خرید اقساطی مچ بند هوشمند

تاریخ انتشار:
1403/2/29 03:34:56

امروزه یکی از نیازهای اصلی هر فردی ساعت هوشمند است که در کنترل کردن برنامه‌های روزمره کمک بسیاری به شما کند. برای خرید اقساطی مچ بند هوشمند به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی مچ بند هوشمند


بررسی مچ بند هوشمند شیائومی

کمپانی شیائومی در حوزه تولید کالای دیجیتال بسیار موفق عمل کرده و تاکنون فروش بی‌نظیری را تجربه کرده است. برند شیائومی بهترین سری تلفن همراه را در سال 2020 به بازار عرضه نمود و توانست اعتماد جهانیان را به خود جلب کند. شرکت شیائومی علاوه بر تولید تلفن همراه در زمینه مچ بند هوشمند نیز فعالیت می‌کند و حتی به تازگی چندین تلویزیون را روانه بازار کرده است. 

در این مقاله قصد داریم در مورد مچ بند شیائومی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. ساعت هوشمند شیائومی در 6 سری روانه بازار شده و قصد داریم در این بلاگ به تفسیر می بند 6 بپردازیم. اگر تمایل به خرید اقساطی مچ بند هوشمند دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی‌های استثنایی Mi band 6

مچ بند هوشمند شیائومی سری 6 در سال 2021 روانه بازار شده است. شرکت شیائومی بازار ساعت هوشمند را در اختیار گرفته و طرفداران بسیاری برای خرید ساعت هوشمند جذب این برند شده‌اند. برای خرید قسطی مچ بند هوشمند به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

می بند 6 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند: صفحه نمایش تمام صفحه، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی SpO₂ ( ردیابی و کنترل کیفیت تنفس در خواب)، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، شارژ مغناطیسی، نمایشگر AMOLED با کیفیتی عالی و تشخیص خودکار حالت تناسب اندام را دارا می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی مچ بند هوشمند دارید، پیشنهاد ما به شما خرید ساعت هوشمند می بند 6 می‌باشد.

مشاهده اطلاعات بیشتر در یک نگاه

می بند 6 شیائومی دارای صفحه نمایشگر امولد می‌باشد و کیفیتی برابر با 326ppi دارا می‌باشد. این مچ بند هوشمند شیائومی صفحه نمایشگری با اندازه 1.56 اینچ دارد و برای شما یک ساعت هوشمند تمام صفحه را به ارمغان خواهد آورد. شما به راحتی با یک نگاه می‌توانید از وضعیت اعلان‌ها، پیام‌ها و تماس‌های بی‌پاسخ خود مطلع شوید.

رنگین کمانی از رنگ‌ها

می بند 6 شیائومی دارای 6 رنگ محصر به فرد است که به سادگی تا لباس‌های شما ست خواهد شد و رنگ زندگی شما را تغییر خواهد داد. اکثر ساعت‌های هوشمند دارای یک یا دو رنگ می‌باشند، ولی ساعت هوشمند شیائومی سری 6 دارای رنگبندی متنوع و استثنایی است. رنگبندی می بند 6 شامل: نارنجی، سیاه، عاجی، زیتونی، زرد و آبی می‌باشد. با خرید قسطی مچ بند هوشمند از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

تکنولوژی منحصر به فرد می بند 6

ساعت هوشمند شیائومی علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که دارد، از سه تکنولوژی منحصر به فردی بهره‌مند است. می بند 6 شیائومی به سادگی استرس شما را متوجه شده و شروع به آلارم زدن می‌کنند، همچنین با پیشنهادهایی شما را به آرامش بیشتر دعوت خواهد کرد، پیشنهاداتی مانند خواندن نوشته‌های انگیزیشی یا گوش سپردن به موسیقی آرامش بخش که استرس شما را کاهش دهد. 

همچنین هوش مصنوعی به کار رفته در این مچ بند هوشمند سبب می‌شود که خانم‌ها با وارد کردن اطلاعات خود، از سیکل ماهانه و زمان تخمک گذاری مطلع شوند و در صورت به هم ریختگی تاریخ عادت ماهیانه به شما آلارم خواهد داد. سومین تکنولوژی که به در این ساعت هوشمند به کار رفته است، هوش شخصی می‌باشد که شما با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل: جنسیت، قد، وزن، بیماری خاص و موارد دیگر این برنامه را راه اندازی خواهید کرد.

می بند 6 شیائومی با تحلیل این داده‌ها، برنامه‌های مناسب ورزشی را برای شما لیست خواهد کرد و در زمان ورزش تمام اطلاعات شما را ثبت خواهد نمود. ناگفته نماند که این ساعت هوشمند شیائومی دارای برنامه‌های مراقبه و شماره تعداد نفس می‌باشد که به شما برنامه مراقبه و یوگا نیز خواهد داد. برای خرید اقساطی مچ بند هوشمند از قسطی کلاب یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی مچ بند هوشمند از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معروف‌ترین سایت‌های فروش نقدی و اقساطی کالا در کشور است. شما می‌توانید با دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های موجو.د در سایت یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور سامسونگ

خرید قسطی مانیتور سامسونگ
اگر مدت هاست قصد خرید مانیتور دارید اما به دلیل وجود شرایط خاصی از پس جور کردن هزینه خرید آن بر نمی آیید و یا اینکه ...

خرید هدفون اقساطی سامسونگ

 خرید هدفون اقساطی سامسونگ
علاقمندان و دوستداران به خرید هدفون های اقساطی سامسونگ می توانند از بخش کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین و اینترنتی قسطی کلاب، بهره .............