خرید اقساطی تلویزیون Xvision

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:41:57

برند ایکس ویژن یکی از برندهای محبوب ایرانی می‌باشد که محصولات فوق‌العاده‌ای دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون Xvision به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی تلویزیون Xvision


برند xvision و تاریخچه آن   

یکی از بهترین سرگرمی‌ها در خانه تماشای تلویزیون است و همه افراد در روز مدت زیادی را به تماشای تلویزیون اختصاص می‌دهند. امروزه وقتی برای خرید تلویزیون به بازار می‌رویم شاهد حضور برندهای زیادی از تلویزیون هستیم. این برندهای داخلی و خارجی هر کدام ویژگی‌هایی دارند که باعث تغییر در قیمت آنها نیز شده است. یکی از برندهایی که در این مقاله قصد پرداختن به آن را داریم برند ایکس ویژن است. 

این برند ایرانی اقدام به تولید تلویزیون‌های باکیفیتی نموده است. در ادامه این مقاله شما را با برند xvision و محصولات آن همچنین خرید قسطی تلویزیون xvision آشنا خواهیم کرد. 

همانطور که در قسمت قبل گفته شد تنوع برند در زمینه لوازم خانگی بسیار بالا است. ایکس ویژن یکی از برندهای با کیفیت در زمینه لوازم خانگی است. این برند در ابتدا از زیر مجموعه‌های شرکت مادیران بود و پس از فعالیت موفق در سال 1385 با نام ایکس ویژن وارد بازار شد. 

اولین تولیدات این برند محصولات صوتی و تصویری با کیفیت بود. تا جایی که در ابتدای فعالیت خود تبدیل به سومین برند موفق در ایران شد. با گذشت سال‌ها محصولات برند xvision با گارانتی شرکت مادیران از محبوبیت خاصی در بین خریداران برخوردار شد. 

روند رو به رشد برند xvision تا جایی پیش رفت که در سال 1395 محصولات دیگر این برند مانند: یخچال فریزر و ماشین لباسشویی وارد بازار شدند. با وجود محصولات دیگر برند ایکس ویژن، اما همچنان تلویزیون‌های این برند معروف تر از سایر محصولات آن است. 

کیفیت تلویزیون‌های برند xvision

برند ایکس ویژن از ابتدای فعالیت خود تاکنون تلویزیون‌های هوشمند و غیر هوشمند را در کیفیت بالا به بازار عرضه نموده است. تلویزیون‌های تولید شده توسط برند xvision کیفیتی برابر و حتی بیشتر از برندهای خارجی مانند سامسونگ و ال جی دارند و از آنجایی که در کشور ایران شاهد وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها هستیم و قیمت ارز نیز روز به روز در حال افزایش است؛ بهترین راه خرید اجناس ایرانی با کیفیت مانند ایکس ویژن است. در ارتباط با خرید تلویزیون نیز خرید اقساطی تلویزیون xvision گزینه بسیار مناسبی است.

همچنین شایان ذکر است تنوع در سبد محصولات برند ایکس ویژن بسیار بالا است و همه مدل تلویزیون‌های هوشمند و غیر هوشمند در آن دیده می‌شود. برند ایکس ویژن از ابتدا تاکنون سعی در رفع نیاز همه مشتریان خود داشته است. 

تلویزیون‌های xvision در 4 مدل شامل: LED، Full HD ، Smart ، 4k در بازار موجود می‌باشند، همچنین از لحاظ ابعاد صفحه نمایش نیز از 32 تا 64 اینچ را دارا می‌باشد. بنابراین همه افراد با هر نیازی می‌توانند خرید قسطی تلویزیون xvision را انجام دهند.

از دیگر ویژگی‌های مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ کیفیت تصویر بالا از ویژگی‌های همه مدل‌های ایکس ویژن است، همچنین در مدل‌های مختلف آن فناوری‌ HDR و پنل LED وجود دارد.

_ کیفیت صدا نیز در تمامی مدل‌های تلویزیون xvision بالا است. همچنین اکثر مدل‌های آن دو عدد خروجی صدا با ظرفیتی معادل 10 وات وجود دارد.

_ همه مدل‌های xvision دارای درگاه‌های ارتباطی مانند: USB، HDMI، پشتیبانی از CEC، MHL، HDMI ARC، خروجی هدفون و ورودی آنتن می‌باشند.

_ تمامی مدل‌های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و سیستم عامل آنها نیز اندروید است.

_ از دیگر ویژگی‌هایی که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد قیمت مقرون به صرفه تلویزیون‌های xvision است. شما با خرید اقساطی تلویزیون xvision یک تلویزیون با کیفیت و با امکانات بالا را یا قیمتی مناسب خریداری نموده‌اید.   

خرید قسطی تلویزیون xvision از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های خرید لوازم خانگی است. خرید نقدی تلویزیون و همه نوع لوازم خانگی در این فروشگاه امکان پذیر است. با وجود این فروشگاه دیگر نیاز نیست مسیرهای طولانی را طی کنید تا به فروشگاه‌های لوازم خانگی برسید. تنها کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و تنها با چند کلیک در سایت و پرداخت وجه تلویزیون xvision خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین این فروشگاه همانطور که از نام آن نیز پیداست اقدام به فروش قسطی تلویزیون و همه نوع کالا می‌نماید. برای خرید اقساطی کافی است در سایت قسطی کلاب ثبت نام کرده و پس از گذراندن مراحل لازم خرید اقساطی تلویزیون xvision را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی ایکس ویژن با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی ایکس ویژن با چک
ایکس ویژن برندی موفق و ایرانی با محصولات متنوعی است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی ایکس ویژن با چک به بخش لوازم خانگی در ...

خرید اقساطی یخچال فریزر xvision

خرید اقساطی یخچال فریزر xvision
برند ایکس ویژن برندی ایرانی و معتبر محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر xvision به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...