فروش اقساطی PS4

تاریخ انتشار:
1403/2/3 22:00:39

کنسول بازی پلی استیشن 4 بسیار دوستداشتنی و پرطرفدار است. اگر تمایل به خرید اقساطی PS4 دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی PS4


PS4

پلی استیشن 4 به قدری محبوب است که از رقیب پرآوازه‌اش یعنی ایکس باکس هم پیشی گرفته و پس از هفت سال از پیدایش نسل هفتم کنسول‌ها، کنسول نسل هشتم پا به عرصه وجود گذاشت. با وجود برتری‌هایی که PS3 در نسل پیش داشت، ولی در انتها این مایکروسافت بود که توانست بر رقیب ژاپنی خود چیره گردد.

تجربه‌های زیادی از این شکست نصیب سونی شده بود. در نسل قبل برنامه‌ها پیچیدگی زیادی داشت و این بار سونی تصمیم گرفت تا یک تجربه ساده را در برنامه‌ها و رابط کاربری به کاربران هدیه دهد. در کنترلر طراحی بهتری داده شد و از امکانات زیادی که بر پابه دیسک‌های بلوری و تلویزیون‌های سه بعدی بود، اجتناب شد. قابلیت خرید اقساطی PS4 در قسطی كلاب فراهم شده است.

سخت افزار قدرتمند

وجود یک حافظه 500 گیگابایتی، داشتن 8 گیگابایت رم از نوع GDDR5، پردازنده چهار هسته‌‌ای اختصاصی جگوار که ساخت شرکت AMD و پردازشگر گرافیکی اختصاصی شرکت AMD، وجود بلوتوث نسخه 2.1 و وای‌فای با مشخصه 802.11b/g/n، دیسک‌خوان بلوری با سرعت شش برابر با قابلیت اجرای DVD با سرعت هشت برابر و در آخر طراحی جدید در دسته‌ بازی بی‌سیم Dual Shock 4 مشخصاتی است که در حد قدرت یک رایانه می‌باشد. 

در این کنسول نسل هشتمی با سخت افزار مناسبی مواجه هستید. به علاوه، در کنسول جدید از درگاه ورودی HDMI در پشت وجود دارد. با خرید قسطی PS4 دقت و سرعت را با هم تجربه كنید!

طراحی مناسب

این کنسول شکلی چند ضلعی دارد که از جلو نمایی با ترکیب شیشه و پلاستیک به ما ارائه می‌دهد. اگر به این کنسول استثنایی نگاهی بیاندازید دو تکه مستطیل شکل خواهید دید که با گوشه‌های نامسطح بر روی یکدیگر چسبیده‌اند. از طرفی جنس بدنه شیشه‌ای است. با خرید اقساطی PS4 حس بهتری در گیمینگ خواهید داشت!

طراحی جالب این کنسول به شکلی است که اگر کنسول را به صورت افقی، بر روی زمین بگذارید و از بالا نگاه کنید، یک سوم از کنسول را شیشه‌ براق و دو سوم باقی مانده را بدنه پلاستیکی مات تشکیل می‌دهد. این دو قسمت با یک خط باریک نورانی آبی جدا می‌شوند.

از نمای رو به رو هم با یک چند ضلعی رو به رو هستید که در بالا جهتش به سمت داخل و در پایین به سمت کاربر متمایل است. در فضای بین یک مستطیل دیده می‌شود که دو فضا را به همدیگر متصل می‌کند. در نمای بیرون پورت ورودی USB به چشم می‌خورد که حالتی بیرون زده داشته و به سمت داخل فرو می‌رود. دکمه‌های خارج کردن دیسک و روشن خاموش شدن دستگاه هم در فضای باریک نورانی قرار دارد.

در نمای پشت هم درگاه‌های ورودی HDMI، ورودی منبع برق، درگاه شبکه و درگاه مخصوص دوربین واقعیت مجازی قرار دارد. این کنسول به هر دو حالت عمودی و حالت افقی قرار می‌گیرد. اگر چه که سونی یک استند جداگانه هم برای کاربرد راحت‌تر به بازار عرضه کرده است. با خرید قسطی PS4 تجربه‌ای هیجانی در بازی داشته باشید!

کنترلر دوال شاک 4

این دسته، ارگونومی مناسبی دارد. ابعاد و حجم آن بهبود یافته و تریگرها بزرگ‌تر شده‌اند. چهار دکمه معروف پلی استیشن یعنی دکه‌های اصلی دایره، مربع، مثلث و ضربدر در این کنترلر دیده می‌شوند. در سمت چپ کنسول دکمه‌های چهار جهت اصلی قرار دارد كه در فضای بین با یک پد لمسی مستطیل شكل و سه دكمه مهم Option،Share و Home جای گرفته است.

علاوه بر این جک صدا و بلندگو و گذرگاه میكرو یو اس بی قرار دارد. كمی پایین‌تر میز، دكمه‌های چرخان قرار دارد و در بالای دسته، دکمه‌های R و L وجود دارد. با خرید اقساطی PS4 یک كنترلر بی‌نظیر خواهید داشت!

پیشنهاد ویژه خرید قسطی PS4

برای داشتن یک دنیای هیجانی و انجام بازی‌های آفلاین و آنلاین می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و این کنسول نسل هشتمی را امتحان کنید. برای خرید این کنسول فوق‌العاده به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای سرگرمی برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطیps5

خرید اقساطیps5
اگر شما هم جز علاقه مندان به بازی‌های دیجیتالی هستید، همین الان به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی بروید و خرید اقساطی ps5 را...

فروش اقساطی دوربین گوپرو

 فروش اقساطی دوربین گوپرو
ثبت لحظات خاص و به یاد ماندنی همیشه برای افراد اهمیت زیادی داشته است. محصولات ارائه شده در فروش اقساطی دوربین گوپرو با بهره گیری....