خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:21:18

برترین گوشی سامسونگ در سال‌های اخیر بی شک مدل s22 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ


جا به جایی هوشمند اطلاعات!

کمپانی سامسونگ یکی از برترین برندهای دنیا است که محصولاتی با کیفیت و مدرن طراحی و تولید می‌کند. یکی از محصولات پر طرفدار این برند گوشی هوشمند است که در سال‌های اخیر شهرت خاصی را برای این شرکت به ارمغان آورده است. 

گوشی جدید سامسونگ با نام s22 ultra جز برترنی محصولات این برند است که امکانات و فناوری‌های منحصر به فردی دارد. یکی از این فناوری‌ها جا به جایی هوشمند اطلاعات می‌باشد که با نام smart switch شناخته می‌شود. یکی از موضوعاتی که همیشه بعد از خرید گوشی هوشمند جدید با آن مواجه می‌شویم، انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید است.وجود این قابلیت سبب می‌شود تا شما بتوانید به سادگی تمامی اطلاعات خود را به گوشی جدید انتقال دهید. 

حتی اگر سیستم عامل گوشی قبلی شما فرق داشته باشد، باز هم می‌توانید با اسمارت سوییچ حتی فهرست مخاطبین خود را انتقال دهید. اگر شما قصد خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ را دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ارتباط از راه دور با کیفیت!

یکی از برنامه‌های پرکاربرد در دوران فراگیری کرونا اپلیکیشن DUO بود. شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل نمایید و با برقراری ارتباط تصویری از راه دور همه عزیزان خود را به صورت یکجا در تلویزیون مشاهده نمایید، همچنین می‌توانید جلسات کاری خود را به سادگی برگزار کنید. برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجریه نمایید.

عوامل نوآوری در تکنولوژی دوربین گوشی s22 اولترا

قاب بندی خودکار

زمانی که شما در حال حرکت هستید و یا داخل کارد شما به جز سوژه افراد دیگری نیز حضور پیدا می‌کنند، شما می‌توانید با قفل کردن مرکز توجه و کادر فوکوس بر روی سوژه بهترین فیلم برداری و عکسبرداری را انجام دهید. برای قفل کردن سوژه کافیه بر روی صفحه نمایشگر ضربه بزنید!

نمای کارگردان

یکی از امکانات دوریبن s22 ultra استفاده از نمای کارگردان است. شما می‌توانید تمامی عکس ها و فیلم‌هایی که با گوشی با دوربین عقب یا سلفی خود که گرفته‌اید را در بخش نمای کارگردان قرار دهید. با این انتخاب با کمک هوش مصنوعی این گوشی، بهترین خروجی کارگردانی شده را دریافت خواهید کرد. با خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویرایش با هوش مصنوعی

ویرایش با هوش مصنوعی و وجود پاک کن جادویی سبب شده بهترین حس دلخواه از ویرایش را داشته باشید. شما می‌توانید اجسام اضافی داخل عکس خود را به سادگی پاک کنید و بهترین خروجی را دشاته باشید. همچنین استفاده از  Photo Remaster برای روتوش عکس رنگ و آب منحصر به فردی به عکس‌های شما خواهد بخشید.

Single Take

یکی از دوستداشتنی ترین امکانات دوربین گوشی s22 ultra وجود Single Take است. این آیتم در بخش دوربین این گوشی قرار دارد به صورتی که شما با فشردن این آیتم عکس‌ها، فیلم‌های کوتاه‌ و آپشن‌های مختلف را در یک صحنه فیلم خواهید داشت و می‌توانید بهترین شکار لحظه‌ها را انتخاب کنید و کلی تصاویر بومرنگی داشته باشید.

سلفی

دوربین سلفی گوشی هوشمند سامسونگ دارای لنز قدرتمند 40 مگاپیکسل می‌باشد. شما می‌توانید بهترین سلفی‌ها را داشته باشید و هیچ گوشی توانایی گرفتن این کیفیت بالای سلفی را نخواهد داشت. برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عکس برداری در تاریکی شب

دریافت و جذب کوچکترین نور موجود در محیط توسط دوربین s22 اولترا سبب شده تا در تاریکی شب عکس‌ها فوق‌العاده‌ای داشته باشید. دوربین گوشی جدید سامسونگ ساخته شده تا بهترین عکس‌ها را در تاریکی شب برای شما بسازد.

شرایط خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور است. شرایط بسیار آسان، عدم نیاز به ضامن، مدارک کم و سرعت العمل بالا در خرید سبب شده است که قسطی کلاب مشتریان بسیاری داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ به بخش خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با قسطی کلاب هیچ رویایی دست نیافتنی نیست!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ اولترا

خرید اقساطی اپل واچ اولترا
یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند اپل با نام اولترا روانه بازار شد. برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید قسطی هدفون بی سیم لنوو

خرید قسطی هدفون بی سیم لنوو
آیا شما هم به دنبال خرید قسطی هدفون بی سیم لنوو هستید؟ برای خرید قسطی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...