خرید اقساطی مانیتور سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/14 10:51:02

جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی مانیتور سامسونگ به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه نمایید.



خرید اقساطی مانیتور سامسونگ در سایت قسطی کلاب با بهترین قیمت ممکن شده است. شما می توانید با شرایط ویژه پیش بینی شده قسطی کلاب، انواع مانیتورهای سامسونگ را به صورت قسطی و با پرداخت اقساط محدود خریداری کنید.

 در این طرح شما قادر خواهید بود تا با کمترین و آسان ترین ضمانت ها، انواع مانیتورهای این برند محبوب و معتبر را خریداری کنید.

در این مقاله قصد داریم تا شرایط خرید اقساطی و شرکت در این طرح را برای شما به صورت ویژه و کاملا دقیق بررسی کرده و توضیح دهیم. همچنین مشخصات فنی و کاربردی یکی از انواع مدل های موجود مانیتور سامسونگ در سایت قسطی کلاب را برای شما بازگو می کنیم.

اقساط در این طرح طولانی مدت بوده و شرایط به گونه ای در نظر گرفته شده است تا تمامی افراد جامعه متناسب با قدرت خرید خود، بدون تحمل فشار مضاعف، مانیتور سامسونگ خود را خریداری کرده و نیاز خود در این زمینه را برطرف نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی مانیتور سامسونگ و شرکت در طرح، با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

مانیتور سامسونگ

این شرکت همانطور که همه ما می دانیم یکی از نام آشنا ترین و برترین برندهای تولید کننده لوازم دیجیتال در سراسر جهان است. شما به عنوان یک خریدار برند سامسونگ احتمالا با ویژگی های کیفی محصولات این شرکت آشنا شده اید.

مانیتورهای تولید شده توسط شرکت سامسونگ به دلیل طراحی های ویژه به کار رفته، دارای دوام و طول عمر بسیار بالاتری از حالت عادی این محصول می باشند. همچنین رزولوشن و کیفیت تصویر بسیار بالای بعضی از انواع این محصولات به شکلی است که در میان رقبای خود بدون شک بهترین است. 

با مشاهده کیفیت تصویر و طراحی یکی از این مانیتورها خود شما خواهید دانست که علت اختلاف قیمت سامسونگ با اکثر برندهای دیگر چیست.

در سایت قسطی کلاب و برای ایجاد تنوع در خرید شما، بیش از 5 نوع مانیتور در قیمت های مختلف از محدوده بیش از یک میلیون تومان تا بیش از 10 میلیون تومان قرار داده شده است. شما می توانید تحت شرایط ویژه محصولات مذکور را به صورت اقساطی خریداری کنید و کیفیت را به خانه یا محل کار خود ببرید.

خرید اقساطی مانیتور سامسونگ مدل C24F390 سایز 24 اینچ

این مانیتور یکی از برترین مانیتور های میان رده تولید شده توسط شرکت سامسونگ است که در سایت قسطی کلاب نیز امکان خرید ویژه آن در طرح خرید اقساطی مانیتور سامسونگ تحت شرایطی که توضیح داده خواهد شد وجود دارد. 

این مانیتور دارای ابعاد 206 × 418 × 547 میلی‌متر و وزنی معادل 3.3 کیلوگرم است که با توجه به سخت افزار به کار برده شده در آن، مانیتور سبکی محسوب می شود. رزولوشن تصویر بالای 1080 × 1920 پیکسل - Full HD باعث شده است تا این مانیتور نیز دارای کیفیت تصویر بالایی باشد. سایر ویژگی های این محصول عبارتند از:

  • محدوده زمان پاسخگویی سه تا شش میلی‌ثانیه
  • نور پس زمینه LED
  • نوع پنل VA
  • نوع مانیتور خمیده , گیمینگ
  • دارای پورت HDMI

از نقاط ضعف این محصول نسبت به محصولات هم رده خود می توان به نداشتن Web Cam، پورت DVI و بلندگو (اسپیکر) اشاره کرد.

شرایط خرید اقساطی مانیتور سامسونگ 

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ساعت هوشمند ایسوس

فروش قسطی ساعت هوشمند ایسوس
فروش اقساطی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب با قیمت ارزان و با ارسال رایگان انجام می گیرد. ساعت ایسوس مورد فروش در این سایت ساخت شرکت تایوانی...

خرید قسطی گوشی Poco x3

خرید قسطی گوشی Poco x3
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سری پوکو بی‌شک X3 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی Poco x3 به بخش موبایل در دسته بندی...