خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 18:21:47

برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی


برند جی پلاس

در زندگی امروزی با توجه به ساخت انواع لوازم خانگی و پیشرفت علم، این صنعت اشتیاق مردم را به تعویض وسایل خانگی خود، زیاد کرده است. ماشینی شدن زندگی امروزی و مشغله‌های کاری افراد، تمایل مردم را به استفاده از انواع ماشین آلات و لوازم خانگی دیجیتال زیاد نموده است. البته با توجه به ضروری بودن وجود لوازم خانگی در منازل این مهم را چندین برابر مهم می‌کند.

افزایش روز افزون قیمت لوازم و همچنین کم بودن نقدینگی مردم، تمایل آنها را به خرید اقساطی از فروشگاه‌های معتبر زیاد کرده است. یکی از بهترین سایت‌های فروش اقساطی کالا و لوازم خانگی، قسطی کلاب می‌باشد. معمولاً در این سایت، شرایط و موارد متنوع و گوناگونی جهت ارائه و خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی وجود دارد. 

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس که از جمله مایحتاج هر خانه‌ای می‌باشد، در این سایت موجود است. شرایط ارائه شده جهت خرید قسطی لباسشویی ایرانی، که جهت رفاه حال هموطنان در این وب سایت قرار داده شده، تابع شرایط و موارد متنوعی می‌باشد.

شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی، با توجه به ابعاد و همچنین ظرفیت‌های گوناگون این محصول متفاوت می‌باشد. خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی با توجه به ابعاد آن و همچنین ظرفیت زیاد شستشوی البسه، از شرایط ویژه متنوعی برخوردار است. 

شرایط ارائه اقساطی محصولات سایت قسطی کلاب

با توجه به متنوع بودن محصولات و لوازم خانگی ارائه شده در سایت قسطی کلاب، جهت ثبت درخواست محصول، پس از ورود به سایت باید نوع کالای مورد نظر را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید. پس از هدایت شدن به صفحه مورد نظر، اقدام به ثبت درخواست می‌نماییم.

سه طرح ویژه با نام‌های طرح بایچک، طرح پارسیان، و طرح پایا برای مشتریان ارائه شده است. هرکدام از طرح‌های ذکر شده دارای ویژگی‌ها و شرایط مربوط به خود، می‌باشند. برای آشنایی از خدمات و ویژگی‌های طرح‌های مذکور در ذیل به شرح مختصری از آنها می‌پردازیم. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طرح بایچک

این طرح، تا سقف مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان قادر به تامین هزینه خرید کالا می‌باشد. این طرح شامل کلیه، کارمندان، شاغلین آزاد، و بازنشستگان می‌گردد. طرح مذکور با ارائه یک فقره چک، یا گواهی کسر از حقوق معتبرازطریق بانک رفاه، قابل اجرا می‌باشد.

متقاضیان طرح بایچک، در سیستم یکپارچه بانکی باید فاقد هرگونه چک برگشتی، باشند. شغل متقاضی و سابقه کار باید قابل قبول بوده و گردش مالی درخواست کننده نیز مطلوب و در حد مبلغ اقساط باشد. 

طرح پارسیان 

این طرح، تا سقف مبلغ سی میلیون تومان تامین کننده نیاز مالی مشتریان سایت قسطی کلاب می‌باشد. این طرح، شامل افراد ذکر شده در طرح شماره یک نیز می‌گردد. 

این طرح، جهت کسانی که توان پرداخت حداقل میزان پیش پرداخت را دارند مناسب می‌باشد. این طرح، با دوره بازپرداخت، حداکثر 24 ماه قابل اجرا می‌باشد. مدارک شناسایی مورد نیاز، شامل مدارک هویتی کامل، مستندات درآمدی و ارائه چک صیاد، برای ضمانت باز پرداخت به مبلغ 120 درصد مبلغ خرید است. در این طرح، ارائه مدارک سکونت، شامل سند یا اجاره نامه معتبر، دارای کد رهگیری الزامی است. 

جهت تکمیل مستندات درآمدی، ارائه پرینت ده گردش آخر حساب، بانکی مربوط به شخص درخواست کننده الزامی می‌باشد. کلیه مدارک بانکی باید ممهور به مهر، و تایید بانک باشند. طرح‌های ارائه شده فوق شامل، خرید لوازم خانگی مانند خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی نیز می‌گردد. 

طرح پایا 

این طرح تا سقف مبلغ پنجاه میلیون تومان، توان حمایت خرید لوازم خانگی از قسطی کلاب را برای مشتریان محترم فراهم می‌نماید. این طرح در خصوص افرادی که در بازار وبه شغل آزاد مشغول هستند، مناسب است. طرح مذکور با ارائه جواز کسب معتبر از اتحادیه صنوف کسب و کار، قابل دریافت می‌باشد. در این طرح خرید برای تمامی مشتریان از، تمام ایران امکان پذیر است. 

ارائه اقساط، در دوره 24 ماه با ارائه چک صیادی بنفش به همراه چک تضمینی، تضمین و ثبت درخواست اعتبار، از طریق سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. تاییدیه ثبت اطلاعات و اعتبار سنجی، در سایت الزامی بوده، و باید ارائه گردد. در طرح‌های مذکور، ارائه کدپستی معتبر الزامی می‌باشد. ارسال کالاهای خریداری شده در طرح بایچک، برای استان تهران حداکثر تا پنج روز کاری ارسال می‌گردد. ارسال برای شهرستان نیز پس از تایید مدارک ارائه شده، تا هفت روز کاری انجام می‌گردد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم برقی آشپزخانه

لوازم برقی آشپزخانه
لوازم برقی آشپزخانه از جمله وسایل مورد نیاز و کاربردی در فضای هر آشپزخانه ای به شمار می رود. به طور کلی، لوازم برقی در دو دسته لوازم برقی....

بانه بازار لوازم خانگی

بانه بازار لوازم خانگی
همیشه لوازم خانگی در کلان شهر ها و مغازه ها به علت پرداخت مالیات، اجاره و دیگر موارد گران تر از قیمت واقعی محصول هستند. شهر بانه بازار لوازم خانگی...