خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:48:53

تلویزیون‌های برند ایکس ویژن جز برترین محصولات این برند ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ

قاب زیبای ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی با کیفیت بالا می‌باشد که به سادگی با محصولات برندهای خارجی رقابت می‌کند و حتی طرفداران بسیاری در منطقه خاورمیانه دارد. تلویزیون جز پرفروش‌ترین محصولات برند ایکس ویژن می‌باشد و بهترین انتخاب برای خرید محصول ایرانی است. در این مقاله قصد داریم در مرود امکانات تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ از سایت قسطی کلاب تا انتهای این متن جذاب همراه ما باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

نگاهی اجمالی به تلویزیویون 55 اینچ ایکس ویژن!

تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ از سری پرفروش XTU535 می‌باشد که دارای کیفیت و فناوری ویژه‌ای است. این تلویزیون استثنایی دارای تکنولوژی WIFI Screen mirror می‌باشد. با کمک این فناوری شما می‌توانید صفحه موبایل خود را مانند آینه بروی تلویزیون قرار دهید و از محتواهای موبایل خود در صفحه نمایشگر تلویزیون لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به وضوح تصویر ULTRA HD 4K اشاره کرد که تصاویری فوق‌العاده عالی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. این تلویزیون جدید از فناوری  HDR10 پشتیبانی می‌کند و تصاویر را به خوبی و بدون پرش به نمایش می‌گذارد. با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی تکنولوژی  HDR10

شاید برایتان جالب باشد که وجود فناوری  HDR10 در تلویزیون چه اندازه می‌تواند مهم باشد. این فناوری بر طیف رنگی و کنتراست اثر مستقیم می‌گذارد و در نتیجه تصاویر به واقعیت نزدیک‌تر خواهند بود. تصاویر نمایش داده شده با فناوری   HDR10 به گونه‌ای به نمایش درخواهند آمد که نقاط روشن را روشن‌تر از همیشه و نقاط تیره را به شدت تاریک نشان خواهد داد. به همین سبب شما در هنگام مشاهده فیلم حس نابی را حس خواهید کرد. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

پنل قدرتمند IPS

در ساخت تلویزیون‌های ایکس ویژن سایز 55 اینچ از پنل‌های IPS استفاده شده است. این پنل دارای کیفیت و مقاومت بالاتری نسبت به بقیه پنل‌ها می‌باشد، همچنین تصاویر و رنگ‌ها را به صورت کاملا واقعی به نمایش می‌گذارد و زاویه دید بسیار خوبی دارد. زاویه دید خوب بدین معناست که شما از هر زاویه‌ای که به تلویزیون نگاه کنید، تصاویر با کیفیت و خوبی خواهید دید. با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سیستم عامل اندروید

تلویزیون باکیفیت ایکس ویژن دارای اندروید 6 است و شما به سادگی می‌توانید نرم افزارهای مورد علاقه خود را نصب کنید. همچنین بر روی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ به صورت پیش فرض دیجی کالا و فیلیمو نصب شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

گارانتی مادیران

تلویزیون ایکس ویژن دارای 2 سال گارانتی مادیران است و شما با خیالی آسوده می‌توانید به خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ بپردازید. برند ایکس ویژن برندی مطمئن و باکیفیت است که ظرفداران بسیاری دارد.

قسطی کلاب و شرایط ویژه فروش اقساطی لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و کالای دیجیتال می‌پردازد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و ارائه چک یا سفته به خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی یا اطلاع از موجودی کالاهای ایرانی و خارجی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با قسطی کلاب تجربه خوب خرید اقساطی را بچشید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی

خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی
در گذشته مردم از وسایل محدودی استفاده می کردند. خانه های قدیمی بسیار ساده بودندو بیشتر کارها با دست انجام می شد. با پیشرفت تکنولوژی محصولات...

فروش اقساطی تلویزیون سام

فروش اقساطی تلویزیون سام
تلویزیون‌های برند سام جز بهترین تلویزیون‌های موجود در ایران هستیند که بسیار طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند. برای خرید اقساطی تلویزیون...