خرید اقساطی می بند6

تاریخ انتشار:
1403/2/10 23:33:58

ساعت هوشمند یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی است. برای خرید اقساطی می بند6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی می بند6


بررسی شیائومی Mi Band 6

شرکت شیائومی همیشه به تولید محصولات باکیفیت و باقیمت مناسب و انبوهی از امکانات معروف بوده و است. چند سالی است که تولید گجت‌های پوشیدنی سلامت‌محور مثل ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند سرعت بالایی به خود گرفته و تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه سعی می‌کنند که محصولات باکیفیتی را تولید کنند؛ اما آیا فقط تولید یک محصول باکیفیت کافی است؟ به‌طور حتم علاوه بر کیفیت محصولات، قیمت آن‌ها هم اهمیت زیادی دارد.

با اینکه این محصول جزو محصولات گران‌قیمت محسوب نمی‌شود ولی خرید قسطی می بند6 می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای افرادی باشد که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و به دنبال خرید یک مچ‌بند و یا ساعت هوشمند باکیفیت هستند. در ادامه به توضیح امکانات انبوه این مچ‌بند هوشمند خوش قیمت خواهیم پرداخت.

صفحه‌نمایش این دستبند کمی بزرگ‌تر شده و با امکان سنجش میزان اکسیژن خون و حالت‌های ورزشی جدید همراه شده تا بتواند با تغییرات مفید نسبت به نسل قبل به گجتی کاربردی‌تر بدل شود و فروش خوبی را برای شیائومی به همراه داشته باشد. خرید اقساطی می بند6 گوشی هوشمند شما را به یک دستیار ورزشی تبدیل می‌کند و همیشه در حال پایش میزان خواب و سلامتی شما است.

نمایشگر 1.56 اینچی از نوع آمولد است و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. این مچ‌بند هوشمند در رنگ‌های مختلفی عرضه‌شده است و شما می‌توانید با تعویض بندهای آن رنگ مچ‌بند خود را با لباس‌هایتان هماهنگ کنید. با خرید قسطی می بند6 می‌توانید از 30 حالت ورزشی این گجت مانند دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، دویدن استفاده کنید.

در بخش طراحی شاهد تغییرات انقلابی نسبت به نسل قبل نیستیم و بزرگ‌تر شدن نمایشگر شاید مهم‌ترین تغییر نسل 6 نسبت به می بند 5 باشد. با خرید اقساطی می بند6 بیشتر از 100 واچ فیس مختلف برای دانلود پیش رو دارید و می‌توانید آن‌ها را دانلود و شخصی‌سازی کنید. شیائومی دست شما را برای انتخاب انواع تصاویر و ساعت‌ها باز گذاشته و واچ فیس‌های جذابی برای دانلود در اختیار شما قرار داده است.

با خرید قسطی می بند6 می‌توانید روی عمر باتری بالای آن حساب کنید. این مچ‌بند با استفاده معمول و متوسط 14 روز شارژ دهی دارد و با یک شارژر آهن‌ربایی عرضه می‌شود. در این گجت ضربان قلب شما پایش می‌شود، میزان قدم‌های شما شمرده می‌شود و میزان کالری مصرف‌شده برای شما نمایان است. قابلیت‌های جالب دیگری مانند سنجش استرس هم در نسل ششم از مچ‌بندهای هوشمند شیائومی وجود دارد.

نحوه هماهنگ سازی ساعت و گوشی هوشمند

برای هماهنگی بین تلفن همراه هوشمند و مچ‌بند باید از اپلیکیشن شیائومی Wear استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌هایی که با خرید اقساطی می بند6 می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، مشاهده اعلانات مختلف گوشی بر روی مچ‌بند است. برای مثال اگر تلفن همراه و مچ‌بند از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل باشند می‌توانید اعلان تماس، پیامک و اپلیکیشن‌هایی مثل واتس اپ و تلگرام را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید مبلغی در حدود 50 دلار برای خرید یک گجت جذاب سلامت‌محور هزینه کنید به‌طورقطع این دستگاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است ولی نباید انتظار یک ساعت هوشمند گران‌قیمت را از این مچ‌بند هوشمند داشته باشید. شاید این مچ‌بند از تمام جهات کامل نباشد ولی تجربه بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد و به‌طور حتم نکات مثبت آن از نکات منفی بسیار بیشتر است و این مورد ارزش خرید را بالاتر می‌برد.

Mi Band 6 یک مچ‌بند جذاب و دوست‌داشتنی است که باید دید با تغییراتی که داشته می‌تواند فروش خوب نسل‌های قبل را تکرار کند. شاید برای کسانی که از می بند 5 استفاده می‌کنند ارتقا به نسل 6 جذابیت زیادی نداشته باشد ولی برای افرادی که به دنبال خرید یک مچ‌بند هوشمند باکیفیت و خوش قیمت هستند می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی آيفون se2

فروش اقساطی آيفون se2
اپل یکی از برندهای تولید کننده کالاهای دیجیتال است که گوشی های موبایل آن به آيفون معروف است. جدیدترین موبایل اپل که میخواهد به بازار ...

خرید اقساطی گوشی a31

خرید اقساطی گوشی a31
برای خرید اقساطی گوشی a31 می‌توانید از سایت قسطی کلاب وام خرید اقساطی دریافت کنید. تنها کافی است به بخش کالای دیجیتال در سایت...