خرید اقساطی کامپیوتر جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:54:58

برند جی پلاس یکی از محصولات جدید خود را به نام کامپیوتر چندکاره معرفی کرده است. برای خرید اقساطی کامپیوتر جی پلاس به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کامپیوتر جی پلاس


بررسی کامپیوتر چندکاره جی پلاس

برند جی پلاس در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشم گیری را تجربه کرده است. این برند استثنایی دارای محصولات جدید و کاربردی می‌باشد و در ساخت آن‌ها از بهترین متریال روز دنیا استفاده شده است. به تازگی برند جی پلاس از جدیدترین محصول خود که کامپیوتر یکپارچه جی‌پلاس مدل K247HS نام دارد رونمایی کرده است. منظور از کامپیوتر چندکاره یعنی کامپیوتر بدون کیس!

در سال‌های اخیر برند جی پلاس پا بر جای برند ال جی گذاشته است و در همان خط تولید زیر نظر شرکت گلدیران فعالیت می‌کند. پس اگر به دنبال خرید یک کامپیوتر همه کاره یا همان all in one هستید، خرید اقساطی کامپیوتر جی پلاس بهترین گزینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کامپیوتر همه جانبه یا all in one چیست؟

همان طور که می‌دانید جمله all in one به معنی همه چیز در یک چیز است! این جمله نشان دهنده یک کامپیوتر چند کاره یا بدون کیس می‌باشد. تمام سخت افزار موجود در کیس کامپیوتر در مانیتور قرار گرفته‌اند و به بهترین نحو و مهندسی در مانیتور جای گرفته‌اند. امروزه استفاده از کامپیوتر بسیار افزایش پیدا کرده است و نسل جدید کامپیوترها به سمت طراحی‌های all in one می‌باشد.

کامپیوترهای همه جانبه فضای کمتری اشغال می‌کنند و دیگر لازم نیست فضایی برای کیس در نظر بگیرید، همچنین کامپیوترهای چند جانبه بسیار مدرن‌‎تر می‌باشد. برای خید قسطی کامپیوتر جی پلاس با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های کامپیوتر یکپارچه جی‌پلاس مدل K247HS

کامپیوتر همه کاره جی پلاس دارای ویژگی‌های بسیار عالی و جدیدی می‌باشد. قبل از خرید قسطی کامپیوتر جی پلاس بهتر است با ویژگی‌های این محصول جدید بیشتر آشنا شوید.

•ظرفیت حافظه SSD:256 گیگابایت
•ظرفیت حافظه داخلی:یک ترابایت
•سری پردازنده:Core i7
•مدل پردازنده:9700
•سازنده پردازنده:Intel
•ظرفیت حافظه رم:16 گیگابایت
•سری پردازنده:Core i7 

بررسی صفحه نمایشگر کامپیوتر همه کاره جی پلاس

کامپیوتر جی پلاس دارای اندازه صفحه نمایش: 23.8 اینچ می‌باشد و دقت صفحه نمایش آن برابر با 1080 * 1920 است. یکی از نکته‌هایی که باید بدانید، این موضوع است که صفحه نمایشگر کامپیوتر همه کاره جی پلاس لمسی نمی‌باشد. نوع صفحه نمایشگر این کامپیوتر جی پلاس IPS است و با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و بسیار با کیفیت می‌باشد. با خرید اقساطی کامپیوتر جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی امکانات کامپیوتر جی پلاس

کامپیوتر همه کاره جی پلاس دارای امکانات فراوانی می‌باشد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. امکاناتی همچون بلوتوث، شبکه بی سیم WIFI، پورت HDMI، پورت LAN، کارت خوان و 4 عدد پورت USB 3.0 اشاره کرد. با خرید اقساطی کامپیوتر جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی کامپیوتر جی پلاس!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در ایران است که مشتریان فراوانی دارد. این وبسایت معتبر دارای جدیدترین کالاهای روز دنیا می‌باشد و امکان فروش اقساطی و نقدی را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. اگر قصد خرید قسطی کامپیوتر جی پلاس را دارید و یا تمایل دارید از موجودی کالاهای سایت مطلع شوید، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب جدیدترین محصولات روز دنیا از برندهای ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند و در صورت ناموجود بودن کالا، می‌توانید درخواست کالای ناموجود خود را در سایت قسطی کلاب ثبت نمایید.

ناگفته نماند که نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به وسیله چک یا سفته امکان پذیر شده است و شما برای خرید قسطی نیازی به ضامن نخواهید داشت. با خرید از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی واچ سری 4

خرید اقساطی گلکسی واچ سری 4
ساعت هوشمند سامسونگ یکی از بهترین محصولات این برند است. برای خرید اقساطی گلکسی واچ سری 4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

فروش قسطی گوشی موبایل

فروش قسطی گوشی موبایل
امروزه دیگر گوشی های موبایل تنها به عنوان یک وسیله برای برقراری تماس تلفنی به کار نمی روند و امکانات مختلف زیادی ارائه می دهند. گوشی های موبایل....