خرید اقساطی گوشی ایفون x

تاریخ انتشار:
1403/2/18 22:19:52

کمپانی اپل تاکنون محصولات بی‌نظیری را روانه بازار کرده است و در سراسر دنیا طرفداران وفاداری دارد. اگر قصد خرید اقساطی گوشی ایفون x را دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ایفون x

آیفون ایکس (X) 

قبل از خرید اقساطی گوشی آیفون x در واقع باید بدانید که این کالای دیجیتال به عنوان یکی از محصولات شرکت اپل در دهمین سالگرد ارائه آیفون در تاریخ 12سپتامبر 2017 توسط تیم کوک مدیر عامل این شرکت معرفی و در 3 نوامبر همان سال به مشتریان عرضه شد، اما نکته دیگر این نام گذاری، کلمه ایکس یا همان (x) است که به معنی عدد 10 در الفبای رمی می‌باشد، به همین دلیل آن را آیفون 10 نام گذاری کرده‌‌اند. 

به آینده سلام کنید!

بله شرکت اپل با تولید آیفون x این شعار را تحقق بخشیده فناوری‌هایی که در ساخت این گوشی بی‌نظیر بکار رفته چشمگیر است؛ آیفون x با نمایشگر Super Retina لمسی خازنی، اولد، 16 میلیون رنگی که دارای ابعاد 5.8 اینچی است و رزولوشن 1125 در 2436 پیکسلی صفحه نمایشی با کیفیت مناسب را در اختیار شما می‌گذارد.

شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون x از سیستم عامل ios11 و پردازنده‌ گرافیکی سه هسته‌ای (Apple GPU) و پردازنده‌ی مرکزی 6هسته‌ای (دوهسته‌ی monsoon و چهار هسته‌ی mistral ) بهره‌مند شوید و تصاویر را بدون لحظه‌ای تاخیر و افت سرعت تماشا کنید و از اجرای برنامه‌های گوناگون لذت ببرید.   

تصاویر زیبا با خرید اقساطی گوشی آیفون x 

گوشی آیفون x دارای دو دوربین جلوی f/1.8 و f/2.4 می‌باشد که با فلاش چهارگانه (dual tone) ال ای دی، لرزشگیر اپتیکال، فوکوس خودکار و  بزرگنمایی دو برابر اپتیکال، برخورداری از حالت‌های Portrait mode و Portrait lighting و ثبت تصاویر با کیفیت wide color می‌تواند جزئیات خوبی از تصویر را برای شما ثبت کند که تنها یکی از ویژگی‌های این کالای دیجیتال محسوب می‌شود.

فناوری تشخیص چهره با گوشی آیفون x

امنیت از طریق چهره 

بهتر است بدانید آیفون x از حسگر اثر انگشت استفاده نمی‌کند، اما در عوض دارای حالت اسکن تشخیص چهره (Face ID) می‌باشد؛ شما با خرید قسطی گوشی آیفون x می‌توانید به صورت اختیاری در منوی تنظیمات گوشی از آن استفاده کنید.

این قابلیت به شما این ‌امکان را می‌دهد تا در صورتی که می‌خواهید وقتتان را با زدن رمزهای طولانی هدر ندهید، با استفاده از این ویژگی آیفون x بصورت ایمن و سریع اقدام به استفاده از آن نمایید، همچنین به لطف وجود اسکنر‌های مادون قرمز در گوشی، استفاده شما از این قابلیت آسان‌تر می‌شود. 

آیفون x ظریف اما مقاوم 

این گوشی با بدنه‌ای با ابعاد 143.6 در 70.9 در 7.7 میلیمتر با وزن 174 گرم نسبت به ساخته‌های قبلی شرکت اپل ابعاد بزرگتری دارد (در مقایسه با آیفون8) با این وجود اگر می‌خواهید اقدام به خرید اقساطی گوشی آیفون x کنید باید گفت: صبر کنید! 

این گوشی ویژگی‌های دیگری نیز دارد، از جمله آنها بدنه پشت و جلوی شیشه‌ای با فریم از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد، همچنین این گوشی دارای گواهی ip67 (مقاوم در برابر آب تا عمق 1 متر و 30 دقیقه، مقاوم در برابر گرد و خاک) Apple pay و دارای صفحه ضد خش است که در صورت وقوع حادثه از گوشی شما محافظت می‌کند. 

سایر ویژگی‌‌های آیفون x 

از دیگر ویژگی‌هایی که آیفون x را به عنوان یک کالا‌ی دیجیتال از نسل‌های قبلی خود متمایز میکند، حذف دکمه هوم (Home) از صفحه گوشی می‌باشد؛ این ویژگی علاوه بر فضا سازی برای صفحه نمایش، ظاهری متفاوت از ساخته‌های این نسل اپل به شمار می‌رود، اما برای جایگزینی این قابلیت نگران نباشید، برای استفاده از قابلیت دکمه هوم تنها کافی است صفحه را از پایین به بالا بکشید تا همان نتیجه را بگیرید.

این گوشی همچنین دارای ویژگی‌های دیگری مانند: Face ID (که در متن بالا توضیح داده‌ شد)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشار سنج، حسگر مجاورتی می‌باشد. 

وبسایتی مناسب برای خرید قسطی گوشی ایفون x 

توجه داشته باشید که اینها تنها بخشی از ویژگی‌های ایفون x می‌باشد، اگر شما هم قصد خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون x را دارید، اگر به دنبال فروشگاهی برای فروش قسطی گوشی اپل می‌گردید می‌توانید اطلاعات خود را در قسطی کلاب سایتی مناسب برای خرید قسطی کالاهای دیجیتال خانگی، کنسول‌های بازی ثبت و با شرایطی مناسب اقدام به خرید و سفارش قسطی کالا‌ی خود کنید.

در قسطی کلاب این شرایط برای شما فراهم شده تا به بررسی ویژگی‌ها و جزئیات کالا‌ی مناسب خود بپردازید، تا با اطمینان کامل از کالای دیجیتال و غیر دیجیتالی خود، اقدام به خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی با سفته

خرید اقساطی با سفته
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید اقساطی یک کالا را دشاته باشید، ولی به دلیل نبود دسته چک قادر به ادامه خرید نشده‌اید. حال اگر...

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس سفته ای

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس سفته ای
فرصتی مدیریت‌پذیر برای دسترسی به تکنولوژی پیشرفته با تخفیف‌های ویژه! برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک...