خرید یخچال الکترواستیل

تاریخ انتشار:
1403/2/11 00:32:45

برند الکترواستیل یکی از برندهای ایرانی است که به تولید انواع یخچال‌های مختلف می‌پردازد. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.


خرید یخچال الکترواستیل


برند معتبر الکترواستیل 

شرکت الکترواستیل یک برند معتبر است که به مدت 50 سال در طراحی و تولید انواع یخچال فریزرها در حال فعالیت می‌باشد. خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل در بازارهای امروز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بازار فروش ایران، تجربه بسیار خوبی را از فروش این نوع از یخچال‌ها داشته است. 

همانطور که می‌دانید شرکت الکترواستیل یکی از اولین تولید کننده‌های فناوری نوفراست می‌باشد که در ساخت یخچال فریزرهای خود از آن استفاده کرده است. برند الکترواستیل موتورهای یخچال را از کشورهای اروپایی تهیه می‌کند و با شعار سرد و زیبا در حال فعالیت، طراحی و ساخت انواع یخچال است. 

الکترواستیل در مدت زمان کوتاهی با نام زاگرس فعالیت خود را انجام می‌داد. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و با ما همراه باشید. 

ویژگی‌های یخچال الکترواستیل 

کیفیت بسیار بالا در یخچال الکترواستیل از مزیت‌های مهم این شرکت ایرانی می‌باشد. طراحی و ساخت یخچال در این شرکت معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است.

استفاده از فناوری پیشرفته در تولید و ساخت یخچال الکترواستیل دلیلی برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل است.
شرکت الکترواستیل انواع یخچال‌ها را با مدل‌های مختلف به بازار فروش عرضه کرده است تا افراد با توجه به شرایط کاربری و دکور خانه خود، انتخاب درست و مناسبی داشته باشند. 

انواع یخچال الکترواستیل 

به طور حتم هر خانه و هر فردی سلیقه متفاوتی برای خرید یخچال دارد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که یک یخچال باکیفیت داشت باشند و ظاهر برای آن‌ها اهمیت ندارد، اما برخی دیگر به ظاهر و طراحی یخچال اهمیت می‌دهند. 

مشخص است که بسیاری از افراد هم هر دو فاکتور را در زمان خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل در نظر می‌گیرند. مدل‌های متنوع یخچال‌های الکترواستیل به شرح زیر می‌باشد:

_ یخچال فریزر تک درب
_ یخچال فریزر دوقلو
_ سایدبای‌ساید
_ یخچال بدون فریزر

این مدل‌ها از تولیدات یخچال الکترواستیل است که افراد با توجه به نیاز خود، آن‌ها را تهیه می‌کنند. برای تهیه این کالای ضروری می‌توانید از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل را انجام دهید. 

یخچال الکترواستیل مدل ES35 

مدل ES35 یخچال الکترواستیل از جمله تولیدات و طراحی های یخچال فریزرهای این شرکت است که از قابلیت هوم بار بهره می‌برد. این مدل از یخچال الکترواستیل در دو رنگ سفید تیتانیومی و سفید چرمی به بازارهای فروش جهانی عرضه شده است. 

در خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکتراستیل مشاهده خواهید کرد که این مدل از یخچال، چهار کشو در قسمت فریزر و چهار طبقه در یخچال دارد. ناگفته نماند که این مدل از یخچال الکترواستیل از دیگر یخچال‌ها بلندتر است و حدود 197 سانتی‌متر می‌باشد. 

قابلیت مصرف انرژی یخچال الکترواستیل 

یک نکته بسیار مهم در خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل این است که باید مصرف انرژی را در نظر گرفت. یخچال الکترواستیل از رتبه انرژی خوبی برخوردار است و رتبه انرژی A+ را ثبت کرده است. می‌دانید که هرچه تعداد این مثبت‌ها بیشتر باشد، مصرف انرژی از کیفیت بهتری برخوردار است و کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد.

با خرید انواع یخچال‌های الکترواستیل به راحتی می‌توان به مصرف برق خانه کمک کرد و محیط زیست را دچار اختلال نکرد. یخچال‌های الکترواستیل با مواد مرغوب و باکیفیت تولید می‌شوند تا سالیان طولانی بتوانید از این محصول استفاده کنید. 

فروش یخچال الکترواستیل در قسطی کلاب 

سایت قسطی کلاب را بسیاری از افراد می‌شناسند و لذت یک خرید اینترنتی را از این وبسایت معتبر داشته‌اند. شرایط فروش اقساطی انواع کالا و یخچال الکترواستیل در این سایت ایجاد شده است تا افراد با هر توان مالی بتوانند یک خرید باکیفیت را داشته باشند.

 برای کسب اطلاعات تکمیلی وارد سایت قسطی کلاب شوید و بعد از ثبت‌نام، به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی رفته و نوع خرید خود را مشخص کنید. نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب از دو طریق خرید از بای چک و خرید از لیزینگ امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی محصولات بوش

خرید اینترنتی محصولات بوش
لوازم خانگی بوش یکی از بهترین برندهای دنیا می باشد که خوشبختانه در ایران موجود است. برای خرید محصولات برند بوش به بخش لوازم خانگی در وبسایت....

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی
در واقع گسترش تکنولوژی سطح زندگی افراد را افزایش داده است کمپانی های بزرگ نیز در صدد می باشند که با استفاده از فناوری های نوین بازار فروش خود...