خرید قسطی ماشین لباس شویی سام

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:02:11

برند سام برند تازه ظهور ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی سام به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباس شویی سام


بررسی کیفیت لباسشویی سام

بعد از خروج برند سامسونگ از ایران شرکت سام سرویس شروع به فعالیت در زمینه تولید انواع لوازم خانگی کرد. برند سام یکی از برندهایی است که بعد از تولید محصولات خود جزو برندهای مطرح در بازار شد. از ویژگی‌های مثبت لوازم برند سام استفاده از قطعات شرکت سامسونگ است که این موضوع کیفیت و بروز بودن محصولات این شرکت را نشان می‌دهد. برند سام علاوه بر لوازم خانگی به تولید لوازم صوتی با کیفیت نیز می‌پردازد. ماشین لباسشویی یکی از محصولات با کیفیت و مدرن این برند است. 

ماشین لباسشویی سام امکانات متعدد و پیشرفته‌ای دارد و به دلیل استفاده از قطعات شرکت سامسونگ در این ماشین لباسشویی عملکرد و کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌دهد. در ادامه به امکانات ماشین لباسشویی سام، جدیدترین محصول تولید شده شرکت سام و نحوه خرید قسطی ماشین لباس شویی سام می‌پردازیم. 

امکانات ماشین لباسشویی سام

ماشین لباسشویی سام دارای طراحی ساخت زیبا با امکانات متعدد است. جنس بدنه ماشین لباسشویی سام از استیل ضد زنگ و مقاوم می‌باشد. برنامه شستشوی مختلف، سیستم ذخیره زمانی، شستن انواع لباس در لباسشویی، موتور اینورتر و صفحه نمایشگر ال ای دی یکسری از امکانات ماشین لباسشویی برند سام هستند. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

موتورهایی که در ماشین لباسشویی‌های سام قرار دارند همگی از برند سامسونگ خریداری شده‌اند به همین دلیل از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند. موتور اینورتر در ماشین لباسشویی‌های سام باعث می‌شود تا کم ترین سر و صدا از ماشین لباسشویی ایجاد شود و لرزش بسیار کمی داشته باشد. در کنار امکانات متعدد و کیفیت بالا این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است. محصولات تولید شده در این شرکت دارای خدمات پس از فروش طولانی مدت هستند.

از مزایای ماشین لباسشویی سام می‌توان به مصرف پایین انرژی، موتور پر قدرت و کم سر و صدا، سیستم شستشوی متنوع و طراحی زیبا و با کیفیت می‌توان اشاره کرد. خرید قسطی ماشین لباس شویی سام فرصت بی‌نظیری برای خرید این لوازم خانگی پرکاربرد است.

مشخصات جدیدترین مدل لباسشویی سام

DD-P1485W جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سام الکترونیک است. این ماشین لباسشویی در ظرفیت 9 کیلویی ساخته شده و از نظر مصرف انرژی در کمترین میزان مصرف قرار دارد. ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485W 16 مدل برنامه شستشوی مختلف دارد و همچنین دارای سیستم شستشوی سریع و پیش شستشو است.

از قابلیت‌های منحصر به فرد ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485W اضافه کردن لباس‌های جامانده حین انجام شستشو ماشین لباسشویی می‌باشد. سرعت چرخش موتور 1400 RPM، رتبه انرژی مصرف A+++، موتور دایرکت درایو، مکانیزم اتوماتیک از دیگر سیستم‌ها و امکانات ماشین لباسشویی سام می‌باشد. می‌توانید جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سام را به صورت اقساطی خریداری کنید. 

خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام از قسطی کلاب

تا اینجای محتوا از قابلیت و مشخصات ماشین لباسشویی گفتیم در ادامه به نحوه خرید قسطی ماشین لباس شویی سام اشاره می‌کنیم. قسطی کلاب وب سایتی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی است و تمامی محصولات خود را به صورت نقد و اقساط به مشتریان خود ارائه می‌دهد. قسطی کلاب وب سایتی معتبر برای فروش انواع لوازم خانگی با کیفیت به صورت اینترنتی است. افرادی که قصد دارند ماشین لباسشویی پیشرفته سام را خریداری کنند می‌توانند وارد وب سایت قسطی کلاب شوند و از نحوه و شرایط فروش قسطی این مجموعه مطلع شوند. 

از قابلیت‌های دیگر این وب سایت سفارش کالاهای ناموجود است که این قابلیت برای مشتریان اطمینان خاطر را به همراه دارد. خرید اقساطی ماشین لباسشویی یک فرصت استثنایی برای افرادی است که می‌خواهند جهیزیه بخرند و یا لوازم قدیمی منزل خود را عوض کنند. خرید اینترنتی از وب سایت قسطی کلاب از مزایای زیادی برخوردار است. کالایی که توسط مشتری خریداری می‌شود در سریعترین زمان برای مشتریان ارسال می‌شود. با خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی فلر

فروش اقساطی لوازم خانگی فلر
فروش اقساطی لوازم خانگی فلر هم اکنون در این مجموعه امکان پذیر شده است. شما می توانید برای اطلاع از شرایط ویژه فروش و همچنین نحوه خرید لوازم خانگی ...

خرید قسطی فر توکار هاردستون

خرید قسطی فر توکار هاردستون
برند هاردستون با ارائه بهترین محصولات خانگی در دنیا به شهرت رسیده است و طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی فر توکار هاردستون به ...