن 189 گرم است. بخش پردازشی این گوشی مشابه سایر اعضای خانواده بوده و تغییرات به بخش دوربین این گوشی برمی‌گردد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در پنل پشتی گوشی شاهد سه سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی و دوربین فوق عریض و دوربین تله فوتو هستیم، همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی بعنوان دوربین سلفی ایفای نقش می‌کند. این گوشی با 6 گیگابایت رم در کنار 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک باتری 2775 میلی آمپر ساعتی روانه بازار شده است.

آیفون 12 پرو مکس بهترین مدل این خانواده است. این گوشی با نمایشگر 6.7 اینچی و ابعاد 160.8 در 78.1 در 7.4 و وزن 228 گرم راهی بازار شده و بخش پردازشی و دوربین این گوشی مشابه نسخه پرو می‌باشد، البته تنها تفاوت به استفاده این گوشی از یک باتری 3687 میلی آمپر ساعتی برمی‌گردد. خرید قسطی گوشی آیفون در سایت قسطی کلاب با قیمت عالی امکان پذیر شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و خرید نقدی این محصول از تخفیفات ویژه و هدایای جانبی بهره‌مند شوید، همچنین امکان استفاده از تسهیلات فروش قسطی موبایل آیفون فراهم است. با خرید اقساطی گوشی آیفون از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

فروش اقساطی گوشی آیفون

یکی از مقرون به صرفه ترین روش‌های تهیه گوشی‌های اپل استفاده از تسهیلات فروش قسطی موبایل آیفون است. از طرفی لوازم جانبی این گوشی‌ها برای استفاده بهینه از گوشی می‌بایستی آن‌ها را تهیه نمود. برای این کار کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه و درباره برنامه فروش قسطی موبایل آیفون اطلاعات کسب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a33 سامسونگ

خرید قسطی a33 سامسونگ
اگر قصد خرید قسطی a33 سامسونگ را با قیمتی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

مانیتور قسطی بنکیو

 مانیتور قسطی بنکیو
خرید مانیتور قسطی بنیکو یک پیشنهاد داغ از طرف وبسایت قسطی کلاب است که شما می توانید به راحتی از بخش کالای دیجیتال خرید خود را...................