خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 21:40:48

اگر اهل دنیای گیم هستید و علاقه زیادی به بازی کردن با کامپیوتر دارید، بهترین انتخاب خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ از بخش کالای دیجیتال در دسته بندی کامپیوتر می‌باشد. 


خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ


یک انتخاب مناسب گیمری 

با توجه به شرایط اقتصادی کشور توان خرید مردم بسیار پایین آمده است و قیمت کالاها و محصولات نسبت به توان خرید مردم بالا می‌باشد و تهیه برخی از کالاها مانند کالای دیجیتال در بازار برای مصرف کنندگان دشوار شده است. تولیدکنندگان محصولات و کالاها سعی بر آن داشته‌اند تا شرایط فروش کالاهایی چون سیستم کامپیوتری را فراهم سازند. 

تا مصرف کنندگان بتوانند خرید اقساطی این سیستم را از طریق فروش قسطی کامپیوتر انجام دهند. بر همین اساس مراکز فروش در زمینه کامپیوتر گیمینگ، خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ برای طرفداران خود با شرایط مناسب در نظر گرفته است. 

یکی از پردرآمدترین صنعت‌هایی که در دنیای امروز می‌توان گفت از قدرت بالایی برخوردار است و طرفداران خاص خود را به همراه دارد بازی‌های کامپیوتری می‌باشند. این صنعت دارای بازدهی بالایی در سطح جهان می‌باشد و در رده چهارم دنیا ایستاده است.

بازی‌های کامپیوتری به دلیل جذابیت بالایی که دارند در تمام گروه‌های سنی علاقمندی را می‌توان مشاهده کرد. صنعت گیم جز گروه سرگرمی و تفریح می‌باشد و همچنین یکی از صنعت‌های قوی در زمینه سرمایه گذاری است. با این تفاسیر برای استفاده از این سرگرمی، باید گفت مستلزم تهیه یک سیستم کامپیوتری قوی با امکانات کافی می‌باشد. برای خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سیستم‌های کامپیوتری که در جهت استفاده گیم می‌باشند، باید از قدرت بالای سخت افزاری برخوردار باشند و دارای مشخصات فنی مخصوص در زمینه بازی‌های کامپیوتری باشند. برای آشنایی به این مشخصات فنی در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت. 

نکاتی درباره مشخصات فنی کامپیوترهای گیمینگ

در این مطلب در خصوص مشخصات فنی یک سیستم کامپیوتری مناسب جهت بازی‌های گیم، صحبت خواهیم کرد. اگر علاقمند به بازی‌های گیم هستید و در واقع طرفدار این صنعت می‌باشید، برای آشنایی بیشتر نسبت به محصولات مناسب در خصوص بازی‌های کامپیوتری و همچنین کامپیوترهای گیمینگ، می‌توانید به مراکز فروش مراجعه کنید و خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ را در اولویت کار خود قرار دهید.

1. پردازنده AMD Ryzen 5 3600

در این پردازنده شاهد 6 هسته پردازشی هستید که دارای دوازده نخ می‌باشد. این سیستم کارکرد بسیار عالی و قوی دارد. این سیستم قابلیت اجرای همزمان برنامه‌ها را با کیفیت بسیار خوب دارا می‌باشد و سرعت پردازنده این سیستم را می‌توان در 4 گیگاهرتز  مشاهده کرد. دارای سیستم خنک کننده‌ای ام دی رایزن 3600 می‌باشد.

2. کارت گرافیک Gtx 1660 super oc

که شش گیگابایت است. این کارت گرافیک دارای کیفیت بالایی است و دارای کارکرد عالی و همچنین بی‌نظیر می‌باشد. این کارات گرافیک می‌تواند در اجرای بازی با رزولوشن 1080 بازی را اجرا کند و تنظیمات این کارت گرافیک در حالت 30-60 فریم بر ثانیه قابل اجرا می‌باشد. این کارت گرافیک دارای فن به صورت دوگانه می‌باشد.

3. مادربوردGigabyte B550MDS3H

این مادربرد از نظر قیمت به صرفه می‌باشد و همچنین دارای هارد 4.0 PCLE پیروی می‌کند. 

شرایط خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ

از آنجایی که کالاهای دیجیتال از حساسیت خاصی برخوردار هستند و این سیستم‌ها در حال حاضر با قیمت‌های بالایی در بازار عرضه می گردند. بنابراین تهیه و خرید این نوع کالا باید از مراکز معتبر انجام شود. تا بتوان سیستم با کیفیت و عالی را تهیه کرد. از آنجایی که شرایط خرید سیستم‌های کامپیوتری گیمینگ ها نیز برای مصرف کنندگان کمی دشوار شده است، فروشگاه‌های معتبر فعال در این زمینه، شرایط خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ را فراهم ساخته‌اند. 

یکی از سایت‌های فروش این محصولات که با ارائه خدمات خوب به مشتریان خود رضایت آن‌ها را به خود جلب کرده است، سایت قسطی کلاب می‌باشد. این سایت با ارائه خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ شرایط مناسبی را برای افراد علاقمند ایجاد کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s21 fe

خرید قسطی گوشی s21 fe
یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ گوشی S21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی تبلت

خرید اقساطی تبلت
تبلت‌ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام از آن‌ها مخصوص یک فعالیت طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی تبلت به بخش کالای دیجیتال در...