خرید قسطی کولر گازی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/7 04:31:30

انتخاب یک کولرگازی مناسب برای فصل‌های گرم سال بسیار ضروری می‌باشد. اگر تمایل به خرید کولر گازی با برندی معتبر دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از طرح استثنایی خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس بهره‌مند شوید.


خرید قسطی کولر گازی جی پلاس


Gplus درباره برند 

گلدیران به عنوان شرکتی با 30 سال سابقه توانسته ‌است تا از تمام تجربیاتش استفاده کند و برند خود را به بازار عرضه نماید. این برند، نتیجه تلاش 24 ساعته در 7 روز هفته و تجربیات ارزشمند کاری با شرکای تجاری حرفه‌ای است. 

گلدیران سال‌ها پیشرو در صنعت لوازم خانگی بوده و برند Gplus را به وجود آورده است که فناوری جهانی و تخصص ایرانیان را به هم وصل می‌کند. برند Gplus در آینده نزدیک بازار ایران و کشورهای همسایه را تامین خواهد کرد.

برای خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی جی پلاس از سایت قسطی‌کلاب اقدام به خریداری نمایید. کولرها در دو گروه مختلف GAC-TE و GAC-TM طبقه‌بندی شده‌اند که در ادامه به توضیحات مربوط به هر گروه اشاره می‌کنیم. با خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس سرمایش و گرمایش را به خانه و مکان خود بیاورید.   

مشخصه‌های مربوط به گروه GAC-TE 

کولر گازی جی پلاس برای مناطق معتدل مناسب‌ است و به مبدل هوشمند کمپرسور هوای سرد مجهز هستند که کمپرسورها 5 سال گارانتی دارند. حداقل سطح اتلاف انرژی یعنی درجه A را دارند. عملکرد دوگانه سرمایش گرمایش دارند.

به بادهای چهار جهته برای ایجاد سرما و یا گرمای یکنواخت، مجهز شده‌اند. به فیلترهای دوگانه برای تهویه هوا مجهزند. به تیغه‌های طلایی مجهز شده‌اند تا از خوردگی پنل بیرونی دستگاه و طول عمر باله‌های طلایی جلوگیری کند. دارای سنسورهای تشخیص دمای محیط و تنظیم احساس فعالیت هستند. با خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

همچنین دارای حالت توربو برای سرمایش و گرمایش می‌باشند. کولرگازی جی پلاس به حالت ECO برای ذخیره انرژی مجهز است و دارای حالت سلامت برای تمیز کردن باکتری‌ها و ویروس‌های محیط اطراف می‌باشند. ناگفته نماند که کولرگازی جی پلاس به خشک‌کردن به وسیله قابلیت رطوبت‌زدایی مجهز است و دارای نمایشگر LED می‌باشد. 

کولرگازی جدید جی پلاس دارای حالت خواب برای تنظیم فعالیت دلخواه شبانه هستند، درحالی که به سنسورهای پیشرفته حالت خواب کمک می‌کنند، همچنین دارای تایمر مربوط به فعالیت دستگاه در هر زمانی هستند. به همین سبب خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس در سایت قسطی کلاب فراهم شده است. 

مشخصه‌های مربوط به گروه GAC-TM 

این سری کولرها در دو مدل و برای دو منطقه معتدل و گرمسیری مناسب هستند. این کولرها ظرفیت‌های متنوع موتور و ویژگی‌هایی مثل موتور مبدل قدرتمند دارند. امکانات سرمایش گرمایش فوری، تایمر خواب و حالت شروع خودکار، رطوبت‌زدایی، باله طلایی، عملکرد دوگانه سرمایش و داشتن سنسورهای دمایی در یک پکیج موجود است. 

بنابراین به شما پیشنهاد کاملی ارائه می‌دهد که شامل عملکرد دوگانه، حالت قدرتمند ECO، پرتاب چهار طرفه باد و قابلیت رطوبت زدایی خشک می‌باشند. با خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس این محصول کامل را خریداری نمایید.   

سایت قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و برترین سایت‌های فروش آنلاین در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. نحوه خرید از سایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. 

تمامی کالاها و محصولات برندهای ایرانی و خارجی در سایت قسطی کلاب موجود می‌باشد و در صورت ناموجود بودن کالای مد نظر، با ثبت سفارش در قسمت کالاهای ناموجود، کالای مدنظر شما توسط سایت قسطی کلاب خریداری می‌شود و به صورت نقدی یا اقساطی به شما تحویل داده خواهد شد. با خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایت  قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود، شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی کالاها در نظر گرفته است. خرید قسطی کولر گازی جی پلاس شما را از یک تابستان گرم و غیرقابل تحمل بی‌نیاز می‌سازد. در این سایت امکان خرید به صورت نقدی و اقساطی و مطابق راحتی و توان خرید مشتریان فراهم شده‌ است. 

با پیشنهاد خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب تابستانی رویایی را تجزبه نمایید. پس همین الان اقدام به خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا

خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا
برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

تلویزیون ایکس ویژن قسطي

تلویزیون ایکس ویژن قسطي
برندهای ایرانی با سرعت بالایی در حال رشد و توسعه می‌باشند و یکی از موفق‌ترین این برندها، برند ایکس ویژن است که طرفداران بسیاری دارد. برای ...