ماشین ظرفشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/6 21:56:15

پاکشوما یک برند ایرانی است که تولیدات خود را در بخش لوازم خانگی گسترش داده است و ماشین ظرفشویی تولید می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما

برند ایرانی پاکشوما 

شرکت پاکشوما در سال 1354 فعالیت خود را در تولید لوازم خانگی و طراحی ماشین لباسشویی آغاز کرد. این کارخانه با گذشت سال‌های زیادی از تولید و طراحی ماشین لباسشویی، تصمیم گرفت که تولیدات خود را در سایر وسایل خانگی گسترش دهد و در سال 1393 ماشین ظرفشویی را به محصولات خود اضافه کرد.

ماشین ظرفشویی تنها محصول اضافه شده به تولیدات پاکشوما نبود، بلکه طراحی و تولید یخچال سایدبای‌ساید، کولر، جاروبرقی و مایکروویو به تولیدات این شرکت اضافه شد. با ما همراه باشید تا مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما را برای شما بررسی کنیم تا در زمان خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما تصمیم درست و مناسبی داشته باشید. 

ماشین ظرفشویی باکیفیت پاکشوما 

از جدیدترین محصولاتی که پاکشوما به بازار فروش عرضه کرده است، می‌توان به ماشین ظرفشویی اشاره کرد که کیفیت بالای این محصول باعث شده است که طرفدارهای زیادی را به خود جذب کند. 

همانطور که گفته شد، شرکت پاکشوما طراحی و ساخت ماشین ظرفشویی‌های خود را با کیفیت بسیار بالا انجام داده است و خود همین موضوع دلیلی برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما شده است. پاکشوما برای ماشین ظرفشویی تولید شده خود، دو رنگ سفید و نقره‌ای را در نظر گرفته است که همین دو رنگ تا الان فروش بالایی را ثبت کرده‌اند. 

مدل‌های متنوع ماشین ظرفشویی پاکشوما 

ماشین ظرفشویی پاکشوما از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در مدل‌های متنوعی به بازار فروش عرضه شده است. به طور مثال شما در خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما دو مدل رومیزی و ایستاده را مشاهده می‌کنید که هر کدام از آن‌ها طراحی بسیار منحصر به فردی دارند. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 15301 یکی از جدیدترین تولیدات شرکت پاکشوما است که در حال رقابت با محصولات خارجی می‌باشد.

این مدل از ماشین ظرفشویی به رنگ نقره‌ای است که طرفدارهای زیادی را به خود جلب کرده است. ظرفیت بالای این مدل از ماشین ظرفشویی به طور تقریبی تا 15 نفر ظرفیت دارد و از رده مصرف انرژی بسیار مناسبی برخوردار است. مصرف انرژی در این ماشین ظرفشویی A++ است که ما را در بهینه‌سازی مصرف انرژی برق بسیار یاری می‌کند و آسیب کمتری به محیط زیست می‌زند. 

نکته بسیار مهم در خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌تواند همین مصرف انرژی باشد. به طور حتم می‌دانید که هر چه تعداد علامت مثبت افزایش یابد، میزان مصرف انرژی در آن کاهش می‌یابد. وجود ماشین ظرفشویی به شدت در خانه ضروری است و نبود آن سبب هدر رفتن زمان شما در خانه خواهد شد. 

به همین منظور خرید ماشین ظرفشویی را به تمامی خانم‌ها توصیه می‌کنیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما دارید، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید. با ما همراه باشید تا توضیحاتی راجب فروش کالا در قسطی کلاب بدهیم. 

فروش ماشین ظرفشویی پاکشوما در قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک سایت فروش انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی است که افراد زیادی به صورت روزانه وارد این سایت می‌شوند و بعد از ثبت‌نام به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی می‌روید و در نهایت یک خرید نقدی یا اقساطی را از دو طریق خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ تکمیل می‌کنید.

شما به راحتی بعد از ثبت‌نام در قسطی کلاب، تصویر کارت ملی خود را آپلود می‌کنید و با توجه به شرایط انتخابی از سمت شما که می‌تواند بای چک یا لیزینگ باشد، یک خرید لذت‌بخش را تجربه می‌کنید. 

بهتر است برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید یا با کارشناس‌های مجرب واحد فروش، در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های کامل و دقیقی را بدست بیاورید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطي تلویزیون ایکس ویژن

فروش قسطي تلویزیون ایکس ویژن
برند ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون‌های خود را روانه بازار کرده است. اگر شما تمایل به خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن دارید به بخش لوازم...

خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با چک

خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با چک
ایکس ویژن برندی موفق و عالی در ایران است. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...