خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:48:57

برند Dell یکی از بهترین مارک‌های تولید کننده لپ تاپ در دنیا است. برای خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال ساتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15


بررسی لپ تاپ دل

لپ تاپ 15 اینچی سری G15 در ردیف محصولات قوی و شاخص برند Dell جای می‌گیرد. نمایشگر باکیفیت، پردازنده مرکزی پرقدرت و پردازشگر گرافیکی حرفه‌ای، از امتیازات برجسته خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15 تلقی می‌گردد. این محصول در مدل‌های مختلف G15 5510، G15 5511 و G15 5515 تولید و روانه بازارهای جهانی و بین المللی شده است. لپ تاپ سری جی 15 برند دل برای انجام کارهای گرافیکی، محاسبات حرفه‌ای و گیمینگ، از گزینه‌های ایده آل و کاربردی به شمار می‌رود. 

طراحی و ساخت

طراحی زیبا و بدنه محکم، یکی از ویژگی‌های مهم خرید اقساطی لپ تاپ دل مدل G15 به حساب می‌آید. بدنه لپ تاپ از پلاستیک باکیفیت و فشرده ساخته شده است. بر روی حاشیه دستگاه حرف G به صورت برجسته و با رنگ قرمز خودنمایی می‌کند. این حرف از گیمینگ بودن لپ تاپ خبر می‌دهد.

صفحه نمایش G15

برای نمایشگر لپ تاپ گیمینگ از یک پنل 15 اینچی نوع IPS استفاده شده است. به پشتوانه وجود این پنل، پخش تصاویر و محتواها با رزولوشن و کیفیت FDH برای کاربران محقق گردیده است. نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 250 نیت نمایشگر، فرمت‌های تصویری را با وضوح و شفافیت فوق العاده به کاربر ارائه می‌نماید. همچنین، طیف رنگی RGB، به صورت واقعی، زنده و خوش رنگ در معرض دید کاربر قرار می‌گیرد.

کیبورد مهندسی شده

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15 می‌توان به کیبورد مهندسی شده این دستگاه، اشاره نمود. کیبورد این مدل لپ تاپ گیمینگ به صورت جزیره‌ای و از متریال مرغوب طراحی شده است. طراحی متمایز کلیدهای WASD، احتمال خطا در هنگام بازی کردن را به میزان چشمگیری کاهش داده است. ضمنا، یک تاچ پد دقیق و همرنگ با بدنه لپ تاپ جی 15 در بخش پایینی کیبورد قرار گرفته است. 

سخت افزار قوی و قدرتمند

ویژگی دیگر فروش قسطی لپ تاپ گیمینگ G15 به بخش سخت افزاری دستگاه اختصاص پیدا می‌کند. کمپانی دل در ساختار لپ تاپ گیمینگ G15 5511 از پردازنده Intel مدل Core i7 بهره برده است. پردازنده مرکزی دستگاه با کش 24 مگابایت از عهده انجام محاسبات حرفه‌ای و بازی‌های سنگین به خوبی بر می‌آید. همچنین، لپ تاپ جی 15 دل به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050 مجهز شده است. به لطف وجود این پردازشگر گرافیکی، تمامی بازی‌ها با نرخ تصویر و رزولوشن بالا به تصویر کشیده می‌شوند. با خرید اقساطی لپ تاپ دل مدل G15 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

درگاه‌ها و اتصالات لپ تاپ جی 15

در اطراف دستگاه DELL G15 16.5 Inch Laptop پورت های ارتباطی مختلفی تعبیه شده است. در حاشیه‌های سمت راست و چپ لپ تاپ دو درگاه USB، HDMI و پورت ورودی شارژ سریع به چشم می‌خورد. درگاه usb type C و LAN و جک 3.5 میلیمتری مخصوص هدست، از دیگر پورت‌های ارتباطی dell G15 به شمار می‌آیند. برای خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت صدای Dell G15

سیستم صوتی لپ تاپ گیمینگ دل سری G15، به فناوری DTS مجهز گردیده است. در پرتو وجود این تکنولوژی، صداها با شفافیت، وضوح و کیفیت خیره کننده از طریق اسپیکرها به گوش کاربر می‌رسند. 

نحوه خرید اقساطی لپ تاپ دل مدل G15

خرید اقساطی لپ تاپ گیمینگ سری G15 شرکت دل از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب محقق شده است. این طرح به صورت غیر حضوری و بر پایه روش آنلاین و با قیمت مناسب، به متقاضیان ارائه می‌گردد. ناگفته نماند که در این فروشگاه امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز برای خریداران پیش بینی گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید عینک واقعیت مجازی سونی

خرید عینک واقعیت مجازی سونی
با پیشرفت تکنولوژی روز به روز کنسول های بازی و محصولات سرگرمی با فناوری ویژه ای طراحی و تولید می‌شوند و لذت بیشتری را به گیمر ها می‌دهند...

موبایل ال جی

موبایل ال جی
برند ال جی یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیا است که در دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی به بخش ...