خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:01:01

برند ال جی محصولات متنوعی دارد که یکی از بهترین آن‌ها تلویزیون است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی

تلویزیون LG

شرکت تولید کننده محصولات لوازم خانگی ال جی با توجه به کیفیت این محصول و تقاضای بسیار در بازار، شرایط مطلوبی برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی اینچ ایجاد کرده است. 

ال جی با برند شناخته شده در بازار تجارت محصول جدید برتر و با کیفیت خود را که تلویزیون ال جی 65 اینچ می‌باشد در سال 2020 طراحی و تولید و روانه بازار کرد. این محصول با کیفیت، مورد استقبال زیادی از افراد قرار گرفت و توجه زیادی از مصرف کنندگان را به خود جلب کرد. این تلویزیون در طرح اسمارت دارای تصویری با کیفیت 4k می‌باشد. این تکنولوژی دلیل بر پخش تصاویر به صورت Full HD می‌باشد و در واقع  با کیفیت 4 برابر تصاویر را نمایش می‌دهد.

این دستگاه از وضوح و همچنین درخشندگی در پخش تصاویر خود برخوردار است. قابلیت پخش صدا در حالت Ultra Surround فعال می‌باشد و کیفیت پخش صدا را به صورت کامل، ظریف و بدون خش بالا می‌برد. این دستگاه تلویزیون به صورت هوشمند طراحی شده و همچنین عملکرد آن به صورت عالی هست. در این دستگاه قابلیت اتصال به بلوتوث و موبایل وجود دارد. 

کیفیت بالای این دستگاه مصرف کنندگان آشنا با محصولات ال جی را ترغیب به خرید این کالا کرده است. نمایندگی‌های مجاز فعال درزمینه پخش این محصول خرید قسطی تلویزیون هوشمند ال جی را از طریق مراکز فروش در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است.

مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UN8060

این دستگاه تلویزیون به صورت ساده و همچنین مینی مالیستی طراحی شده است. این تلویزیون بسیار شیک و نمایی جذاب دارد و هر بیننده‌ای را جذب خود می‌کند. می‌توان گفت توان و قدرت این دستگاه بسیار بالا در نظر گرفته شده است و در واقع مقاوم می‌باشد. این تلویزیون از سیستم عامل Webos پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سیستم این دستگاه به صورت هوشمند و همچنین فناوری روز دنیا طراحی شده است و می‌توان از طریق کنترل پیشرفته این دستگاه هرگونه تنظیمات را بر روی آن اعمال کرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی شده در این دستگاه، کاربرد سیستم صوتی الکسا می‌باشد که از تکنولوژی پیشرفته است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این سیستم قادر است تا تغییرات بر روی دستگاه را از طریق صدا اعمال کند، همچنین قادر به طریق کنترل از راه دور با فناوری صوتی الکسا و همچنین گوگل اسیست وسایل هوشمند موجود در خانه را کنترل کرد. در ادامه این مطلب به برخی از مشخصات این دستگاه می‌پردازیم. 

1. کشور تولید کننده این محصول اندونزی می‌باشد.

2. سری این کالا 8 و در سال 2020 طراحی و تولید شده است.

3. قاب این تلویزیون به صورت باریک طراحی شده است.

4. نمایشگر آن در قطر 165 سانتی متر طراحی شده است.

5. دارای پایه به صورت دو شاخه و نقره‌ای رنگ است.

6. کیفیت تصاویر پخش در این دستگاه 4K به صورت UHD می‌باشد.

7. رنگ بدنه آن مشکی طراحی شده است.

8. صفحه نمایش این مدل دستگاه ال جی به صورت تخت طراحی شده است.

تهیه و روش خرید قسطی تلویزیون ال جی 65 اینچ

با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور از نظر اقتصادی و همچنین قدرت خرید مردم، مراکز فروش محصولات ال جی شرایط خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی را توسط نمایندگی‌های مجاز و فروشگاه‌های معتبر مهیا ساخته است تا از این طریق دسترسی مصرف کنندگان علاقمند به این کالای با کیفیت آسان‌تر شود. سایت قسطی کلاب خرید قسطی تلویزیون هوشمند ال جی را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. 

این سایت با ارائه محصولات با کیفیت در زمینه لوازم خانگی، توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند و از این طریق از طرفداران زیادی برخوردار باشد. این سایت با ارائه خدمات رسانی در زمینه کالا ها و همچنین محصولات با برندهای شناخته شده در بازار شرایط مطلوبی را برای مصرف کنندگان و همچنین مشتریان فراهم ساخته است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید فلاسک

خرید فلاسک
فلاسک کاربردهایی فراوان دارد مانند سرد و گرم نگه داشتن نوشیدنی‌ها و حمل آسان مایعات که به خصوص در سفر بسیار لازم و ضروری است. برای ...

نمایندگی لوازم خانگی پاناسونیک

نمایندگی لوازم خانگی پاناسونیک
یکی از معتبر ترین و نام آشنا ترین برند تلفن، پاناسونیک می باشد که در ایران به وفور یافت می شود. اگر تمایل به خرید اقساطی یا نقدی محصولات پاناسونیک...