خرید قسطي تبلت هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/1/31 21:32:43

تبلت هوآوی با بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به تازگی وارد بازار فروش شده است. برای خرید اقساطي تبلت هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطي تبلت هوآوی

تبلت هوآوی مدل Huawei MediaPad T5 AGS2-L09 ظرفیت 128 گیگابایت

این تبلت فوق العاده در سال 2018 معرفی و روانه بازار شده است. از نظر ظاهری جنس قسمت جلو از شیشه و قسمت پشت و فریم آن از آلومینیوم است. 

در این تبلت می‌توانید از یک سیم‌کارت مناسب استفاده کنید. صفحه نمایش این تبلت طوری است که از فناوری‌های IPS و LCD استفاده می‌کند و سایزی برابر با 10.1 اینچ دارد. 

رزولوشن آن برابر با 1920 در 1200 پیکسل است. نسبت تصویر به صفحه نمایش 16 به 1 است. این سیستم از اندروید 8 استفاده می‌کند و دارای یک سخت افزار فوق العاده می‌باشد .قابلیت خرید نقدی یا اقساطي تبلت هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

پردازنده هشت هسته‌ای آن از نوع کرین 659 می‌باشد. همچنین از یک پردازشگر گرافیکی مناسب بهره‌مند است. این تبلت دارای در دو نسخه متفاوت عرضه شده است یک نسخه دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه است و نسخه دیگر 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه دارد. 

همچنین می‌توانید از یک Micro usb  نیز در آن استفاده نمایید. با این تبلت می‌توانید به راحتی به مکالمه بپردازید. با خرید اقساطي تبلت هوآوی از یک محصول باکیفیت برخوردار شوید!

یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی برای این تبلت وجود دارد. دوربین اصلی این تبلت دارای کیفیت 5 مگاپیکسل است و قادر است تا با کیفیت 1080 پیکسل و قابلیت 30 فریم در هر ثانیه به فیلم برداری بپردازد. 

همچنین دوربین سلفی یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. بلندگوی موجود در این دستگاه فوق‌العاده یک اسپیکر استریو است. در این وسیله می‌توانید از ویژگی‌های وای فای، Wlan، هات اسپات، بلوتوث، GPS، NFC، رادیو و USB نوع 2 استفاده کنید. این تبلت در دو رنگ زیبای طلایی و سیاه به بازار عرضه شده است. با خرید نقدی یا اقساطي تبلت هوآوی کودکان خود را خوشحال نمایید!

تبلت هوآوی مدل MediaPad M3 Lite 10 ظرفیت 32 گیگابایت

این تبلت زیبا نیز از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده است و وزنی در حدود 310 گرم دارد. یکی از مشخصه‌های اصلی آن داشتن حسگر اثر انگشت است.

از نظر فنی نیز از یک تراشه 8 هسته‌ای کورتکس که از نوع اسنپدراگون کوآلکام است، تشکیل شده است که با فرکانس 1.4 گیگاهرتز عمل می‌کند. همچنین یک پردازشگر گرافیکی آدرنو 555 نیز دارد.

این محصول دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه است. همچنین می توانید در صورت نیاز از یک میکرو اس دی 256 گیگابایتی نیز در کنار آن استفاده کنید. با خرید اقساطي تبلت هوآوی در زمان صرفه جویی کنید!

صفحه نمایش آن از نوع LED بلک لایت است. از تکنولوژی‌های IPS و LCD بهره‌مند است. سایز آن 10.1 اینچ می‌باشد و دارای رزولوشنی برابر 1920 در 1200 پیکسل است. به طور کلی از 224 پیکسل در هر اینچ برخوردار است.

در هر لحظه می‌توانید از 10 لمس همزمان در صفحه استفاده نمایید. همچنین این تبلت قابلیت مکالمه را دارد. به علاوه دارای امکاناتی نظیر بلوتوث، وای‌فای، GPS و گذرگاه میکرو اس دی است. 

دوربین اصلی این تبلت زیبا یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که از رزولوشنی برابر با 1920 در 1080 پیکسل بهره‌مند است و می‌تواند با کیفیت 30 فریم در هر ثانیه عمل کند.

همچنین، دارای قابلیتهای پانوراما، تشخیص چهره، فوکوس با اشاره بر روی شخص و ثبت موقعیت جغرافیایی می‌باشد. دوربین سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی است. همچنین از یک جک 3.5 میلی متری و بلندگو بهره‌مند است.

سیستم عامل مورد استفاده توسط این تبلت از نوع اندروید نوقا می‌باشد. سنسورهای موجود در این این وسیله شتاب سنج و به سنسور سنجش محیط می‌باشد. 

این وسیله از یک باتری 6669 آمپر ساعتی بهره‌مند است و به همراه این دستگاه می توانید از یک کابل USB، یک شارژر و دفترچه راهنما بهره‌مند شوید! با خرید نقدی یا اقساطي تبلت هوآوی کارهای خود را به سرعت انجام دهید!

قسطی کلاب

در صورتی که می خواهید از یک تبلت هوآوی برخوردار شوید، به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات نقدی و غیر نقدی این سامانه استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیرنقدی می‌توانید از یکی از چهار روش موجود در سایت اعتبار اقساطی کسب نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تبلت هوآوی از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ مایکروسافت

خرید اقساطی لپتاپ مایکروسافت
ضرورت استفاده از رایانه به عنوان دستگاهی برای تبادل اطلاعات در ارتقای دانش بشری بر کسی پوشیده نیست. ضرورت استفاده از رایانه تا جایی پیش رفته است که ...

خرید گوشی سامسونگ a70

خرید گوشی سامسونگ a70
شرکت سامسونگ یکی از قدرتمندترین شرکت های طراح و تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ...