خرید اقساطی ps4 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/2/17 14:08:10

کنسول‌های بازی برند سونی در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ps4 اسلیم


کنسول جذاب ps4 اسلیم

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی کنسول سونی با مدل پلی استیشن 4 اسلیم بپردازیم. همان طور که از نام اسلیم پیدا است، این نسخه یک ورژن باریک از کنسول PS4 می‌باشد. ارتفاع نسبت به مدل پایه‌ها تا 40 درصد کاهش یافته و بسیار جذاب طراحی شده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا از قابلیت خرید قسطی ps4 اسلیم در قسطی کلاب مطلع شوید.

پلی‌استیشن 4 اسلیم از نظر سخت افزاری مشابه مدل پایه می‌باشد و فرق آن در کوچک‌تر، کم صداتر و خنک‌تر شدن این کنسول است. این دستگاه را می‌توانید به صورت عمودی و هم به صورت افقی قرار دهید. 

در این کنسول با تغییراتی در طراحی دسته دوال شاک 4 و پد مواجه هستید. نواری نورانی به بالای تاچ پد اضافه شده تا کاربران در هنگام بازی‌ها راحت‌تر باشند. دوال شاک این بار با سیم به کنسول متصل می‌شود. با خرید قسطی ps4 اسلیم هیجان را تجربه کنید!

هارد دیسک خیلی راحت و تنها با یک پیچ برداشته می‌شود. رنگ این دستگاه، سیاه مات است و گوشه‌های کنسول انحنا دارد. در قسمت جلوی کنسول دکمه‌های مربوط به پاور و خروج دیسک و یک چراغ LED قرار دارد. این دکمه‌ها در سمت چپ کنسول و با سایزی بزرگ واقع شده‌اند، همچنین در قسمت جلو و پشت دستگاه با درگاه‌های اتصال مواجه خواهید بود. 

با خاموش کردن کنسول، رنگ پاور نارنجی می‌شود و تا قبل از روشن شدن مجدد به همین رنگ خواهد ماند. با روشن کردن مجدد کنسول صدای بیپ شنیده می‌شود! با خرید اقساطی ps4 اسلیم تجربه‌ای هیجانی داشته باشید!

در قسمت جلو درگاه‌های مخصوص USB با کمی فاصله از هم قرار دارند و در قسمت پشت کنسول نیز، درگاه HDMI، اترنت و برق قرار گرفته است. متاسفانه در ps4 اسلیم، پورت نوری یا اپتیکال وجود ندارد و یکی از دلایل عرضه کنسول اسلیم کاهش هزینه‌های تولید می‌باشد. 

در عرضه این کنسول، کیفیت ساخت کمرنگ شده است. اندازه دستگاه تا جای ممکن کاهش یافته و بافت بدنه و جنس پلاستیک در حد مدل پایه نیست، همچنین ظاهر کلیدهای L2 و R2 کمی با قبل تفاوت دارد و تیزتر شده است.

تنظیمات به طور کامل با مدل پایه تطابق دارد و تنظیمات مشابه مدل‌های قبلی می‌باشد. از طرفی، خوشبختانه این بار در مدل اسلیم از وای فای 5 گیگاهرتزی پشتیبانی به عمل می‌آورد.

پلی استیشن 4 در دو مدل مختلف تولید می‌شود. در یک مدل حافظه 500 گیگابایتی و در مدل دیگر، یک ترابایت حافظه دارد. یکی از نکات قابل توجه در مدل اسلیم، وجود قابلیت HDR و کیفیت نمایش 4K است که برای برخورداری از آن هم باید تلویزیون شما بتواند آن را پشتیبانی کند. با خرید اقساطی ps4 اسلیم با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید!

جمع بندی

با وجودی که مدل اسلیم جدید است، ولی با انتقاداتی همراه بود. در کل، این کنسول دارای مزایا و معایب خاص خودش می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ps4 یک کنسول با نقاط مثبت فراوان داشته باشید. برخی از این موارد در زیر بیان شده است.

نقاط مثبت

• سایز کوچک و جمع وجور، سبک‌تر شدن، قابلیت حمل

• کم صداتر شدن

• پشتیبانی از وای فای 5 گیگاهرتزی

• قیمت مناسب‌تر

• پشتیبانی از قابلیت HDR و کیفیت نمایش 4K

• طراحی مناسب دسته‌ها

نقاط منفی

• نداشتن درایور نوری برای بلوری

• باتری با ظرفیت کم برای دسته‎‌های جدید

• کیفیت پایین‌تر بدنه و بخش هارد

پیشنهاد خرید اقساطی ps4 اسلیم

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتالی هستید و می‌خواهید این کنسول را تهیه فرمایید، می‌توانید برای این کار به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی و سرگرمی برخوردار شوید. اعتبار اقساطی بگیرید و ps4 اسلیم خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ps4 اسلیم از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید دوربین کانن قسطی

خرید دوربین کانن قسطی
کانن از برند های شناخته شده و معتبر در زمینه تولید دوربین های عکاسی است که طرفداران زیادی نیز میان عکاسان حرفه ای دارد. برای خرید اقساطی انواع ...

فروش قسطی اسکیت

فروش قسطی اسکیت
مجموعه قسطی کلاب، در اقدامی قابل توجه طرح فروش قسطی اسکیت را به مرحله اجرا درآورده است. فروش قسطی اسکیت، به ویژه با آغاز فصل تابستان ...