خرید قسطی پی اس فور

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:12:02

کنسول بازی ps4 جز برترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی پی اس فور دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پی اس فور

معرفی ps4 اسلیم 

اگر اهل دنیای تکنولوژی باشید برای یک بار که شده تجربه بازی با پلی استیشن را تجربه کرده‌اید. کمپانی سونی اینتر اکتیو در 20 فوریه 2013 در شهر نیویورک از این کنسول رونمایی کرد، اما کنسول نشان داده نشد؛ کمپانی اینتر اکتیو کنسول را در آمریکای شمالی و اروپا و استرالیا در تاریخ‌های 15 نوامبر 2013 و 29 نوامبر 2013 عرضه کرد.

قیمت حدودی این کنسول با توجه به شرایطی متغیر است، برای مثال میزان حافظه، چند دسته بودن و موارد دیگر اما بهترین راه خرید با اطمینان چیست؟ اگر به دنبال خرید قسطی پی اس فور هستید پیشنهاد ما به شما خرید از سایت قسطی کلاب است. در این میان نکته ای وجود دارد که این کنسول در سه حالت پرو، اسلیم و فت عرضه شد. به نظر شما کدام یک از همه قوی‌تر است؟

نسخه پرو از نسخه‌های دیگر با کیفیت‌تر است، ولی در این میان نسخه‌ای به نام اسلیم وجود دارد که با کیفیت می‌باشد، همچنین قیمتش نسبت به پرو مناسب‌تر است. برای خرید اقساطی پی اس فور با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فنی

پی اس 4 اسلیم در ابعاد 26.5 در 26.5 و 2.8 سانتی متر می‌باشد. این کنسول جذاب در رنگ‌های مات مشکی و سفید به بازار عرضه شده است و دمای عملیاتی 5 تا 35 درجه سانتی گراد و وزنی حدود 2 کیلوگرم دارد.

حافظه تصویری gddr5 sdram، پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و فرکانس 1.6 گیگاهرتزی با کیفیت 1080 به همراه پخش HD را پشتیبانی می‌کند. بعد از دانستن این مشخصات شاید به فکر خرید این کنسول افتاده باشید، ولی نمی‌دانید که کدام نسخه را خریداری کنید. در ادامه بهترین نسخه با مناسب‌ترین قیمت را به شما معرفی خواهم کرد. با خرید قسطی پی اس فور از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

کدام ps4 بهتر است؟

خرید قسطی پی اس 4 اسلیم یکی از روش‌های آسان خرید می‌باشد که در انتهای مقاله به آن خواهیم پرداخت. ps4 اسلیم کیفیت بالایی نسبت به نسخه فت دارد، ولی قیمت آنها تفاوت بسیاری ندارد؛ پس صد در صد نسخه اسلیم از فت خیلی بهتر است، ولی رقیب دیگری وجود دارد به نام پی اس 4 پرو که می‌توان گفت از اسلیم بهتر است، اما در این میان نکته‌ای وجود دارد شما هم متنوجه آن شده‌اید!

پی اس 4 اسلیم دارای کیفیت مناسبی می‌باشد و قیمت مناسبی نسبت به دو نسخه‌های دیگر یعنی فت و پرو را دارد، پس می‌توان گفت بهترین انتخاب در این بازه قیمتی پی اس 4 اسلیم می‌باشد. برای خرید اقساطی پی اس فور با تخفیف استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کنترلر ps4

دسته‌های DUALSHOCK 4 نام کنترلرهای ps4 است. اگر بخواهیم به طراحی این دسته‌ها بپردازیم دکمه‌ای در وسط دسته ایجاد شده که شما می‌توانید با فشردن این دکمه بازی را تغییر دهید یا دستگاه را خاموش و روشن کنید.

بقیه تجهیزات مانند سری‌های قبلی می‌باشد، اما تغییری ایجاد شده که دسته خوش دست تر نسبت به سری قبلی شده است. خب اگر قصد خرید کنسول داشته باشید احتمالا سوالاتی برای شما پیش می‌آید که از کجا خرید با اطمینانی را داشته باشید یا به صورت اقساطی خرید کنید. خرید قسطی پی اس فور از قسطی کلاب پیشنهاد ویژه ما به شما می‌باشد.

پیشنهاد ما و کلام آخر

دوستان اگر قصد خرید نقدی یا اقساطی PS4 اسلیم را دارید ما به شما سایت www.ghesticlub.com را به شما پیشنهاد می‌کنیم یکی از ویژگی‌های این سایت فروش اقساطی می باشد. اگر قصد خرید اقساطی پی اس فور را دارید برای اینکه یک خرید با اطمینان را تجربه کنید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کنسول بازی ایکس باکس

خرید نقدی کنسول بازی ایکس باکس
در این روزهای کرونایی یکی از بهترین سرگرمی‌ها بازی با کنسول‌های بازی است که بازار به شدت داغی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ...

خرید قسطی عینک واقعیت مجازی

خرید قسطی عینک واقعیت مجازی
امروزه دنیای دیجیتالی قدم‌های بزرگی به سمت پیشرفت برداشته است. شما می‌توانید برای خرید قسطی عینک واقعیت مجازی به بخش کنسول بازی...