خرید اقساطی آیفون 12 مینی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 00:11:58

آیفون 12 در چهار مدل متنوع طراحی و تولید شده است که یکی از مدل‌های پرفروش آن مینی می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 12 مینی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی آیفون 12 مینی


خرید اقساطی آیفون 12 به چه صورت است؟

چنانچه قصد خرید اقساطی آیفون 12 مینی را دارید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا شما عزیزان را با این وسیله کاربردی و خاص آشنا نماییم. شایان ذکر است بدانید این گوشی فوق‌العاده با توجه اینکه نمایشگر کوچکتری داشته، پیکسل‌های  نمایشگر آن متراکم تر است. 

نکته قابل توجهی که در رابطه با این موضوع لازم است بدانید این است که آیفون 12 مینی به سریع‌ترین چیپست در میان دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار مجهز است. ناگفته نماند این گوشی همانند آیفون 5 از دوربین دوگانه بهره‌مند خواهد بود.

ابعاد این گوشی هوشمند کوچک‌تر از آیفون SE می‌باشد. اما به عده برخی از افراد این گوشی بی‌عیب چندان کوچک نمی‌باشد. آیفون 12 مینی از نمایشگر XDK 504 اینچی بهره می‌برد. جالب است بدانید که رزولوشن نمایشگر این کالای دیجیتال همانند آیفون 12 استاندارد می‌باشد و از طیف رنگی وسیعی یعنی HDR بهره مند است.

زمانی که از نمایشگر این گوشی خاص صحبت می‌شود بایستی درباره این نمایشگر بگوییم که می‌تواند از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل را به خوبی نمایش دهد. این گوشی وزن خوب و سبکی دارد و در قیاس با آیفون 4 جمع و جور تر می‌باشد. همچنین در مقایسه با آیفون 5 در هنگام کار کردن با آن احساس بهتری به کاربر خواهد داد. این ویژگی خاص موجب شده که بیشتر مردم اقدام به خرید قسطی آیفون 12 مینی کنند. آیفون 12 مینی دارای باتری کوچک ( 22270 میلی آمپر در ساعت) است. 

مشخصات ظاهری آیفون 12 مینی

برخی از ویژگی‌های ظاهری این گوشی هوشمند زیبا که موجب شده تا بیشتر مردم قصد خرید اقساطی آیفون 12 مینی را داشته باشند در متن زیر به آن اشاره می‌نماییم:

• دارای بدنه با فریم آلومینیومی است که ظاهری مات رنگ دارد. محافظ سرامیکی در روی پنل جلو آن قرار دارد که با روکش اولئوفوبیک است. درحالی که محافظ سرامیکی در قسمت پنل پشتی آن ظاهری براق دارد.

• در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است.

• وزن آن چیزی حدود 135 گرم است.

• چیپست ( چیپ بیوتیک A14  است) دارای پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای است.

• دوربین پشتی آن 12 مگاپیکسل است که لنز عریض آن 26 میلی‌متری بوده و لنز فوق عریض آن 13 میلی‌متری خواهد بود.

• گوشی آیفون 12 مینی 2 سیم کارته است.

• نکته قابل توجهی که در رابطه با این موضوع (خرید قسطی آیفون 12 مینی) لازم است بدانید این است که با توجه به اینکه آیفون 12 مینی در قیاس با آیفون 12 کوچکتر است مشخصات خود و بد آن به طور همزمان حفظ کرده است.

در حقیقت طراحی زیبای آیفون 5 (خوش دست بودن، چیب پسند بودن و موارد دیگر) در حقیقت برای این مدل گوشی هوشمند تکرار شده است. تا رویای طرفداران این گوشی خاص به حقیقت تبدیل گردد. این طراحی شاخص و زیبا برای آیفون 12 مینی موجب شده تا آن را در بین دیگر گوشی‌های شیشه‌ای متمایز کند. 

خرید اقساطی آیفون 12 مینی

برای خرید قسطی آیفون 12 مینی با مناسب‌ترین قیمت‌ها بدون نیاز به ضامن تنها با در دست داشتن یک دسته چک یا سفته می‌توانید گوشی مورد علاقه خود را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی سامسونگ a51

خرید گوشی سامسونگ a51
سامسونگ یک برند معتبر در زمینه تولید انواع گوشی باکیفیت است که برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 می‌توانید به سایت قسطی...

خرید اقساطی poco f3

خرید اقساطی poco f3
یکی از گوشی‌های جذاب برند شیائومی مدل poco f3 می‌باشد. برای خرید اقساطی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...