خرید اقساطی Xbox

تاریخ انتشار:
1403/2/13 09:58:42

ایکس باکس جز برترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد که تنوع بازی بسیار بالایی دارد و از قیمت مناسب‌تری نسبت به پلی استیشن برخوردار است. برای خرید اقساطی Xbox به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی Xbox


چرا باید به خرید اقساطی ایکس باکس سری S فکر کرد؟

کم کم در حال نزدیک شدن به فصل تابستان هستیم و این فصل برای نوجوانان و جوانان فصلی است که آن‌ها مایلند در آن به فراغت بپردازند. یکی از ابزاری که به شدت مورد علاقه همه گروه‌های سنی قرار دارد، ایکس باکس نام دارد که از گذشته تا کنون طرفداران پروپاقرص داشته است. در این مقاله به موضوع خرید اقساطی ایکس باکس سری S می‌پردازیم و با شما از هیجان و لذت بازی کردن با ایکس باکس بیشتر خواهیم گفت. برای خرید قسطی Xbox به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برای گیمرها و همه کسانی که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند هستند، سال 2020 سالی پر از هیجان و وصف ناپذیر بود. چرا که این سال، سالی بود که شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت در آن از ایکس باکس سری S رونمایی کند. 

این ایکس باکس 299 دلاری از نظر طراحی یک ایکس باکس بسیار جذاب به حساب می‌آید. این کنسول جمع و جور و کوچک کنسولی به رنگ سفید است که یک دایره مشکی و بزرگ به نام فن خنک کننده را در زیر خودش جای داده است. نکته جالبی که وجود دارد این موضوع می‌باشد که سری اس کوچکترین ایکس باکس شناخته شده در جهان می‌باشد. برای خرید اقساطی Xbox به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این ایکس باکس جمع و جور در هر مکانی می‌تواند قرار داده شود و طرافداران دنیای بازی و سرگرمی را عاشق خودش بکند. برای عاشقان بازی مشخصات فنی کنسول بازی از اهمیت برخوردار می‌باشد در همین زمینه قصد داریم از مشخصات فنی ایکس باکس S برای شما بیشتر بگوییم.

ایکس باکس سری اس از نظر سخت افزاری یک کنسول پر قدرت و پر توان است. این وسیله به خوبی از پس اجرای بازی‌هایی با کیفیت Full HD یا 1440p برآمده و با نرخ 120 فریم بر ثانیه یک دیوایس قدرتمند محسوب می‌شود. همچنین ایکس باکس سری S توانایی آپ اسکیل کردن بازی‌ها و رساندن آن‌ها به وضوح 4K را نیز دارا است.

اگر ایکس باکس وان اس داشتید باید به شما بگوییم که حافظه SSD در ایکس باکس سری S بسیار قوی از حافظه HDD در ایکس باکس وان اس بوده و شما این تفاوت را زمانی درک خواهید کرد که یک بازی را بر روی هر دو دستگاه اجرا کنید. 

خرید قسطی Xbox هر آنچه که شما آرزویش را دارید!

شرکت AMD در زمینه طراحی پردازنده بر روی ایکس باکس S رویکرد جدیدی را اتخاذ نموده است. پردازنده بکار رفته بر روی این ایکس باکس از هشت هسته بهره می‌برد و با فرکانسی معادل با 3/6 گیگاهرتز کار می‌کند. با خرید اقساطی Xbox از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

این یعنی سرعت بیشتر و رندرینگ قوی‌تر که مجموع این دو یعنی لذت بیشتر در هنگام بازی که گزینه بسسیار مهمی می‌باشد، همچنین این ایکس باکس مطابقت بسیار مناسبی با نسل‌های قبلی داشته و شما می‌توانید بازی‌های سری‌های گذشته‌ XBOX از جمله XBOX 360 را بدون هیچ مشکلی با همین کنسول اجرا کنید. باخرید اقساطی Xbox از قسطی کلاب یک خرید خوب را تجربه کنید.

یکی دیگر از مهم ترین شاخصه‌های ایکس باکس سری S کنترلر جدید آن است. گفته می‌شود که این کنترلر جدید مهندسی شده، راحت‌تر در دست قرار می‌گیرد و طراحی آن به صورتی است که از تعریق کف دست‌ها جلوگیری می‌کند که همه این‌ها در کنار یکدیگر در نهایت باعث می‌شوند تا گیمر احساس خوبی داشته باشد.

توجه داشته باشید که قیمت این کنسول‌های بازی در دوران نوسانات ارزی متغیر می‌باشد و این شاید باعث شود که بسیاری از افراد به کلی از خرید این کنسول منصرف شوند، اما ما در اینجا به شما راه حلی ارائه می‌دهیم.

شما می‌توانید با خرید قسطی کنسول بازی صاحب یک کنسول درجه یک شوید. ما با فروش اقساطی ایکس باکس اینجا هستیم تا شما به هر آنچه که آرزویش را دارید دست پیدا کنید. در این مقاله با موضوع خرید اقساطی ایکس باکس سری S با شما بودیم. به منظور خرید قسطی Xbox می‌توانید به وبسایت www.ghesticlub.com مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی PS4 slim

خرید اقساطی PS4 slim
کنسول بازی سونی با نام پلی استیشن 4 اسلیم در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی PS4 slim به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

دوربین فیلم برداری اوسمو اقساطی

دوربین فیلم برداری اوسمو اقساطی
دوربین فیلمبرداری حرفه ای اوسمو را به علاقه مندان عکاسی و فیلمبرداری پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این کالا را از سایت قسطی کلاب تهیه کنید.