فروش اقساطی ps4 slim

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:56:59

کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم با طراحی ساده و جذاب طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ps4 slim به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی ps4 slim

ps4 slim

پس از تولید پلی استیشن نسخه اسلیم این سوال به وجود آمد که آیا این کنسول ارزش خریداری را دارد؟ به خصوص که نسخه پرو این کنسول مدت کمی پس از عرضه نسخه اسلیم روانه بازار شد. 

درحالی که نسبت به نسخه اصلی قدرت بالاتری دارد. طبیعی است که شرکت سونی نسبت به عرضه دو کنسول با فاصله زمانی کم اهدافی را در نظر داشته و یک تارگت مشخص از مشتریان هدف برای فروش این محصول در نظر گرفته است. 

بنابراین قصد داریم بررسی کنیم که هدف از عرضه این نسخه با قدرت کمتر چه چیزی می‌تواند باشد. با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش را بیابیم. قابلیت خرید قسطی ps4 slim در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

پلی استیشن 4 اسلیم از نظر فنی تغییر زیادی نیافته است. بیشترین تحول آن در ظاهر کنسول دیده می‌شود. این کنسول جمع و جور لبه‌های گردی دارد و ظاهر آن خشن نیست. رنگ ماتی دارد که تنها جای براقش نیز، لوگوی آن می‌باشد.

فرق خوب دیگری که با مدل پایه دارد قیمت کاهش یافته‌اش است. این کنسول در دو مدل مختلف از نظر حافظه با ظرفیت‌های 500 گیگابایت و یک ترابایت ارائه می‌شود.

بر روی بدنه نوار LED دیده نمی‌شود. حتی دكمه‌های پاور و خروجی دیسک نیز در سر جای خود نیستند و با سایزی بزرگ‌تر به سمت چپ دستگاه رفته‌اند.

اگر كنسول را خاموش كنید، پاور نارنجی می‌شود. اما بیپ یا صدای مخصوص به روشن شدن دستگاه هنوز هم شنیده می‌شود. تغییر دیگر مربوط به فاصله زیادی است كه دو پورت USB نوع 3 در جلوی كنسول از هم دارند تا راحت‌تر استفاده شوند. با خرید اقساطی ps4 slim به آسانی بازی كنید!

وزن كنسول سبک‌تر شده است و در زیر كنسول پایه‌هایی تخت به چشم می‌خورد كه به شكل نمادهای پلی استیشن هستند. در PS4 باریک شده می‌توانید به راحتی و با در آوردن یک پیچ به هارد دسترسی پیدا كنید تا ظرفیت هارد را بیشتر نمایید. در این كنسول هیچ گونه پورت اپتیكالی وجود ندارد و درایو دیسک صدای كمی تولید می‌كند.

برای نگه داشتن ps4 اسلیم باید پول خرج كنید و پایه مخصوصی خریداری نمایید، البته كوچک شدن اندازه این كنسول یک نكته مثبت است. با افقی نگه داشتن PS4 متوجه می‌شوید كه به اندازه مدل پایه‌اش فضا اشغال می‌كند.

عرض این كنسول برابر با 26.6 سانتی‌متر، طولش معادل 28.8 سانتی‌متر و ارتفاعش نیز 3.9 سانتی‌متر است كه در حدود 40 درصد كم شده است. با خرید قسطی ps4 slim یک كنسول جمع و جورتر داشته باشید!

كنترلر دوال شاک 4

در دسته‌ها نیز با كمی تغییر رنگ طرف هستید. دكمه‌های دی پد و آنالوگ خاكستری‌‌تر جلوه می‌كنند. نوار باریكی به تاچ‌ پد افزوده شده و لازم نیست دیگر برای دیدن رنگ آن به سمت خود بچرخانید، همچنین روکش‌های پلاستیکی در این دسته كمی زبر و محكم‌تر است. با خرید اقساطی ps4 slim تجربه یک بازی مهیج را داشته باشید!

استفاده بهینه

برای استفاده از قابلیت‌های كنسول جدید به خصوص HDR باید تلویزیونی خریداری نمایید كه از این فناوری پشتیبانی كند. به علاوه مجبورید دوباره بازی‌های محبوبت خود را نصب و به روزرسانی كنید، همچنین حساب خود را وارد شبكه‌های مهمی چون نتفلیكس و بازی‌های ارزشمند نمایید. تمامی این فعالیت‌ها نیازمند یک اینترنت پرسرعت است.

شرایط خرید اقساطی ps4 slim

اگر شما علاقه‌مند به گیمینگ هستید و به تازگی نیز كنسول خود را عوض نكرده‌اید و یا این كه كنسولی ندارید، تهیه این نسخه مقرون به صرفه برای شما مناسب خواهد بود. برای خرید این كنسول می‌توانید به قسطی كلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی در این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ps4 slim از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن

خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید اقساطی پی اس فور

خرید اقساطی پی اس فور
کنسول‌های بازی بسیاری توسط کمپانی‌های بزرگ دنیا طراحی و تولید شده است که معروف‌ترین آن‌ها PS4 می‌باشد. برای خرید اقساطی پی اس فور به بخش بازی...