خرید اقساطی مانیتور ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/1/31 23:24:03


جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی مانیتور ایسوس به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مانیتور ایسوس


اطلاعاتی درباره خرید مانیتور های ایسوس

خرید اینترنتی به صورت انلاین با انتخاب یک گزینه در قسطی کلاب خرید کنید خرید خود را ثبت نمایید خرید اقساطی مانیتور ایسوس در سایت قسطی کلاب و در طرح فروش ویژه اقساطی این سایت شروع شده است. شما می توانید برای خرید این محصول به صورت اقساطی در انواع مختلف تحت شرایط ویژه که در این مقاله برای شما بیان می کنیم، از طریق وب سایت این مجموعه اقدام کنید.

در این طرح سعی شده است تا بیشترین توجه به حقوق شما به عنوان مصرف کننده صورت گیرد و راحتی هرچه بیشتر برای شما در خرید ایجاد شود. در صورتی که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، مهم ترین نکات در خرید قسطی درباره شرایط و نحوه خرید اقساطی مانیتور ایسوس را بیان می کنیم. 

همچنین به عنوان نمونه یکی از انواع مدل مانیتورهای عرضه شده توسط قسطی کلاب در طرح فروش ویژه برای شما معرفی می شود. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

مانیتور ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برترین شرکت های بین المللی تولید کننده لوازم الکترونیک در دنیا است. این شرکت در سال های اخیر علاوه بر تولید انواع مدل لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، تبلت و فبلت، اقدام به تولید با کیفیت ترین انواع مانیتور کرده است.

ویژگی اصلی مانیتورهای تولیدی شرکت ایسوس را می توان قدرت و ماندگاری کیفی تصویر عنوان کرد. همچنین شما با خرید هر نوع از مانیتورهای این شرکت از قیمت آن ها شگفت زده خواهید شد و قیمت این محصولات نسبت به کیفیت بالای آن ها کم است. به همین دلیل است که افرادی که از مانیتور به دنبال کیفیت تصویر و طول عمر هستند، ایسوس را انتخاب می کنند.

بیش از 5 مدل از انواع مانیتورهای این شرکت در طرح ویژه خرید اقساطی مانیتور ایسوس از شرکت قسطی کلاب با شرایط عالی برای فروش قسطی عرضه شده است. در این قسمت از مطلب یکی از انواع این مانیتورها را برای شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور ایسوس مدل VP228HE سایز 21.5 اینچ

این مانیتور یکی از محبوب ترین انواع در فروش اقساطی قسطی کلاب است. مانیتور مدل فوق دارای ابعاد 199 × 373 × 513 میلی‌متر است و وزنی معادل 3.5 کیلوگرم دارد. بنابر این سبک بوده و به راحتی قابل جابجایی است. از سایر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع پنل TN
  • نور پس زمینه LED
  • رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • محدوده زمان پاسخگویی سه تا شش میلی‌ثانیه
  • دارای بلندگو و پورت HDMI

خرید اقساطی مانیتور ایسوس

در سایت قسطی کلاب تحت شرایط ویژه زیر می توانید محصول مذکور و سایر انواع مانیتورهای ایسوس را خریداری کنید. خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي موبایل اپل

خرید اقساطي موبایل اپل
برند اپل محصولاتی منحصر به فرد و استثنایی دارد و در سال‌های اخیر موفقیت‌های پی در پی بسیاری را کسب کرده است. برای خرید...

خرید قسطی مودم

خرید قسطی مودم
امروزه در هر خانه و محیط کاری دستگاه مودم واجب و ضروری است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مودم به بخش...