خرید قسطی گوشی y5 هواوی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:48:03

برند هوآوی محصولات باکیفیت و استثنایی بسیاری را در سال 2020 به بازار عرضه کرده است. یکی از این محصولات گوشی y5 می‌باشد که قیمت مناسبی دارد. برای خرید قسطی گوشی y5 هواوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی y5 هواوی


گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 2019 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

این اسمارتفون از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است. گوشی چینی Y5 در آوریل 2019 میلادی معرفی و به بازار عرضه شد. صفحه نمایش این گوشی یک ناچ قطره‌ای دارد. ابعاد صفحه نمایش به بدنه در این گوشی چیزی در حدود 78.1 درصد است.

مدل Y5 ابعادی برابر با 8.5×70.8×147.1 میلی‌متر مکعب دارد و وزن آن 146 گرم است. جنس پنل جلو از شیشه و جنس بدنه و فریم از جنس پلاستیک می‌باشد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و قهوه‌ای عرضه شده است.

بدنه Y5 2019 از جنس چرم مصنوعی فاکس و در سه رنگ مشکی، آبی و کرم تولید شد، همچنین قابلیت خرید اقساطی گوشی y5 هواوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

نمایشگر

صفحه نمایش 5.45 اینچی این گوشی از فناوری‌های IPS و LCD برخوردار است. کیفیت صفحه نمایش این گجت در حد سوپر امولد، مناسب می‌باشد و رزولوشن نمایشگر معادل 1520×720 پیکسل است که قادر به نمایش تصاویر با کیفیت Full HD می‌باشد.

از طرفی تراکم پیکسلی در این دستگاه، معادل 295 پیکسل در هر اینچ است. نسبت تصاویر در این صفحه برابر با 19:9 می‌باشد و این گوشی قادر به نمایش 1 میلیون رنگ زنده و واقعی است. با خرید قسطی گوشی y5 هواوی یک تجربه مناسب برای دیدن فیلم داشته باشید!

سخت افزار و نرم افزار

تراشه 12 نانومتری به کار رفته در Y5 ساخت شرکت مدیاتک و با مدل MT6761 Helio A22 می‌باشد. در این اسمارتفون هسته‌ها در محدوده عملکردی 2 گیگاهرتز عمل می‌کنند و پردازنده گرافیکی نیز، مدل PowerVR GE8320 است. در این گجت از یک رم 2 گیگابایتی استفاده شده، همچنین در دو نسخه مختلف حافظه با ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایتی عرضه شد.

علاوه بر این که گوشی توانایی پشتیبانی از 256 گیگابایت حافظه جانبی دارد. از نظر نرم افزار در این مدل از رابط کاربری EMUi 9.1 از اندروید 9.0 استفاده می‌شود.

مرورگر پیش فرض این گوشی HTML نسخه 5 است. این اسمارتفون تمام فرمت‌های صوتی و تصویری را دارد. با خرید اقساطی گوشی y5 هواوی دقت، سرعت و کیفیت را با هم تجربه کنید!

دوربین‌ها

هوآوی Y5 2019 در پنل پشتی دوربین یگانه دارد. این سنسور 13 مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم 1.8 برخوردار می‌باشد و به همراه فلاش LED در پنل پشتی قرار گرفته است.

دوربین اصلی قابلیت فوکوس خودکار دارد. کیفیت فیلمبرداری در این گجت به صورت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی هم در ناچ U شکل نمایشگر با دریچه دیافراگم 2.2 جای گرفته است. این دوربین‌ها قابلیت پشتیبانی از عکاسی پانوراما و فیلمبرداری HDR را دارند.

باتری و دیگر امکانات

مدل Y5 2019 دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 3020 میلی آمپر ساعتی است. در این گوشی با یک پورت MicroUSB ورژن 2.0 رو به رو هستید. از جمله سنسورهای این گوشی می‌توانیم به تشخیص چهره، مجاورتی و شتاب سنج اشاره کنیم. از طرفی ایم گوشی قابلیت اتصال به وای فای را دارد. با خرید قسطی گوشی y5 هواوی همیشه شارژ بمانید!

جمع بندی

در این گوشی از مزایا و معایب متعددی برخوردارید که در ذیل به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره شده است. با خرید قسطی گوشی y5 هواوی کیفیت را مشاهده نمایید!

نقاط مثبت

• باتری مناسب

• سنسور چهره

• تفکیک پذیری خوب پیکسل‌های نمایشگر

• داشتن بدنه برازنده چرمی

• طراحی عالی

• عملکرد بدون لگ

نقطه ضعف

• دوربین سلفی کم قدرت

پیشنهاد خرید هوآوی مدل Y5 2019

برای تهیه این گوشی میان رده مناسب و با قیمت مقرون به صرفه، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی کالاهای دیجیتال در این فروشگاه برخوردار شوید.

از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت درخواست اعتبار اقساطی نمایید، وام بگیرید و با خرید گوشی بدون چک در تهران این مدل را سفارش دهید. پس از تهیه این گوشی از دم قسط، نسبت به پرداخت اقساط اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی y5 هواوی از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 fe چکی

خرید قسطی گوشی s23 fe چکی
برای خرید قسطی گوشی s23 fe با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته

خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...