خرید قسطی ماشین شاهین

تاریخ انتشار:
1403/2/4 07:52:01

یکی از جدیدترین محصولات سایپا که قرار است در سال 1400 ارائه شود خودروی شاهین است که بسیار طرفدار پیدا کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین شاهین به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین شاهین


معرفی خودروی شاهین

ماشین شاهین بر گرفته از نام پرنده‌ای قدرتمند و شکاری است که سایپا برای محصول جدید خود در نظر گرفته است. خودروی شاهین بسیار با صلابت و مدرن طراحی شده است و بعضی‌ها از آن به عنوان سراتو ایرانی یاد می‌کنند. 

در این مقاله قصد داریم به بررسی خودروی شاهین بپردازیم. اگر تمایل به خرید قسطی ماشین شاهین دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید تا از اطلاعات فنی این خودروی استثنایی مطلع شوید و با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بیشتر آشنا شوید.

بررسی خودروی شاهین

خودوری شاهین ظاهری بی‌نظیر دارد و دارای قدرتی معادل با 110 اسب بخار است که برای یک خودروی تمام ایرانی ویژگی منحصر به فردی محسوب می‌شود. ماشین شاهین ابتدا با نام رهام معرفی شده است، ولی بیشتر با نام شاهین شناخته می‌شود. 

بهتر است بدانید که موتور این خودروی استثنایی 4 سیلندر و 8 سوپاپه می‌باشد و کیفیت بالایی دارد. ناگفته نماند که گنجایش باک بنزین خودروی شاهین در حدود 48 لیتر است. 

خودروی شاهین در دو مدل دنده دستی و اتومات طراحی شده است و سیستم تعلیق آن مک فرسون است که فوق‌العاده طراحی شده و با خودروهای لوکس به راحتی برابری می‌کند. با خرید اقساطی ماشین شاهین از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

بررسی ویژگی‌های خودروی شاهین

خودوری شاهین دارای سانروف است که جلوه بی‌نظیری به این خودرو می‌دهد همچنین این خودرو در آزمایشات تصادف، وارد شدن آب، گرد، غبار و بسیاری از آزمایشات دیگر سر بلند شده است. استاندارد آلایندگی آن یورو 5 است و آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌کند. 

جالب است بدایند که خودروی شاهین از لحاظ ایمنی دارای 3 ستاره از موسسه ایمنی NCAP می‌باشد و این نشان دهنده امینت بالای این خووری استثنایی است. با خرید قسطی ماشین شاهین از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

طراحی مدل‌های متنوع شاهین

طبق اعلام سایپا قرار است که خودروی شاهین در 6 مدل متنوع و گوناگون طراحی و تولید شود و نام‌هایی که برای این این 6 تیپ در نظر گرفته شده است، base1 ،standard ،Mid ،base 2، Lux و SuperLux می‌باشد که بسیار فوق‌العاده است. با خرید اقساطی ماشین شاهین از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در مدل اتومات خودوری شاهین چه می‌گذرد؟

بهتر است بدانید که قرار است در خودروی شاهین اتومات از موتور 4 سیلند و 16 سوپاپه استفاده شود و گیربکسی اتومات 6 دنده‌ای دارد. به طور حتم مدل اتومات خودروی شاهین به راحتی در مقابل خودروی‌های لوکس خودنمایی خواهد کرد. با خرید اقساطی ماشین شاهین از سایت قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

ویژگی‌های جانبی خودوری شاهین

خودوری شاهین دارای آینه بغل‌های برقی و اتوماتیک است و چراغ‌های مه شکن عقب و جلو دارد، همچنین دارای کلیدهای کنترلی فرمان و مانیتور مالتی مدیا 7 اینچی می‌باشد.

جالب است بدانید که در اکثر خودورها نصب صندلی کودک با سختی بالایی همراه است و اغلب جای گیری آن با مشکلات فراوانی همراه است، ولی خودوری شاهین به گونه‌ای طراحی شده است که به سادگی صندلی کودک در آن جای می‌گیرد و متصل می‌شود. با خرید قسطی ماشین شاهین از قسطی کلاب یکی از بهترین خودروهای سایپا را از آن خود کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و مشتریان بسیاری دارد. 

بهتر است بدانید که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دارای تمامی کالاهای موجود در بازار عم از ایرانی و خارجی است و شرایط بسیار متناسبی برای خریداران در نظر گرفته است. شما می‌توانید به دو صورت نقدی یا اقساطی خرید کالای مورد نظر خود را تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو 207 اتومات

خرید قسطی خودرو 207 اتومات
یکی از خودروهای استثنایی و حذاب که متعلق به شرکت پژو می‌باشد، پژو 207 است. برای خرید قسطی خودرو 207 اتومات به بخش وسایل نقلیه در...

خرید اقساطی خودرو تارا

خرید اقساطی خودرو تارا
خودرو تارا یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو است که کیفیت بسیار عالی را دارا می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو تارا به بخش...