ماشین لباسشویي اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/11 06:00:42

برند اسنوا یکی از دوستداشتنی‌ترین برندهای ایرانی است که در شهر اصفهان تاسیس شده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویي اسنوا


ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا به عنوان یک شرکت هلدینگ به فعالیت می‌پردازد. این برند بزرگ الکترونیکی مصرفی به عنوان یک شرکت تابع از گروه انتخاب می‌باشد که به تولید محصولاتی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، محصولات سرمایشی و گرمایشی و صوتی و تصویری می‌پردازد. 

ماشین های لباسشویی اسنوا دارای ظرفیت‌های متفاوت 5 تا 9 کیلوگرم می‌باشد. به طور معمول از موتورهای دایرکت درایو بهره مندند. با دور موتور 800 تا 2400 به بازار عرضه شده‌اند. موتورهای دایرکت درایو و تسمه‌ای از کیفیت بالایی برخوردارند.

موتورهای دایرکت درایو، سبب بهبود مصرف انرژی، کاهش صدا و لرزش ماشین لباسشویی می‌گردند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های ماشین لباسشویی این برند ایرانی بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی Wash in Wash اسنوا مدل SWM-842

این ماشین لباسشویی دارای مخزن درب از جلو است و با سرعت چرخش موتور برابر 1400 دور در دقیقه کار می‌کند. صفحه نمایش LED دارد و گنجایش آن 8 کیلوگرم است. جهت باز شدن درب آن، به سمت چپ می‌باشد. دارای نمودار مصرف انرژیA+++ می‌باشد. 

دارای 14 برنامه شستشوی فوق‌العاده است و میزان صدای تولید شده آن بسیار کم و در حدود 55 دسیبل می‌باشد. در زمان آبکشی نیز تنها 77 دسیبل صدا تولید می‌کند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا بدون مزاحمت صدا و لرزش عملکردی فوق‌العاده را مشاهده نمایید.

هم‌چنین، دارای ویژگی‌هایی مثل اضافه کردن لباس در حین عملیات  شستشو می‌باشد. به این ترتیب اگر شما در حین عملیات شستن، فراموش نمایید تا لباس خود را در مخزن بیندازید، می‌توانید بعد از شروع به کار لباس را اضافه نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا تفاوت را احساس کنید!

دیگ داخلی از نوع درام الماسه و از نسل جدید است. به علاوه این ماشین، دارای هیتر سرامیکی است. به دلیل بهبود کیفیت شستشو در این دستگاه از سیستم حباب ساز استفاده می‌شود.

این ماشین دارای تکنولوژی نانو سیلور است و همچنین از سیستم متعادل سازی اتوماتیک لباس‌ها بهره مند می‌باشد. در این دستگاه می‌توانید دمای آب را از آب سرد تا آب 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی خود، انتخاب کنید. 

برخی از برنامه‌های موجود در این دستگاه عبارت از برنامه صرفه اقتصادی، چرخه اضافی شستشو، شستشوی سریع، فناوری حباب ساز و شستشوی دستی می‌باشد.

به علاوه، این ماشین لباسشویی از قفل ایمنی کودک نیز بهره مند است. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا استفاده آسان، کیفیت، سرعت و نظافت را تجربه کنید!

در مجموع این دستگاه، طراحی بسیار عالی و خوبی دارد و سایر گزینه‌های خرید آن نیز مطلوب است. گفته می‌شود که این محصول داخلی با محصولاتی مانند ال جی و سامسونگ رقابت می‌کند. اسنوا ساخت کره است، ولی در ایران مونتاژ می‌شود. 

قیمت مناسبی نسبت به محصولات خارجی دیگر دارد. خدمات پس از فروش و ضمانت نیز بسیار خوب است. هم‌چنین کیفیت فوق‌العاده و طراحی زیبایی دارد. 

خیلی کم صدا است و قابلیت‌های شستشوی زیادی دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های شستشوی آن، قابلیت شستشوی اسلامی و جت واش است. 

این محصول در رنگ زیبای سفید به بازار عرضه شده است و گارانتی آن را شرکت سرویس حامی ارائه می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا یک محصول با کیفیت و ایمن را خریداری نمایید.

خرید ماشین لباسشویی اسنوا

اگر می‌خواهید تا یک ماشین لباسشویی اسنوا خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی لوازم خانگی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید.

 برای خرید غیرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه لوازم خانگی سامسونگ

فروشگاه لوازم خانگی سامسونگ
وبسایت قسطی کلاب جز یکی از فروشگاه لوازم خانگی سامسونگ به صورت آنلاین می باشد. با قسطی کلاب می توانید تمامی محصولات سامسونگ را با ساده ترین شرایط...

خرید اقساطی تلویزیون دوو 55اینچ

خرید اقساطی تلویزیون دوو 55اینچ
برند دوو جز معروف‌ترین برندهای موجود در کشور است. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو 55اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...