خرید گوشی a10s

تاریخ انتشار:
1403/2/24 04:18:31

نسل جدید گوشی‌های هوشمند در زندگی افراد نقش به ‌سزایی را ایفا می‌کند. سامسونگ سالانه گوشی‌های جدید روانه بازار می‌کند که می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s به قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید گوشی a10s


برند منحصر به فرد سامسونگ 

شرکت سامسونگ یک کمپانی بزرگ چند ملیتی است که در کشور کره جنوبی قرار دارد و در سال 1938 تاسیس شده و در سال 1960 در زمینه تولیدات کالای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت معتبر در شهر سئول است و سامسونگ در شاخه لوازم خانگی دیجیتال، رسانه دیجیتال، ال سی دی و نیم رسانا در حال فعالیت می‌باشد. بهتر است بدانید که شرکت سامسونگ جزو 4 شرکت برتر تولید کننده کالای دیجیتال است.

بسیاری از افراد با برند نام آشنای سامسونگ آشنا هستند و از تولیدات این شرکت چه در زمینه لوازم خانگی و چه در کالای دیجیتال، رضایت کافی دارند. سامسونگ با شرکت اپل در رقابت تنگاتنگی است تا بتواند گوشی‌های خود را باکیفیت بالایی تولید کند. تولیدات باکیفیت گوشی‌های سامسونگ بسیار طرفدار دارد و افراد زیادی به صورت روزانه از کیفیت بالای این برند یاد می‌کنند.

تمام این موضوعاتی که گفته شد، دلیلی برای خرید گوشی های باکیفیت سامسونگ است که در اینجا توضیحاتی راجب گوشی a10s خواهیم داد تا شما را در خرید گوشی a10s همراهی کنیم. 

چرا خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s؟ 

در سال‌های اخیر برند سامسونگ یکی از برترین تولید کننده و طراح‌های مطرح دنیا بوده است که در زمینه فعالیت دیجیتال خود با سایر رقبا مانند شرکت اپل، سونی و شیائومی در حال رقابت است. شرکت سامسونگ تلفن‌های همراه باکیفیت را روانه بازار کرده است تا افراد با هر توان مالی بتوانند از این قابلیت‌ها استفاده کنند.

کارایی بسیار بالا و منحصر به فرد گوشی‌های هوشمند سامسونگ دلیلی برای خرید گوشی a10s می‌باشد. سامسونگ با توجه به نیاز کاربرهای خود به طور متوسط و سالانه گوشی‌های جدیدی را روانه بازار فروش می‌کند تا امکانات بیشتری را در اختیار افراد قرار دهد. 

در زمان خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s بسیار مهم است که به مشخصات آن توجه کنید، با ما همراه باشید تا مشخصات این گوشی را برای شما بیان کنیم. 

مشخصات a10s 

همان‌طور که گفته شده در خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s به اطلاعات درستی نیاز دارید تا بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید. این گوشی در سال 2019 به بازار فروش عرضه شد و در حال حاضر هم تولید می‌شود.

نمایشگر آن از نوع ips lcd لمسی است که 16 میلیون رنگ دارد و ابعاد آن 6.2 اینچ می‌باشد. رزولوشن بسیار باکیفیت و 720در 1520 پیکسل دارد که تراکم 271 پیکسل دراینچ را دارا است. بدنه آن 156.9×75.8×7.8 میلی‌متر می‌باشد که همین موضوع باعث شده وزن آن به طور تقریبی 168 گرم باشد. در خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s این ویژگی سبک بودن بسیار حائز اهمیت است. 

ساخت بدنه جلوی آن از شیشه و بدنه پشت آن از پلاستیک است. سیستم عامل استفاده شده در این گوشی اندروید 10 می‌باشد و از پردازنده 8 هسته‌ای پشتیبانی می‌کند و پردازنده گرافیکی آن power vr ge8320  است. حافظه داخلی آن 32 گیگابایت و 2 یا 3 گیگابایت رم دارد. درگاه اختصاصی حافظه آن میکرو اس دی تا 512 گیگابایت است.

از دیگر ویژگی‌های مهم در خرید گوشی a10s دوربین باکیفیت آن است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل است و قابلیت‌های فلش LED، پانوراما و HDR دارد. قابلیت فیلم برداری 1080 پیکسل نیز دارد. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s در قسطی کلاب 

قسطی کلاب را به طور حتم می‌شناسید. یک سایت پرطرفدار فروش انواع کالای دیجیتال که گوشی‌های سامسونگ را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. 

در این سایت می‌توانید کالای خود را انتخاب کنید و به صورت اقساط هزینه آن را پرداخت کنید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ناگفنه نماند که نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به دو صورت خرید اقساطی از بای چک یا خرید اقساطی از لیزینگ می‌باشد. هر کدام از این دو روش، شرایط مربوط به خود را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کرده و شرایط را به صورت کامل مطالعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر
اسپیکر بلوتوث انکر دارای ویژگی های مختلفی هستند که هر کدام از این ویژگی ها می تواند مشتریان را برای خرید این محصولات وسوسه نماید. خرید اقساطی ...

خرید گوشی آیفون 13

خرید گوشی آیفون 13
شما می‌توانید برای خرید گوشی آیفون 13 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...