خرید اقساطي تیبا

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:04:13

خودروی تیبا یکی از خودروهای پرفروش ایرانی است که متعلق به شرکت سایپا می‌باشد. برای خرید اقساطي تیبا با قیمتی استنثایی به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي تیبا

بررسی خودرو تیبا

دومین خودرو ملی در سال 1388 توسط شرکت بزرگ سایپا روانه بازار شد و جالب است بدانید که این دستگاه در ابتدا مینیاتور نام داشت. آهوی زیبای ایرانی یکی از لقب‌هایی است که شرکت سایپا به این خودرو داده است و همچنین این خودرو دارای دو مدل صندوقدار و هاچ بک به رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، سفید و خاکستری است.

در ادامه این مقاله مطالبی کاربردی و مهم در رابطه با تحلیل و بررسی فروش قسطی خودرو  و در نهایت خرید قسطي تیبا خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین به سراغ معرفی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز خواهیم رفت.

توضیحاتی کامل در مورد خودرو تیبا

در این قسمت راجع به قطعات مختلف ماشین تیبا و همچنین خرید اقساطي تیبا مطالبی را بیان خواهیم کرد؛ موتور این دستگاه دارای هشت سوپاپ هیدرولیکی است و سرعت این خودرو حداکثر 180 کیلومتر بر ساعت است، همچنین در رابطه با موضوع شتاب ماشین تیبا به این نکته توجه داشته باشید که فرآیند صفر تا صد این خودرو چیزی در حدود 12 ثانیه طول می‌کشد.

موتور این ماشین دارای قدرت 87 اسب بخار است و به این نکته توجه داشته باشید که موتور خودرو تیبا توسط شرکت آلمانی FEV ارتقا یافته است.
به طور کلی طراحی بیرونی این ماشین تا حدی ساده است، همچنین طراحی خودرو تیبا توسط یک گروه ایتالیایی انجام شده؛ در رابطه با طراحی داخلی این ماشین اینگونه می‌توان بیان کرد که در مجموع ساده و یکدست است و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که جنس کابین این خودرو از پلاستیک است.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب و مهم ماشین تیبا مصرف سوخت بهینه است؛ این خودرو بسیار کم مصرف است و شما با طی کردن مسافت صد کیلومتر چیزی در حدود فقط هفت لیتر بنزین مصرف می‌کنید و وجود همین عامل کلیدی باعث می‌شود که افراد زیادی به سراغ خرید قسطي تیبا بروند.

به طور کلی خودرو تیبا دارای تجهیزات مختلف و متنوعی است که می توان به مواردی مثل سیستم ضد سرقت، چراغ هشدار دهنده عیب یاب خودرو، صندلی راننده با تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه دستی، ترمز ضد قفل ABS، ایربگ سرنشینان جلو، ریموت کنترل، چراغ مه شکن عقب و جلو و گرمکن شیشه عقب نیز اشاره کرد.

فرمان این ماشین از نوع هیدرولیک و سه شاخه است و به این مورد مهم توجه داشته باشید که فرمان این ماشین از فرمان پراید نرم تر و تیز تر می‌باشد. برای خرید اقساطي تیبا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

وجود همین نکته باعث می‌شود که راننده مانور بیشتری در شهر ایجاد کند. ترمزهای جلو این خودرو از نوع دیسکی خنک شونده است و همچنین ترمزهای عقب این خودرو از نوع کاسه‌ای می‌باشد و در بعضی از موارد از ترمزهای ماشین ریو در درون این خودرو استفاده شده است.

از دیگر مزایای ماشین تیبا می‌توان به این مورد اشاره کرد که هزینه نگهداری این دستگاه پایین است و اگر قطعات این ماشین دچار خرابی شود شما به راحتی می‌توانید قطعات مصرفی این خودرو را با پرداخت هزینه‌ای پایین خریداری کنید.

شرایط خرید اقساطي تیبا از قسطی کلاب

در نهایت با توجه به مطالب مهم و کلیدی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی خرید اقساطی خودرو و همچنین خرید قسطي تیبا خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی و توانمند قسطی کلاب هزینه ماشین مورد نظر خود را به صورت قسطی پرداخت کنید. برای اطلاع از نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی پژو 207

فروش قسطی پژو 207
یکی از جذاب‌ترین محصولات کمپانی پژو بی شک خودور 207 است که بسیار مدرن و جوان پسند طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطی پژو 207...

خرید قسطی دنا پلاس

خرید قسطی دنا پلاس
خودرو دنا یکی از محصولات ناب ایران خودرو می‌باشد که در ایران و خاورمیانه فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی دنا ...