خرید هارد اکسترنال اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 23:56:36

برای ثبت لحظات و خاطرات خوب و خوش یک هارد باکیفیت بسیار ضروری است. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید هارد اکسترنال اقساطی


هارد اكسترنال 

به طور حتم برای شما هم پیش آمده است که در رایانه شخصیتان اطلاعات زیادی را ذخیره کرده‌اید و اکنون برای ریختن یک فیلم هیجان انگیز و یا اطلاعات خصوصی فضای کافی در اختیار ندارید. 

هارد اکسترنال یکی از مهمترین وسیله‌هایی است که برای ذخیره اطلاعات ارزشمند شما اهمیت پیدا می‌کند. این وسیله ظرفیت بالا و قیمت متناسبی دارد. 

با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال از قسطی كلاب، تمامی اطلاعات محرمانه خود را ذخیره‌سازی نمایید. هارد اکسترنال یا هارد خارجی شبیه به همان هارد داخلی لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی شما است که تنها در پوشش و پورت‌ها کمی تفاوت دارند. ممکن است هاردها HHD و یا SSD باشند. 

پورت‌های داخلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به لپ‌تاپ و یا مادربرد کامپیوتر اصلی متصل باشند، اما پورت‌های هارد خارجی به طور معمول به صورت USB طراحی می‌شوند تا بتوانند از خارج دستگاه، به وسیله شما متصل گردند. 

شما این قابلیت را دارید که هارد معمولی کامپیوتر را به یک هارد خارجی تبدیل کنید. شرایط خرید اقساطی هارد اکسترنال در قسطی كلاب فراهم شده است. 

تفاوت هارد HHD و هارد SSD 

ممکن است بپرسید که این دو هارد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

HHD یا هارد دیسک سخت، برای ذخیره سازی اطلاعات از فناوری مغناطیسی که بر روی دیسک‌های قرار دارد که به شکل دایره‌ای ذخیره می‌شود، استفاده می‌كند، ولی SSD وسیله‌ای الکترونیکی است که بدون ابزار مکانیکی فرآیند ذخیره اطلاعات را انجام می‌دهد.

SSD گرانتر است، سرعت بیشتری دارد و در مقابل ضربات مقاومت بیشتری نشان می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال از تمامی وقایع زندگی خود نسخه پشتیبان تهیه كنید! 

معروف‌ترین برندها 

شرکت‌های بسیار زیادی محصولات هارد اکسترنال فروشی خود را در بازار عرضه کرده‌اند، با این وجود، اسم چهار شرکت سیگیت، توشیبا، مای‌پاسپورت و وسترن در میان بقیه فروشندگان می‌درخشد. با خرید اقساطی هارد اکسترنال حتی كوچک‌ترین خاطرات خود را ذخیره‌سازی نمایید. 

موارد مهم در خرید هارد اكسترنال 

در خرید هاردهای اکسترنال به سرعت هارد توجه ویژه‌ای داشته باشید. بعضی از هاردهای دیسک سخت، جایگاهی مجزا برای دریافت انرژی دارند و سرعت‌های به مراتب بالاتری را به شما می‌دهند. 

اگر دقت کرده باشید هاردهای اکسترنال همراه با یک کابل با اندازه بسیار کوتاه ارائه می‌شود. دلیل کوتاهی کابل،  کمتر شدن دریافت نویز و آسیب‌های جدی به اطلاعات شما می‌باشد. 

در خرید هارد اکسترنال به حجم هارد توجه ویژه‌ای داشته باشید. به طور معمول، افزایش قیمت هارد به دلیل افزایش حجم آن است. در حال حاضر هارد اکسترنال هایی با ظرفیت ۱۰ ترابایت و حتی بالاتر در بازار خرید و فروش می‌شوند.

مسئله دیگری که باید مورد توجه قرار دهیم، نرخ شکست و ماندگاری هارد است. بر اساس داده‌های آماری هارد SSD مدرن عمر بیشتری نسبت به هارد HHD قدیمی دارند، بنابراین برای آرشیوهای طولانی مدت خود بهتر است تا از هاردهای ارزان قیمت سخت استفاده کنید.

زیرا نرخ شکست هارد HHD کمتر از هارد SSD مدرن است. با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال از قسطی كلاب تمامی فیلم‌های مورد علاقه خود را در سفر و به صورت آفلاین تماشا كنید.

کارت‌های اکسترنال به دو گروه با آداپتور و بدون آداپتور تقسیم‌بندی می‌شوند. هاردهایی که آداپتور ندارند، برق مورد نیازشان را از راه کابل USB و در هنگام اتصال تامین می‌کنند، ولی هاردهای اکسترنالی که آداپتور دارند، به طور معمول، برای دسکتاپ طراحی می شوند. 

سایز و وزن بیشتری نیز دارند. احتمال قطع و وصل هارد اکسترنال در این حالت به صفر می‌رسد و اگر آن‌ها را در جای ثابتی نگهداری نمایید، اولویت عملکرد با هارد آداپتوردار می‌باشد. 

خرید هارد اکسترنال اقساطی 

برای داشتن یک هارد اکسترنال مناسب می‌توانید از طریق قسطی کلاب اقدام فرمایید. این سایت که یکی از بزرگترین تامین کنندگان کالاهای دیجیتال مورد نیاز مردم ایران است و شرایط ویژه‌ای را برای خرید نقدی و اقساطی کالای دیجیتال به شما عرضه می‌کند. 

شما می‌توانید در صورت نیاز به خرید اقساطی کالا، از طریق درخواست اعتباری استفاده نمایید، این کار از طریق خرید اقساطی از بای‌چک و خرید اقساطی از لیزینگ انجام می‌شود. 

در روش لیزینگ امکان پرداخت اقساط را در طی 3 الی 12 ماه دارید. با خرید اقساطی هارد اکسترنال تمامی اطلاعات مهم خود را ذخیره‌سازی نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ
گوشی‌های میانرده سامسونگ در سال 2021 از تنوع بالایی برخوردار هستند و به نسبت قیمت مناسب‌تری دارند. برای خرید اقساطی گوشی a32...

خرید نقدی گوشی A01

خرید نقدی گوشی A01
کمپانی سامسونگ یک برند محبوب کره ای می‌باشد که در ژانویه سال جاری گوشی هوشمند جدیدی به بازار عرضه کرده که از نظر رنج قیمتی.....