خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/7 07:08:45

برند جی پلاس یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی است که محبوبیت ویژه‌ای در دنیا دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس


جی پلاس و ورود آن به بازار تجاری ایران 

همزمان با اوج گرفتن تحریم‌ها بر علیه ایران، بسیاری از شرکت‌های خارجی مجبور به ترک ایران شدند و در این بین شرکت ال جی نیز مجبور شد تا میزان فعالیت خود در بازار ایران را به حداقل برساند. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس دارید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

این اتفاق باعث شد تا شرکت موفق گلدیران که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ال جی را به عهده داشت، به تولید محصولات جدید لوازم خانگی با عنوان جی پلاس روی آورد.

شرکت گلدیران با تکیه بر چند دهه نمایندگی فروش محصولات ال جی و نیز کسب رضایت از آن، شروع به ساخت محصولات جدید خود با نام تجاری جی پلاس کرد. شرکت جی پلاس با استفاده از قطعات ساخت کشورهای مختلف و نیز مونتاژ آن، محصولات خود را تولید کرد، اما این امر باعث نمی‌شود که کالاهای این کشور را ایرانی ندانید.

امروزه بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و موبایل نیز قطعات اصلی خود را از سایر شرکت‌های بزرگ تهیه کرده و به جای سرمایه‌گذاری روی تولید مواد اولیه و تکنولوژی ساخت، تمرکز اصلی خود را بر روی کشف نیازهای مشتریان و طراحی گذاشته‌اند. در ادامه برای آشنایی با شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس، همراه ما باشید. 

کیفیت ساخت محصولات ال جی 

ممکن است برای خیلی‌ها این سوال پیش بیاید که آیا واقعا محصولات این کشور کیفیت خوبی در ازای قیمت پایین خود دارند یا نه؟ 

در جواب این سوال باید بگوییم که شرکت تولید کننده این محصولات یعنی شرکت گلدیران، سابقه بسیار طولانی و خوبی در فروش محصولات ال جی و خدمات پس از فروش آن داشته ‌است و همین امر باعث می‌شود ما نیز به طور حتم به شما بگوییم که شرکتی مانند گلدیران به خوبی از پس این وظیفه خود بر می‌آید و خوب عمل خواهد کرد. در ادامه این مطلب، از شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.. 

محصولات جی پلاس 

شرکت موفق جی پلاس توانسته است در عرصه‌های مختلفی شروع به ساخت محصولاتی با کیفیت کند، از جمله این محصولات می‌توان به لوازم خانگی، سیستم‌های صوتی، تلویزیون و سایر لوازم جانبی، لوازم خانگی کوچک، تهویه، موبایل و کامپیوتر و سایر لوازم جانبی آن نام برد. 

ماشین لباسشویی جی پلاس 

یکی از محصولات خوش نام و با کیفیت شرکت جی پلاس، ماشین لباسشویی آن است که توانسته این روزها با طراحی خوب و کیفیت بالای خود، نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کند. 

امکانات بالای این ماشین لباسشویی نسبت به قیمت خوبی که دارد سبب فروش بالای آن شده ‌است. اگر شما هم به دنبال اطلاع از شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس هستید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید. 

ویژگی‌های استثنایی ماشین لباسشویی جی پلاس 

امروز قصد داریم تا به ارزیابی یک مدل از ماشین لباسشویی جی پلاس بپردازیم. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J9470S که از جدیدترین ماشین لباسشویی ساخت شرکت جی پلاس است، مشخصات زیر را دارد: 

_ ظرفیت شستشو ماشین: ۹ کیلوگرم
_ رده مصرف انرژی:+++A
_ موتور اینورتر 

این مدل از ماشین لباسشویی جی پلاس، در رنگ‌های نقره‌ای و سفید تولید شده‌ است و طراحی خاصی به سبب وجود درب بزرگ مشکی رنگ خود دارد که در مقایسه با طراحی‌های قبلی ماشین لباسشویی بسیار شیک است و زیبایی خاصی به آن بخشیده ‌است.

 برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس، تا آخر این مطلب همراه ما باشید. یک ویژگی عالی دیگر آن، ۱۶ برنامه اصلی و ۱۱ برنامه تکمیلی است و نیز این ماشین ویژگی اضافه کردن لباس حین شستشو را هم دارد. 

شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس 

سایت قسطی کلاب که به منظور رفاه حال مشتریان، شرایط خرید اقساطی محصولات را راه اندازی کرده‌ است، تا سقف ۳۰ میلیون تومان، پس از ثبت‌نام در سایت، به کاربران خود اعتبار می‌دهد. 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس، به سایت قسطی کلاب رفته و اعتبار بگیرید و پس از سفارش راحت محصول مذکور نظر خود، درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی چرخ گوشت

خرید نقدی چرخ گوشت
در گذشته که چرخ گوشت نبود به وسیله هاونگ گوشت‌ها را خرد می‌کردند. یعنی گوشت‌های بزرگ را داخل یک ظرف می‌ریختند و با کوباندن هاونگ بر روی...

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی
برند دوو برندی معروف و شناخته شده در ایران است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...