موبایل ایفون

تاریخ انتشار:
1403/2/16 17:50:22

برند آیفون یکی از دوستداشتنی‌ترین برندهای دیجیتالی دنیا می‌باشد که محبوبیت ویژه‎‌ای در دنیا دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل ایفون به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


موبایل ایفون


زندگی ایده‌آل با موبایل ایفون 

اپل مشهورترین شرکت تولیدکننده گوشی در جهان است که گوشی‌های تولید شده آن، نوآوری‌های خاصی دارد. بهترین‌ها همیشه بهترین را استفاده می‌كنند. بهترین انتخاب را در خرید نقدی یا اقساطی موبایل ایفون از قسطی كلاب تجربه كنید. 

ویژگی‌های منحصربه فرد iPhone X 

یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت تشخیص چهره کاربر یا همان سیستم Face ID است که در آن از صورت کاربر اسکنی سه بعدی گرفته می‌شود. سیستم توانایی دارد تا عکس را از شخص تمیز دهد و چهره کاربر را با وجود استفاده از عینک و کلاه و تغییر شکل مو و ریش تشخیص دهد. این تكنولوژی در هیج برند دیگری با این دقت وجود ندارد. 

پس با خرید نقدی یا اقساطی موبایل ایفون از قسطی كلاب یک خرید خاص را انجام دهید. ویژگی دوم، قابلیت تنظیم شدت نور صفحه با توجه به تغییرات نور در محیط است که به آن  True Tone می‌گویند. این ویژگی در گذشته در آیپد‌های اپل وجود داشت.

سومین ویژگی مربوط به ضبط ویدیو با کیفیت 4K با نرخ 60 فریم در هر ثانیه می‌باشد. ویژگی چهارم مربوط به ضبط تصاویر با حرکت آهسته یا همان اسلوموشن است که باکیفیت وضوح FULL HD و حداکثر نرخ 240 فریم در ثانیه انجام می‌شود که در گذشته این نرخ نصف مقدار کنونی بود.

ویژگی بعدی در ارتباط با توانایی Portrait Lightening یا همان تغییر نحوه تابش نور به قسمت دلخواه تصویر و تنظیم افکت‌های نوری است. این بی‌نقصی در عکاسی و جلوه‌های ویژه شما را به داشتن یک گوشی منحصر به فرد برای عکاسی ترغیب می‌کند. 

برای لذت در عکاسی و استفاده از این امکانات با خرید نقدی یا اقساطی موبایل ایفون از قسطی كلاب بهترین عکاس لحظات خاطره‌ساز زندگی خود باشید. 

ویژگی تولید انیموجی یا Animoji با ایجاد حالت احساس مورد نظر بر روی صورت 

این سرگرمی از طریق دوربین سلفی‌گیر TrueDepth گوشی آیفون X انجام می‌شود. این دوربین می‌تواند به اندازه 50 حالت در قسمت‌های مختلف صورت را تشخیص دهد و به این شکل، حالتی که بر روی صورت شخص پدیدار گشته را بر روی اموجی مورد نظرش شبیه‌سازی کند.

در ضمن، کاربران توانایی این را دارند تا به جای ایموجی حرف بزنند و آن را به صورت گیفت یا تصویر پویا برای دوستان خود بفرستند. برای تفریح و لذت بیشتر زندگی با خرید نقدی یا اقساطی موبایل ایفون از قسطی كلاب این مدل را خریداری کنید. 

ویژگی هفتم به دوربین سلفی TrueDepth مربوط می‌شود. این سنسور دارای یک دوربین 7 مگاپیکسلی است که به خاطر درک پیشرفته‌ای که از محیط اطراف دارد، کاربر را ملزم می‌سازد تا تصاویر سلفی خود را ضبط کنند و سپس به بلوری کردن پس‌زمینه می‌پردازد. ویژگی هشتم مربوط به فلش دوربین است که قابیلیت Slow Sync را ارائه می‌دهد. 

ویژگی نهم نیز باعث می‌شود تا در شرایط استفاده از فلش در محیط‌های باز فقط هر چیز نزدیک متعادل دیده شود یعنی تحت تابش نور شدید قرار نگیرد و پشت سرش نیز تاریک نباشد.

این مورد Slow Sync نام دارد که با ترکیب پالس نوری کوتاه و شاتر با سرعت کم ایجاد می‌شود و حالتی متعادل‌ مابین دو بخش پرنور و تاریک را می‌دهد. با این ویژگی‌ها، لحظات خود را به راحتی ثبت می‌کنید. 

با خرید نقدی یا اقساطی موبایل ایفون از قسطی كلاب بهترین عکاس مناظر زندگی‌تان باشید. مهم‌ترین ویژگی آیفون X تعبیه تراشه بیونیک A11 است که از تکنولوژی هوشمند موتور عصبی استفاده می‌کند و به وسیله آن به قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزاری زیادی دست پیدا می‌کند.

در این مدل یک تغییر ظاهری نیز به خاطر نبودن حاشیه در لبه زیری نمایشگر به وجود آمده است. البته این مدل معایبی نیز دارد برای نمونه شارژر سریع در بسته بندی محصول و قیمت بالایی که نسبت به مدل‌های قبلیش دارد از جمله این معایب است.

ناگفته نماند که می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل ایفون به قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید، همچنین از تخفیفات ویژه سایت قسطی کلاب نیز بهره‌مند شوید.

خبری از موتور جدید leap haptics 

در گذشته شایعاتی در مورد تکنولوژی لمس سه بعدی بر روی صفحه نمایش شنیده می‌شد. گویا موتور جدیدی راه اندازی شده که در آیفون XR به صورت آزمایشی تست می‌شود. این در حالی است که نمایشگر این گوشی بزرگ است. 

هپتیک تاچ جایگزین اپل برای فناوری تاچ سه بعدی است که عملکرد به مراتب بهتری دارد. سرانجام در سال شیوع کرونا ویروس، جدیدترین گوشی اپل با نام آیفون 2020 SE رونمایی شده‌است که قیمت خیلی خیلی مناسبی نسبت به آیفون X دارد.

برای داشتن تكنولوژی نوین همین الان با خرید نقدی یا اقساطی موبایل ایفون از قسطی كلاب، جدیدترین و بهترین گوشی را خریداری نمایید. زیرا قسطی كلاب این مزیت را برای شما به ارمغان آورده است تا بتوانید با توجه به شرایط مالی جنس مورد علاقه خود را بدون هیچ نگرانی تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ ویژه کارمندان

خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ ویژه کارمندان
اگر قصد خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ را دارید، به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس چکی

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس چکی
شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای...