خرید اقساطی ps4 با دو دسته

تاریخ انتشار:
1403/3/1 02:05:54

یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت سونی پلی استیشن 4 می‌باشد. شما می‌توانید خرید اقساطی ps4 با دو دسته را در بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب خریداری کنید.


خرید اقساطی ps4 با دو دسته


مشخصات ظاهری و کلی

امکان خرید قسطی PS4 در قسطی کلاب فراهم شده است. PS4 یکی از محبوب ترین و خوشنام ترین کنسول های بازی و سرگرمی می‌باشد. اگر به فکر خرید کنسول بازی هستید قسطی کلاب فروش قسطی کنسول بازی و خرید اقساطی PS4 را در مجموعه خود فراهم آورده است. قسطی کلاب به معرفی بیشتر PS4 می‌پردازد.  

دستگاه PS4 Slim در ابعاد 265×39×288 میلی‌متر و به وزن 2100 گرم طراحی شده است. نوع درایو بازی Blu-ray/DVD-ROM است. خروجی تصویر در PS4 slim از نوع HDMI 1080  پیکسل می‌باشد. شما در این دستگاه می‌توانید از شبکه‌های ارتباطی وای فای، بلوتوث، پورت USB و شبکه Ethernet استفاده کنید. 

این دستگاه دارای 2 عدد پورت USB و بلوتوث نسخه EDR 2.1 است. در این دستگاه از جدیدترین ورژن کنسول بازی سونی (2216B) استفاده شده است. همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به دوربین پلی استیشن 4 را دارد. این دستگاه دارای یک دسته بازی از نوع Dual Shock 4 است. 

ابعاد دستگاه PS4 Pro، 327×55×295 میلیمتر و به وزن 4500 گرم طراحی شده است. نوع درایو بازی Blu-ray/DVD-ROM است. خروجی تصویر در PS4 Pro از نوع 4K HDR می‌باشد. که البته این ایجاب می‌کند که شما یک نمایشگر یا تلویزیون با کیفیت و تکنولوژی 4K داشته باشید.

شما در این دستگاه می‌توانید از شبکه‌های ارتباطی وای فای، بلوتوث، پورت USB و شبکه Ethernet استفاده کنید. در PS4 Pro خروجی صدای اپتیکال در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای 3  عدد پورت USB3 است. این دستگاه دارای یک دسته بازی از نوع Dual Shock 4 است. شما برای خرید قسطی PS4 می‌توانید با مشاوران قسطی کلاب ارتباط بگیرید. 

پردازشگر و حافظه دستگاه 

پردازشگر اصلی در هر دو PS4 Slim  و PS4 Pro برند AMD می‌باشد. مقدار حافظه RAM 8 گیگابایت از نوع GDDR5 و ظرفیت هارد دیسک دستگاه های PS4 موجود در بازار یک ترابایت و 500 گیگابایت می‌باشد.

پردازشگر گرافیکی دستگاه PS4 Slim از نوع 1.84Flops, AMD Radeon Graphics Core و در PS4 Pro از نوع 4.20Flops, AMD Radeon Graphics Core استفاده شده است. 

اگر برای پر کردن اوقات فراغت خود و خانواده به فکر خرید کنسول بازی هستید کنسول‌های بازی PS4 شرکت سونی گزینه مناسب و خوبی می‌تواند باشد. علاوه بر خرید نقدی امکان خرید اقساطی PS4 در مجموعه قسطی کلاب فراهم شده است.  برای خرید قسطی PS4 می‌توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید. 

کنسول بازی Xbox یا PS4 

در سالی که کل مردم جهان در حال مبارزه با بیماری کرونا بودند در دنیای بازی و سرگرمی نسل نهم از کنسول‌های سرگرم کننده وارد بازار شد. دو شرکت سونی و مایکروسافت پایاپای و در رقابتی نزدیک به هم ، و البته شرکت سونی با تجربه و سابقه ی بیشتر، دنیای بازی و سرگرمی را به این مرحله رسانده‌اند. البته در این مدت در بره های مختلف زمان شرکت مایکروسافت توانسته است از رقیب دیرینه خود سبقت بگیرد. 

در حال حاضر مایکروسافت با XBOX های سری X و سری S توانسته است از نظر سخت افزاری قدرمند‌ترین کنسول های بازی جهان و حتی تاریخ این صنعت را ارائه دهد. اما نباید فراموش کرد که شرکت سونی با ارائه PS4 آنچنان محبوبیت و اعتمادی را نزد فعالان دنیای بازی و سرگرمی دارد که عرصه را برای مایکروسافت تنگ کرده است.

باید دید که در عمل چه اتفاقی برای آخرین محصولات هر دو شرکت سونی و مایکروسافت می‌افتد و آیا سونی می‌تواند با اعتبار PS4، در فروش PS5 نیز موفق باشد. این درحالی است که Xbox Series X  و Xbox series S از محصولات مایکروسافت بسیار قدرتمند البته از لحاظ سخت افزاری وارد بازار شده اند. برای خرید اقساطی ps4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی PS4 pro

خرید قسطی کنسول بازی PS4 pro
اگر به دنبال داشتن یک کنسول بازی استثنایی و منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی کنسول بازی PS4 pro از بخش کنسول بازی...

فروش اقساطی ps4 در تهران

فروش اقساطی ps4 در تهران
فروش اقساطی ps4 در تهران به عنوان یکی از جذاب ترین خرید های اقساطی شما در قسطی کلاب امکان پذیر می باشد. شما با خرید اقساطی کنسول بازی ...