خرید قسطی موبایل ردمی 9 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 06:28:01

کمپانی شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی می‌باشد که برعکس محصولات چینی از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی موبایل ردمی 9 شیائومی به سایت قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل ردمی 9 شیائومی
معرفی برند شیائومی 

شیائومی یک برند معروف چینی می‌باشد که طی دو، سه سال فعالیت خود سر و صدای بسیاری را در بین خریداران گوشی تلفن همراه پیدا کرده‌ است. این شرکت با الهام از استراتژی‌های شرکت هوآوی وارد بازار شد، ولی توانست از این شرکت پیشروی کرده و محصولاتی را تولید نماید که از نظر طراحی ظاهری و تکنولوژی ساخت از شرکت هوآوی بسیار بالاتر باشد.

یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت این شرکت آن است که مبلغ بسیار زیادی را در طول یک سال صرف بخش تحقیق و توسعه شرکت می‌کند و از این جهت جزو بهترین شرکت‌‌های سازنده گوشی موبایل محسوب می‌گردد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی موبایل ردمی 9 شیائومی مطلع گردید. 

پیشرفت شرکت شیائومی 

همانطور که پیش‌تر گفته شد، این برند چینی نخستین فعالیت‌های خود را با الگوبرداری از شرکت چینی هوآوی آغاز کرد که در ادامه فعالیت خود توانست به یکی از مهم‌ترین رقیبان این شرکت بدل گردد. 

شیائومی توانست با تکیه بر کیفیت بالای گوشی‌های همراه خود و همچنین قیمت بسیار مناسب و به صرفه محصولات تولیدی به نسبت دیگر برندهای موجود در بازار، مشتریان بسیاری را در طول این سال‌ها جذب نماید.

اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می‌باشید، پیشنهاد ما به شما خرید گوشی موبایل شیائومی است. به همین منظور برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی موبایل ردمی 9 شیائومی با ما همراه باشید. 

محصولات شرکت شیائومی 

همچنین این شرکت در دیگر زمینه‌ها نیز چون محصولات جانبی گوشی تلفن همراه نظیر هنذفری، اسپیکرهای پخش صدا، ساعت هوشمند و دیگر محصولات الکترونیکی از این قبیل توانسته بسیار خوب عمل کند و سهم بسیار زیادی را در بازار چین به دست آورد. 

هم اکنون این شرکت دارای سه هزار نیروی کار در بخش طراحی، ساخت، فروش و خدمات پس از فروش محصولات می‌باشد. تا انتهای این مقاله با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی موبایل ردمی 9 شیائومی مطلع گردید. 

گوشی هوشمند ردمی 9 شیائومی 

جهت خرید اقساطی موبایل ردمی 9 شیائومی بایستی بدانید که این شرکت در هنگام ارائه نخستین محصولات خود با سری ردمی توانست سهم بسیار زیادی از خریداران این عرصه را به سوی خود جلب نماید. 

به تازگی این شرکت از محصول جدید خود با نام ردمی 9 شیائومی رونمایی کرده ‌است. این گوشی همراه با ظاهری بسیار زیبا و مدرن به بازار عرضه شده ‌است. 

مشخصات گوشی هوشمند ردمی 9 شیائومی 

صفحه نمایشگر این گوشی ۶.۵ است و امکان تماشای فیلم، عکس و بازی کردن را به راحتی به شما می‌دهد. این صفحه نمایشگر با قابلیت لمسی و خازنی بوده و می‌تواند ۱۶ میلیون رنگ را تشخیص دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به کارگیری ۴ لنز در پشت صفحه گوشی می‌باشد که در اندازه‌های ۱۳، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسل طراحی شده ‌است و هر کدام از این لنزها به ترتیب برای گرفتن عکس و فیلم‌های واید، اولتراواید، ماکرو و دپت تعبیه شده ‌است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی موبایل ردمی 9 شیائومی مطلع گردید. 

خرید اقساطی موبایل ردمی 9 شیائومی 

اگر قصد خرید موبایل ردمی 9 شیائومی را دارید و در نظر دارید که این گوشی را به صورت اقساطی خریداری نمایی، پیشنهاد ما به شما خرید از سایت قسطی کلاب است. 

سایت قسطی کلاب با قرار دادن شرایط خرید اقساطی به دو روش لیزینگ و بای چک توانسته کمک بسیار زیادی در خرید محصولات مورد نظر شما به صورت اقساطی باشد. 

در شرایط خرید به صورت لیزینگ، شما بایستی از سمت دو شرکت فراز اندیشان و پارسیان درخواست اعتبار داده و پس از تایید شدن توسط این دو شرکت شروع به خرید محصولات مورد نظر خود از سایت قسطی کلاب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت S8 سامسونگ

خرید قسطی تبلت S8 سامسونگ
تبلت‌های سامسونگ جز برترین محصولات این برند موفق کره‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی تبلت S8 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی
ساعت هوشمند برند هوآوی بسیار زیبا و پرفروش می‌باشد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...