خرید اقساطی گوشی شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 08:08:03

برند شیائومی یکی از بهترین و ارزان‌ترین تولید کننده‌های تلفن همراه در دنیا است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی شیائومی


معرفی برند شیائومی 

برند معروف شیائومی به ساخت گوشی‌های هوشمند باکیفیت و زیبا معروف است و مدل‌های بسیار متنوعی دارد، اما اگر شما هم شرایط خرید نقدی را ندارید، با ما همراه باشید تا از شرایط گوشی شیائومی مطلع شوید. بهتر است بدانید وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای خرید اقساطی گوشی شیائومی مهیا کرده است.

انواع مختلف گوشی شیائومی 

گوشی شیائومی علاوه بر سری Redmi، سری Mi را نیز شامل می‌شود. از به روزترین گوشی‌های شیائومی مدل ردمی می‌توان دو مدل ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو را نام برد و تازه‌ترین گوشی‌های شیائومی مدل می، می‌توان به دو مدل Mi 9T و Mi 9T پرو اشاره کرد. 

این روزها شیائومی از جدیدترین محصول خود یعنی می نوت ۱۰ رونمایی ویژه‌ای کرده است. لازم به ذکر است که سری ساخت می میکس شیائومی نیز با نمایشگر بزرگ، سخت‌افزاری قوی و طراحی متفاوت خود معروف هستند. 

شما می‌توانید بهترین و جدیدترین گوشی‌های موبایل شیائومی را همراه با لیست قیمت در سایت قسطی کلاب ببینید و برای خرید اقساطی گوشی شیائومی از طریق سایت قسطی کلاب اقدام به خرید کنید. 

طرفداری از گوشی شیائومی بین مردم 

برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی باید بدانید که این روزها به علت افزایش چشمگیر قیمت گوشی‌های تلفن همراه، جمع کثیری از خریداران به بازار گوشی‌های چینی وارد شدند و شروع به خرید گوشی‌هایی از این دست کردند، طراحی زیبا، امکانات عالی و از همه مهم‌تر قیمت پایین گوشی تلفن‌های همراه شیائومی باعث محبوبیت روز به روزی آن‌ها شده است. 

خوب است بدانید که دو رقیب اصلی این روزها در بازار خرید گوشی‌های چینی، شرکت هوآوی و شیائومی می‌باشند که از نظر کشور سازنده، هر دو شرکت چینی هستند، اما از نظر میزان سابقه، باید بدانید که گوشی‌های شیائومی کمتر از یک دهه است که وارد بازار دنیا شدند.

گوشی‌های شیائومی بسیار خوش درخشیدند و به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های روز دنیا و البته پرفروش تبدیل شدند،‌ در حالی که گوشی‌های هوآوی سابقه طولانی‌تری در بازار دارند و از نظر سیستم عامل، هر دو گوشی هوشمند اندرویدی می‌باشند. 

برای مقایسه مشخصات هر دو محصول و خرید اقساطی گوشی شیائومی می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و با دیدن تمامی مشخصات محصول، انتخاب آسان‌تری را بین گوشی محبوب خود با سایر گوشی‌ها داشته باشید. 

شیائومی می ۸ پرو 

در این مقاله سعی داریم با معرفی یکی از جدیدترین محصولات شیائومی یعنی می ۸ پرو که در شهریورماه 1398 رونمایی شد بپردازیم. مشخصات کلی این گوشی شامل 

_ ابعاد صفحه نمایشگر: ۱۵۶.۴×۷۵.۸×۷.۵
_ صفحه نمایشگر: 6.2 اینچی
_  حافظه رم: ۸/۶ گیگابایت
_  رزولوشن: 1080 در 2248 پیکسل
_  دارای دو سیم کارت همزمان
_ وزن: ۱۶۹ گرم
_ پردازنده: هشت هسته‌ای( چهار هسته ۲.۸ و چهار هسته ۱.۸)
_ نبود درگاه حافظه
_ حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، ۶.۸ گیگابایت رم
_ رنگ‌ها: مشکی و مشکی با پنل پشتی بی رنگ 

فناوری‌های پیشرفته 

برای خرید گوشی شیائومی باید بدانید که همانطور که گفته شد گوشی‌های شیائومی تکنولوژی‌هایی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد که در برندهای دیگر با قیمت بسیار بالاتری پیدا می‌شود.

ناگفته نماند که گوشی‌های شیائومی در هر مدل خود، حجم وسیعی از کاربران این بازار را شگفت زده می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره‌مند شوید.

از جمله ویژگی‌های استثنایی گوشی‌های شیائومی می‌توان به پردازنده‌های بسیار سریع، فناوری شارژ سرعتی کوآلکام، حسگر اثر انگشت و فیس‌لاک، صفحه نمایش AMOLED اشاره کرد که از جمله فناوری‌های جدید به کار رفته در این برند می‌باشد. 

هم‌چنین، به گفته بسیاری از منتقدین این عرصه، گوشی‌های شیائومی دوربین بسیار باکیفیتی دارند و قادر می‌باشند تا در فضاهایی با نور بسیار کم عکسبرداری کنند. این ویژگی بسیار لذت عکسبرداری کردن را افزایش می‌دهد.

خرید اقساطی گوشی شیائومی از سایت قسطی کلاب 

شما می‌توانید با مراجعه به سایت تخصصی فروش لوازم خانگی و محصولات قسطی کلاب، ثبت‌نام کنید و با گرفتن اعتبار از سایت، تا سقف ۳۰ میلیون تومان، خریدی راحت و آسان از سایت داشته باشید و به راحتی درب منزل خود کالا را تحویل بگیرید. با خرید اقساطی گوشی شیائومی از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید هارد اکسترنال ای دیتا

خرید هارد اکسترنال ای دیتا
داشتن یک هارد با ظرفیت بالا بسیار در زندگی ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید قسطی موبایل a71 سامسونگ

خرید قسطی موبایل a71 سامسونگ
گوشی a71 یکی از بهترین و پر کاربردترین مدل برند سامسونگ است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه ...