خرید بخاری برقی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:07:26

بخاری برقی نسبت به بخاری گازی مزیت‌های بسیاری دارد و خطرات احتمالی کمتری دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی بخاری برقی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید بخاری برقی

بخاری برقی 

یکی از پرکاربردترین محصولات در زمینه لوازم خانگی به خصوص در فصل سرما، بخاری برقی می‌باشد. بخاری‌های برقی انواع مختلفی دارند و شرکت‌های زیادی وجود دارند که در این زمینه صاحب نظر بوده و به تولید انواع هیتر مشغول می‌باشند. 

از جدیدترین و زیباترین بخاری‌های برقی می‌توان به آن دسته از بخاری‌های برقی با طرح شومینه‌ای اشاره کرد که علاوه بر زیبایی خاصی که به خانه می‌بخشد، دارای توان بسیار بالایی جهت گرم کردن است. در ادامه با همراه قسطی کلاب شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی مطلع گردید. 

بخاری برقی طرح شومینه‌ای 

یکی از برندهایی که در زمینه طراحی و ساخت بخاری برقی طرح شومینه معروف می‌باشد، شرکت جیسان است. از جدیدترین محصولات این شرکت می‌توان به بخاری برقی طرح شومینه‌ای مدل F3 اشاره کرد.

این بخاری برقی به غیر از گرمای بسیار مطلوبی که به محل زندگی و یا کار شما می‌بخشد، دارای زیبایی ظاهری بسیار زیادی نیز می‌باشد که با طرح شومینه‌ای خود، فضای دل انگیزی را در خانه ایجاد می‌نماید. در ادامه این متن همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی بخاری برقی مطلع گردید. 

مشخصات بخاری برقی جیسان مدل F3 

از ویژگی‌های این بخاری برقی می‌شود به عرض ۲۸، ارتفاع ۳۶ و عمق ۱۶.۵ آن اشاره کرد. این دستگاه را می‌توان به راحتی در حالت ایستاده گوشه اتاق، به صورت رومیزی و یا به حال نصب بر روی دیوار استفاده کرد و مناسب برای فضاهایی با مساحت ۱۵ تا ۲۰ متر مربع می‌باشد. 

این دستگاه دارای سیستم گرمایشی متصل به فن است که با استفاده از همین قابلیت می‌تواند به راحتی و در کمترین زمان ممکن، فضای داخلی اتاق را گرم کند. همچنین اگر فن را به تنهایی روشن گردانید، می‌تواند فضای خانه را با جابه جایی هوا، خنک گرداند. 

طراحی بی نظیر تصویر شومینه بر روی آن، حس گرما را به مخاطب القا می‌گرداند. در ادامه این متن با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی شما را باخبر سازیم. 

شرکت‌های سازنده بخاری برقی 

از شرکت‌های سازنده بخاری برقی می‌شود به شرکت‌هایی چون جیسان، آتش پیشه، اخوان، استیل البرز، انرژی، ایران رادیاتور، بدر تک الکتریک، برفاب، بیمکث، تاکنوگاز، تندیس درخشان، تهران سبحان، توان گاز، تکسان خزر، جهان افروز، داتیس، روبینا، رومانزو، ساکا گاز، سینجر و فاینار خزر اشاره کرد.

همچنین تمامی این شرکت‌ها ایرانی بوده و دارای کیفیتی بی نظیر در زمینه طراحی و ساخت بخاری‌های برقی می‌باشند. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی بخاری برقی مطلع گردید. 

خرید بخاری برقی 

برای خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی بایستی بدانید که این بخاری‌های برقی قیمت بالایی ندارد، ولی ممکن است که خیلی از مردم ترجیح بدهند که به جای خرید یکجا و نقدی بخاری برقی، از شیوه پرداخت اقساطی سود ببرند. 

در این شیوه از پرداخت، شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و در طولانی مدت شروع به بازپرداخت اقساط آن نمایید. در این خصوص، سایت قسطی کلاب بستر بسیار مناسبی برای فروش محصولات لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال به صورت اقساطی می‌باشد که در انتهای این مقاله به شرایط حاصل از آن می‌پردازیم. 

خرید اقساطی بخاری برقی از قسطی کلاب

همانطور که پیش‌تر گفته شد، قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در بستر فروش نقدی یا اقساطی محصولات در دو حوزه لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال می‌باشد که توانسته‌است با قرار دادن شرایط فروش ویژه محصولات خود به صورت اقساطی، نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. 

در شرایط خرید به صورت اقساطی، شما می‌توانید به دو روش بای چک و لیزینگ اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایید. در شیوه خرید به صورت بای چک، شما قادر خواهید بود تا هر سقفی که بخواهید از محصولات این شرکت را به صورت پرداخت چک، سفته و یا کسر از حقوق خریداری کرده و در طولانی مدت با سود بسیار کم پرداخت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي لوازم خانگی جی پلاس چکی

خرید اقساطي لوازم خانگی جی پلاس چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطي لوازم خانگی جی پلاس چکی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید ...

خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما با چک

خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران برند پاکشوما می‌باشد. برای خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما با چک به بخش لوازم خانگی...