خرید اقساطی آیفون 12

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:54:29

آیفون 12 جز برترین گوشی‌های دنیا در سال 2020 می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه نمایید.


خرید اقساطی آیفون 12


آیفون 12 پرو مکس

پرچمدار اپل با بدنه‌ای درشت، دوربین قوی و باتری حجیم یکی از بهترین اسمارتفون‌هایی می‌باشد که اپل تا به حال تولید کرده است. تراشه این گوشی قدرت بالایی دارد، همچنین آیفون پرومکس 12 می‌تواند با فناوری جدید 5G متصل شود. طراحی تختی دارد و از سیستم لرزشگیر دوربین برخوردار است.

این گوشی استثنایی با بهترین کیفیت موجود و فناوری‌های جدید به فیلم‌برداری می‌پردازد و البته، قیمت بالایی دارد! قابلیت خرید قسطی آیفون 12 در قسطی كلاب فراهم شده است.

طراحی گوشی 12 پرومکس

این گوشی با وجود داشتن ابعاد بالا، قطر مناسبی دارد و ضخیم نیست. به قدری قاب و فریم به خوبی با هم چفت شده‌اند که حتی نمی‌توانید مرز بین این دو را لمس کنید. گویی بدنه و فریم از یک جنس هستند. همین ویژگی در مورد فریم و نمایشگر صادق است. حاشیه‌های نمایشگر به جز پنل بالا که محل قرارگیری سلفی و سنسور تشخیص چهره می‌باشد و در سه لبه دیگر حاشیه‌های باریکی دارد.

در این گجت نسبت نمایشگر به بدنه افزایش یافته است تا تجربه بصری کاربر بیشتر شود. بر روی صفحه، یک لایه محافظ سپر سرامیک قرار دارد که با کریستال‌های نانومتری امکان آسیب پذیری گوشی را تا 4 برابر کم می‌کند. این گوشی دیگر از پورت USB پشتیبانی نمی‌کند و به جای آن لایتنینگ اختصاصی دارد.

این اسمارتفون در رنگ‌های جذاب آبی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی تولید شده است. در گواهینامه IP68 مدل‌های جدید آیفون با یک مقاومت 30 دقیقه‌ای در عمق 6 متری آب رو به رو هستید. با خرید قسطی آیفون 12 بدرخشید!

مشخصات نمایشگر

نمایشگر Super Retina XDR در این گوشی یک صفحه 6.7 اینچی است که با رزولوشنی برابر با 2778 در 458 پیکسل عمل می‌کند. این اسمارتفون به خوبی از قابلیت HDR ،HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی به عمل می‌آورد. روشنایی صفحه برابر با 2 نیت است. این صفحه از قابلیت True Tone برخوردار است. با خرید اقساطی آیفون 12 كیفیت را مقایسه كنید!

مشخصات اسپیکر

آیفون 12 پرو مکس در بالای نمایشگر از اسپیکرهای استریو استفاده می‌کند و در پایین نیز، اسپیکر مخصوص به مکالمه‌ قرار دارد، همچنین حجم صدا مناسب است و هیچ نویزی وجود ندارد.

مشخصات نرم افزاری

این گجت از سیستم عامل iOS 14.1 استفاده می‌کند. در این سیستم عامل ویدیوهای 10 بیتی با کیفیت HDR پخش می‌شوند. طراحی جدید ویجت‌ها نیز در صفحه هوم مناسب است و كاربرد لایه‌ای آنها بر روی هم و امكان جا به جایی بین آنها تجربه‌ای خوشایند می‌باشد.

مشخصات دوربین‌ها

در این گجت از بزرگ‌ترین سنسور به همراه لرزشگر تصویر استفاده شده است. زوم نوری 2.5 برابری و ماژول فوق‌العاده LiDAR كه در رابطه با VR قوی عمل می‌كند و با تابش لیزر می‌تواند فاصله و عمق را تعیین كند. عكاسی دقیق‌، فوكوس 6 برابری، سرعت بالا، عكس‌های جذاب حالت پرتره و فیلمبرداری در تاریكی نتایجی است كه با وجود این ماژول حاصل می‌شود. 

در این گوشی می‌توانید با كیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری كنید. متاسفانه در حین فیلمبرداری امكان جا به جایی به دوربین تله فوتو را نخواهید داشت. با خرید اقساطی آیفون 12 حرفه‌ای فیلم بگیرید!

مشخصات سخت افزار

آیفون 12 پرو مكس از  تراشه 5 نانومتری قدرتمند A14 Bionic استفاده می‌كند. این بار پردازنده 16 هسته‌ای شده تا سریع‌ترین عملكرد را به شما ارائه دهد. رم 6 گیگابایت است و حافظه‌های داخلی هم در سه نسخه متفاوت 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه می‌شود.

مشخصات باتری

باتری این گجت 3687 میلی آمپر ساعت گنجایش دارد. ویژگی مغناطیسی MagSafe سبب می‌شود تا با سرعت 15 وات شارژ شود، همچنین شارژ Qi امكان شارژ 7.5 واتی را فراهم می‌آورد. 

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس

برای تهیه یکی از قدرتمند ترین و جدیدترین محصولات اسمارتفون اپل می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی و اقساطی این گوشی هوشمند برخوردار شوید. گوشی آیفون مورد علاقه خود را با سفته یا چک در تهران خریداری کنید و نسبت به پرداخت اقساط گوشی از دم قسط خود اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی آیفون 12 از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی s22 اولترا

خرید قسطی s22 اولترا
جدیدترین گوشی بالارده سامسونگ با نام زیبای s22 ultra به بازار عرضه شد. برای خرید قسطی s22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

سایت دیجیکالا

سایت دیجیکالا
با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید پس از انتخاب کالای مورد نظر خود تعداد ماه های اقساط را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب کنید و پس از انجام...