موبایل شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/6 09:48:51

خرید تلفن همراه مناسب نیازمند تحقیق و بررسی فراوان است و بهتر است که برند موبایل خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت بالا، قیمتی مناسب نیز داشته باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


موبایل شیائومی


موبایل شیائومی مدل نوت 10   

شیائومی شرکتی است که قصد دارد محصولاتی ارزشمند و با قیمت‌های رقابتی ارائه دهد. شیائومی با تعهد به حاشیه سود حداکثر پنج درصدی، مرزهای عملکرد نسبت به قیمت را در هم نوردیده ‌است. اگر به فکر خرید یک گوشی باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید، با خرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی از سایت قسطی کلاب صاحب این گوشی فوق‌العاده شوید. 

معجزه ظهور شیائومی مدل نوت 10   

این شرکت با عرضه شیائومی نوت 10 بار دیگر مرزهای ممکن در یک تلفن هوشمند را در هم نوردیده ‌است. این مدل، جنبه‌های خاص منحصر ‌به فردی دارد که در تلفن‌های هوشمند دیگر آن‌ها را نمی‌یابید. در ادامه مشخصاتی از این مدل فوق عالی توضیح داده می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی صاحب یک گوشی خاص شوید. 

طراحی متمرکز جهت عکاسی 

این مدل به عنوان یک وسیله متمرکز بر عکاسی جهت‌دار شده ‌است و اولین تلفن هوشمندی است که دارای سنسور 108 مگاپیکسلی می‌باشد و می‌تواند برای جمع‌آوری نور بیشتر، تصاویر را تا 27 مکاپیکسل پایین بیاورد.

به علاوه، این دوربین 4 دوربین دیگر را در قسمت عقب پشتیبانی می‌کند که دارای فاصله کانونی متفاوتی هستند. برای عکاسی حرفه‌ای با گوشی، درخرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی از سایت قسطی کلاب به رویای خود تحقق بخشید. 

عمر باتری ایده‌آل 

ویژگی مهم دیگر می نوت 10 ظرفیت باتری خیلی خوب آن است. شیائومی توانسته است ضمن وجود یک باتری قوی با 5260 ملی‌آمپر ساعت در این دستگاه، ردپایی مشابه سایر دستگاه‌ها را برای خود حفظ کند که به معنای عمر باتری فوق‌العاده خوب است.

به خصوص هنگامی که با دستگاه‌های ضعیف‌تر از اسنپ دراگون 730 گیگ آن جفت می‌شود. اگر به دنبال یک دستگاه با شارژ بهینه هستید با خرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی از سایت قسطی کلاب، این محصول ارزشمند را خریداری نمایید. 

مشخصات ظاهری می نوت 10 

می نوت 10 یک گوشی خوش‌دست است که لبه‌های شیشهای خمیده و قاب آلومینیومی محکم دارد. این دستگاه، دارای صفحه نمایش بزرگ 6.47 اینچی با کیفیت Full HD  است که منحنی آن در لبه‌های صفحه نمایش است. 

در قسمت پایین نمایشگر یک چانه کوچک وجود دارد و شکاف آبشار در قسمت بالای آن قرار دارد. در بالای شکاف، بلندگو و گوشواره‌ای را پیدا خواهید کرد که در صفحه قرار دارد. در سمت راست گوشی، همه دکمه‌ها قرار گرفته‌است. 

در بالای سمت راست یک راکر صدا وجود دارد درحالی‌كه یک دکمه پاور به طور مستقیم در زیر آن قرار دارد. در پایین، سینی سیم کارت را پیدا خواهید کرد. این دستگاه از ارتقای microSD پشتیبانی نمی‌کند.

در قسمت زیرین گوشی از پورت USB-C بلندگوها، میکروفون و جک هدفون 3.5 میلی‌متری استفاده شده است. در قسمت بالای گوشی یک میکروفون دیگر و یک بلستر IR وجود دارد. بلستر IR یک خوش‌آمدگویی است، زیرا همه این چیزها در تلفن‌های هوشمند اخیر از بین رفته‌اند.

اگر رویای داشتن یک گوشی با امکانات بی‌نظیر را در سر می‌پرورانید، با خرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی از قسطی کلاب به تحقق آرزوی خود دست پیدا کنید. قسمت پشتی این گوشی طراحی تمیزی دارد که هم بسیار منعکس‌کننده است و هم آهنربای اثر انگشت را در بر می‌گیرد.

در سمت چپ، پنج دوربین در یک خط مستقیم در لبه را می‌بینید و در سمت راست دوربینها ، چهار فلاش مختلف موجود است. دو تا از این دوربین‌ها به وضوح تصویر و برطرف شدن پراکندگی‌ها کمک می‌کنند، در حالی‌که دو دوربین دیگر به صورت‌دهی اشیا، به خصوص چهره‌ها می‌پردازند. صفحه AMOLED گوشی در تضاد با نور مستقیم روز کمک می‌کند. 

خواننده اثر انگشت درون صفحه، به سرعت و با دقت در زمان کوتاهی با تلفن عمل می‌کند و در ضمن کاهش ضخامت 88٪، اندازه خواننده گسترش یافته است. سنسور نوری نیز بزرگ‌تر شده ‌است. برای داشتن یک گوشی با امکانات زیاد، خرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی از سایت قسطی کلاب، گزینه‌ای مناسب برای شما است. 

پردازنده‌ای قدرتمند 

کوالکام اسنپدراگون 730 گیگ از پردازنده‌های استاندارد با 15٪ عملکرد گرافیکی برتر است. این پردازنده به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه کمک می‌کند و سرعت اجرای بالایی دارد.

به طور متوسط روزانه، می‎توان حدود هفت ساعت و نیم ساعت فیلم تماشا کرد که بسیار خوب است. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی، صاحب موبایلی با پردازنده قدرتمند شوید. 

گرفتن فیلم و عکس با فن‌آوری منحصر به فرد 

فناوری binning pixel طوری عمل می‌کند تا سنسور، پیکسل‌ها را به مجموعه‌های چهارگانه گروه‌بندی کند و سپس داده‌ها را از پیکسلهای مجاور می‌گیرد تا نتیجه استاندارد را به دست آورد. این امر به تلفن اجازه می دهد تا برای کارایی نور کمتر، تصویر تا 27 مگاپیکسل پایین بیاید. 

خرید موبایل شیائومی از سایت قسطی کلاب 

در پایان یادآوری می‌شود که می نوت 10 مجموعه مزیت‌های زیادی دارد. اگر عمر باتری، تطبیق پذیری دوربین و لوازم جانبی مانند جک هدفون و بلستر IR برای شما مهم است، پیدا کردن یک وسیله رقابتی با این رنج قیمت، کار دشواری است.

قسطی کلاب سایتی با مزایای فروش ویژه به ایرانیان می‌باشد که شرایط تسهیل بخشی برای مردم به وجود آورده است. در خرید نقدی یا اقساطی موبایل شیائومی از قسطی‌کلاب، از خریدی ایمن، راحت، بی دردسر و لذت‌بخش بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ
برای خرید اقساطی گوشی a05 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی گلکسی بادز لایو

خرید اقساطی گلکسی بادز لایو
هدفون‌ها یکی از وسایل مورد استفاده و ضروری برای هر فرد است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گلکسی بادز لایو به بخش هدفون در دسته بندی...