خرید قسطی پنکه سقفی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 15:06:00

پنکه سقفی یکی از کالاهای پر کاربرد و لذت بخش در هوای گرم تابستان است و می تواند حس خوب خنکی را برای کاربران خود فراهم آورد. برای خرید قسطی انواع پنکه سقفی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

خرید قسطی پنکه سقفی

مزایای استفاده از پنکه های سقفی

لازم به ذکر است که خرید قسطی پنکه سقفی، از جمله طرح های کاربردی و مثمر ثمر خرید اقساطی لوازم اداری در مجموعه قسطی کلاب به شمار می آید. به طور کلی، از گذشته انسان خود را با شرایط محیط و طبیعت وفق داده و با اختراعاتی توانسته آسایش را برای خود و همنوعانش به ارمغان آورد. 

بر این اساس، پنکه ها از قدیم یکی از وسایل مثمر ثمر و کاربردی برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم بوده است. شایان ذکر است که امروزه پنکه ها در اندازه ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند که ابعاد و اندازه های آنها با خنک کنندگی و کاهش گرمای محیط ارتباط مستقیم و تنگاتنگ دارد. 

به همین جهت، خرید قسطی پنکه سقفی، راهکار مناسبی برای برخورداری از یک هوای مطبوع و مناسب، به ویژه در فصل های گرم سال می باشد. در این زمینه باید خاطرنشان نمود که بزرگتر بودن ابعاد پنکه سقفی سبب خنک شدن هوای بیشتری می شود. یکی از مؤلفه های مهم در خرید قسطی پنکه سقفی، هماهنگی داشتن ابعاد و اندازه های پنکه با محیط مورد استفاده می باشد. 

در حال حاضر و در بازار لوازم خانگی، تنوع بسیار بالایی در این زمینه به چشم می خورد. از سوی دیگر، خرید قسطی پنکه سقفی یکی از راهکارهای مؤثر و تاثیر گذار برای کاهش دمای و گرمای محیطی نظیر محیط های دارای سقف بلند، مساجد و مدارس به شمار می رود.

نکات مهم در خرید قسطی پنکه سقفی

یکی از نکات قابل توجه در خرید قسطی پنکه سقفی، آلیاژ و متریال به کار رفته در ساختار این محصول می باشد. متریال استفاده شده در بافت پنکه سقفی باید در برابر عوامل محیطی به ویژه گرما و دمای بالا، از مقاومت قابل توجهی برخوردار باشد. 

از دیگر موارد حائز اهمیت در این زمینه، میزان صدای تولید شده پنکه سقفی به هنگام استفاده از این محصول می باشد. این امر به ویژه در مواقع استراحت و خواب افراد بسیار اهمیت دارد. سرعت چرخش پنکه از دیگر عوامل مهم و حائز اهمیت در خرید قسطی پنکه سقفی به شمار می آید. 

پنکه های برخوردار از سه پره، از مدل های قدیمی این محصول محسوب می شوند که با چرخش خود سبب جابجایی هوا و ایجاد هوای خنک می گردند. ناگفته نماند که موتورهای تعبیه شده برای این مدل پنکه ها غالباً از نوع تک فاز خازن دار می باشد. برخی از مدل های پنکه سقفی قابلیت استفاده در هر چهار فصل را دارا هستند. 

بر این اساس، این نمونه پنکه ها در فصل تابستان ضمن چرخش خلاف عقربه های ساعت، هوای خنک را به پایین هدایت می کنند. این در حالی است که این مدل پنکه ها در فصل زمستان با تنظیم ترموستات در کمترین درجه و تغییر جهت پره ها، هوای گرم بالا را به پایین منتقل می سازند. به طور کلی، سرعت چرخش پنکه، قطر پره ها، وزن و صدا و کیفیت پنکه، از پارامترهای مهم در خرید قسطی پنکه سقفی به شمار می آید.

نحوه خرید قسطی پنکه سقفی

مجموعه قسطی کلاب در جدیدترین طرح، خرید قسطی پنکه سقفی را در دستور کار قرار داده است. در مناطقی که افراد امکان استفاده از کولر را ندارند، استفاده از تسهیلات این طرح می تواند بسیار مؤثر و تاثیر گذار قلمداد گردد. لازم به ذکر است که در جهت افزایش رفاه مشتریان، فروش قسطی پنکه سقفی در اقساط متنوع سه الی دوازده ماهه و با در نظر گرفتن کمترین میزان سود و بهره به خریداران و مشتریان این محصول ارائه می گردد. 

بدون تردید، برای برخورداری از یک هوای مطبوع و مطلوب در فصل های گرم سال، بهره مندی از یک پنکه سقفی باکیفیت کمک شایانی می نماید. مضاف بر این، خرید اقساطی لوازم اداری از جمله فروش قسطی پنکه سقفی در مجموعه قسطی کلاب به صورت غیر حضوری و عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتری و بر پایه روش آنلاین به مرحله اجرا درآمده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تلویزیون جی پلاس

فروش قسطی تلویزیون جی پلاس
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که به دلیل کیفیت و طراحی زیبایی که دارد حتی به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می‌شود. برای ...

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا ویژه کارمندان

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا ویژه کارمندان
برند اسنوا برندی موفق و عالی با محصولاتی بی نظیر است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه...