خرید اقساطی ظرفشویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 11:41:26

ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در هر آشپزخانه‌ای است. برای خرید اقساطی ظرفشویی ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ظرفشویی ال جی


ماشین ظرفشویی ال جی

ال جی یکی از با سابقه‌ترین و معروف‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده لوازم خانگی می‌باشد که توانسته است با تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت مانند یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و موارد دیگرنظر افراد زیادی را به خود جلب نماید. 

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم ضروری هر آشپزخانه‌ای می‌باشد، ولی خیلی از افراد به دلیل قیمت بالای این محصول قادر به خرید آن نمی‌باشند. مجموعه قسطی کلاب با امکان خرید اقساطی ظرفشویی ال جی به شما این امکان را می‌دهد تا آن را بدون نگرانی از قیمت بالای آن خریداری کنید. 

خرید ماشین ظرفشویی به شما این امکان را می‌دهد تا همیشه ظروفی براق و تمیز داشته باشید و آشپزخانه خود را زیباتر و حرفه‌ای‌تر از قبل مشاهده کنید. ماشین‌های ظرفشویی ال جی طراحی مدرنی دارند و در ساخت آن‌ها از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی استفاده شده است.

امکانات ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی در مدل‌های مختلف رومیزی، ایستاده و بزرگ و توکار طراحی شده‌اند. خرید اقساطی ظرفشویی ال جی به خانواده‌های کم جمعیت این امکان را می‌دهد تا سراغ ماشین‌های ظرفشویی رومیزی بروند و خانواده‌های پرجمعیت که ظرف‌های بیشتری برای شستشو دارند، یکی از مدل‌های ایستاده و بزرگ را برای خرید انتخاب کنند.

هم چنین کسانی که آشپزخانه آن‌ها فضای کمتری دارد و به دکوراسیون خانه اهمیت زیادی می‌دهند، پیشنهاد می‌شود از مدل‌های توکار استفاده کنند که در  قسمت بین کابینت‌ها نصب می‌شوند. برای خرید قسطی ظرفشویی ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای خرید ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی 14نفره با 3 طبقه مدل DFB325HS یکی از مدل‌های پرفروش برند ال جی است که دارای تمام ویژگی‌ها و امکانات یک ماشین ظرفشویی فوق العاده را دارد که شما با خرید قسطی ظرفشویی ال جی از قسطی کلاب می‌توانید این محصول را خریداری کنید.

از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به بخارشور، امکان شستشوی سریع، موتور اینورتر و قفسه‌های آسانسور دار آن اشاره کرد. بهره گیری از تکنولوژی بخار واقعی True Steam باعث شده است تا این دستگاه سخت‌ترین لکه‌ها و چربی‌ها را از سطوح ظروف تمیز کند. 

عملکرد شستشوی همه جانبه یا quad Wash یکی دیگر از امکانات خوب این ظرفشویی می‌باشد که داخل ظروف توسط چهار بازوی شستشو تمیز می‌شوند. چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی یکی از دلایلی است که خیلی از افراد علاقه‌ای به خرید ماشین ظرفشویی نداشته باشند. کمپانی ال جی توانسته است این مشکل را برطرف کند، زیرا شما می‌توانید بدون نگرانی ظروف زیادی را در داخل سبدهای ظرف شویی قرار دهید به گونه‌ای که تمام آن‌ها توسط آب و بخار تمیز شوند.

مزایای خرید قسطی ظرفشویی ال جی

خرید اقساطی ظرفشویی ال جی به شما این امکان را می‌دهد تا ظرفشویی ال جی را با ارائه چک یا سفته از سایت قسطی کلاب خریداری کنید. این ظرفشویی دارای کمترین سر و صدا است و شما به راحتی می‌توانید در منزل استراحت کنید. استفاده از موتور اینورتر در ساخت این دستگا‌ها باعث شده است تا بهره‌وری انرژی بیشتر گردد، عملکرد بهتری داشته باشد و انرژی برق کمتری استفاده گردد. چرخه قدرت سریع (Turbo cycle)، Dual Zone Wash از دیگر ویژگی‌های کاربری ماشین ظرفشویی ال جی هستند.

ویژگی چرخه قدرت سریع باعث می‌شود تا در زمان کمتری ظروف کثیف و پرچرب شسته و تمیز شوند و ویژگی Dual Zone Wash موجب می‌گردد تا در داخل ظرفشویی دو منطقه شستشو برای ظروف و قابلمه‌ها ایجاد شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو

خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو
برند الیو یکی از بهترین برندهای توبید کننده تلویزیون در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی...

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش
شرکت بوش از جمله شرکت های بزرگ در ساخت لوازم خانگی می باشد به گونه ای که در چند دهه توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست آورد این شرکت با...