خرید اقساطی poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:43:30

برند شیائومی محصولات متنوعی دارد که تلفن همراه جز برترین آن است. برای خرید اقساطی poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


خرید اقساطی poco x3 pro


گوشی poco x3 pro و آشنایی با ویژگی‌های آن

خرید قسطی poco x3 pro یکی از نیازهایی بود که طرفداران برند محبوب شیائومی از همان زمان عرضه این گوشی هوشمند و خوش ساخت به دنبال آن بودند. در واقع دلایل متعددی موجب شده است تا این نوع گوشی بتواند بر سایر برندهای مطرح ترجیح داده شود. ویژگی‌های فنی بارزی که پوکو ایکس 3 پرو از آن برخوردار است راه را بر هر گونه عدم رضایت و رغبت مشتریان بسته است.

شیائومی در طول چند سال اخیر با عرضه گوشی‌های پرکاربرد و به اصطلاح اقتصادی خود توانسته است گام بلندی در جهت تحقق اهداف بلند مدت این شرکت عظیم و جهانی بردارد که بخش مهمی از این محبوبیت و موفقیت شرکت شیائومی به تولید نسل جدید گوشی‌های هوشمند پوکو ایکس 3 پرو بر می‌گردد. 

شما می‌توانید همزمان با عرضه این گوشی پرطرفدار در سراسر جهان آن را از فروشگاه‌های مطرح داخل کشور نیز تهیه کنید. برای خرید اقساطی poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

توصیه می‌کنیم قبل از خرید این نوع گوشی مشخصات فنی و اصالت آن را تایید کنید. در ادامه سعی کرده‌ایم تا شمارا به طور مختصر با برخی از مهمترین ویژگی‌های این محصول بیشتر آشنا سازیم. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم حتما این مطلب را تا پایان با ما باشید تا بتوانید در نهایت تصمیم گیری منطقی و درستی در زمینه انتخاب و خرید آن داشته باشید.  

خرید قسطی poco x3 pro یا هر نوع کالای دیجیتال دیگر به تنهایی کافی نیست. لازم است شما ابتدا از طریق کسب اطلاعات فنی در خصوص این محصولات از یک طرف و انتخاب درست بتوانید محصولی ارزشمند و ماندگار را خریداری نمایید. برخی از مهمترین ویژگی‌هایی که انواع گوشی پوکو ایکس پرو را از سایر گوشی‌های هوشمند شیائومی متمایز کرده است را می‌توان در موارد زیر جستجو کرد:

• نمایشگر عالی و بدنه مقاوم پوکو ایکس 3 پرو

• برخورداری از پلتفرم استثنایی miui و اندروید 11

• وضوح دوربین و تصاویر پوکو ایکس 3 پرو

• حافظه بالا و کیفیت عالی صدای اسپیکرهای پوکو ایکس 3 پرو

• باتری با نگهداری شارژ بالا و شارژ سریع

• بهره‌مندی از اتصالات و قابلیت‌های متعدد

• رنگ بندی متنوع و طراحی شکیل

• قیمت عالی و گارانتی معتبر

تمام این موارد توانسته است این گوشی را به عنوان یک گوشی پرطرفدار مطرح نماید که در ویترین فروشگاه‌های معتبر در صدر سایر گوشی های هوشمند با برندهای معروف قرار گیرد. در ادامه به طور اجمالی هر یک از این موارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای خرید اقساطی poco x3 pro به سایت قسطی کاب مراجعه کنید.

نمایشگر عالی و بدنه مقاوم پوکو ایکس 3 پرو

نمایشگر این گوشی از نوع LCD و  ابعاد 6.7 اینچی آن با رزولوشن 1080*2400 پیکسل بوده که بدنه آن نیز با برخورداری از ابعاد 165.3 * 78.5 *9.4 میلی متری و وزن 215 گرمی همچنین برخورداری از سیستم خنک کننده مایع و دو سیم کارت هیبریدی توانسته است جلوه دیگری به این گوشی هوشمند و مقاوم ببخشد.

برخورداری از پلتفرم استثنایی miui و اندروید 11

این پلتفرم قابلیت ارتقا داشته و پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 640 آدرینو که در سال 2021 معرفی شده است از هر نظر قابل تحسین است.

وضوح دوربین و تصاویر پوکو ایکس 3 پرو

برخورداری از 4 دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی و فلاش‌های دوگانه HDR، LED و پانوراما و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 1080 پیکسلی نوید یک گوشی حرفه‌ای را می‌دهد. با خرید قسطی poco x3 pro از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

حافظه بالا و کیفیت عالی صدای اسپیکرهای پوکو ایکس 3 پرو

این نوع گوشی در سه مدل 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم عرضه شده است که می‌تواند کسانی را که از حافظه سایر گوشی‌های خانواده شیائومی گلایه مند بودند قانع کند.

باتری با نگهداری شارژ بالا و شارژ سریع

باتری لیتیومی با شارژ سریع 33 واتی و ماندگاری بالا با ماندگاری بالایی ویژگی منحصر به فرد این نوع گوشی به شمار می‌رود.

بهره‌مندی از اتصالات و قابلیت‌های متعدد

بهره مندی از شبکه بی‌سیم، بلوتوث، اینفرارد، رادیو اف ام، nfc و سایر امکاناتی که برای این نوع گوشی در نظر گرفته شده از قبیل حسگرهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسوکوپ و سایر موارد در نوع خود بی نظیر است. با خرید اقساطی poco x3 pro از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

رنگ بندی متنوع و طراحی شکیل

این نوع گوشی در رنگ‌های مشکی، برنزی و آبی در بازار عرضه شده است و از طراحی زیبا و جذابی برخوردار است.

قیمت عالی و گارانتی معتبر

نکته بارز دیگری که این گوشی را از سایر گوشی‌های موجود در بازار فروش متمایز می سازد قیمت بسیار مناسب آن می‌باشد. در ضمن این گوشی هوشمند از گارانتی معتبر نیز برخوردار است.

شرایط خرید قسطی poco x3 pro از قسطی کلاب

شما برای خرید اقساطی موبایل شیائومی فقط کافی است تا به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این فروشگاه آنلاین از جمله فروشگاه‌های معتبر در سطح کشور است که کارنامه درخشانی در فروش قسطی گوشی و برندهای متنوع ان و انواع کالای دیجیتال به ثبت رسانده است. 

در قسطی کلاب شما پس از معرفی به بانک‌های طرف قرارداد و تکمیل مدارک می‌توانید از تسهیلات ویژه خرید این نوع گوشی با اقساط بلند مدت برخوردار شوید. برای خرید قسطی poco x3 pro به سایت استثنایی قسطی کلاب مراجعه کنید.

همانطور که اشاره کردیم هر چند خرید نقدی در هر شرایطی بر خرید اقساطی موبایل شیائومی اولویت دارد با این وجود در صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان فروش قسطی گوشی شیائومی پوکو ایکس پرو و سایر مدل‌های این برند خوشنام تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي شیائومی 12

خرید اقساطی گوشي شیائومی 12
گوشی شیائومی 12 با طراحی استثنایی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشي شیائومی 12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی مک بوک پرو2021

خرید اقساطی مک بوک پرو2021
یکی از بهترین لپ تاپ‌های دنیا بی شک متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی مک بوک پرو2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی...