خرید اقساطی گوشی p50 pocket

تاریخ انتشار:
1403/2/25 05:30:12

اگر به دنبال خرید یک گوشی منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی p50 pocket از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی p50 pocket


گوشی p50 pocket

این روزها برند هوآوی، با ارائه آخرین گوشی تاشوی خود، سر و صدای زیادی بپا کرده است. چرا که، محصولی هیجان انگیز و در عین حال با کیفیت را روانه بازار نموده است. از این روی، اگر شما هم به دنبال خرید قسطی گوشی p50 pocket، می‌باشید؛ توصیه می‌کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. چرا که، قصد تحلیل دقیق و بررسی همه جانبه این کالای دیجیتال را داریم. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی گوشی p50 pocket

شما با خرید قسطی p50 pocket، به یک تلفن همراه انعطاف پذیر و تاشو دست خواهید یافت. طراحی این محصول بسیار جذاب و مهیج است. این گوشی از دو سیم کارت و یک نانو مموری، به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. P50 pocket به یک نمایشگر 6.9 اینچی، با نرخ به روز رسانی 120 هرتز مجهز می‌باشد و از رزولوشن بسیار خوبی برخوردار است. از دیگر جذابیت‌های این مدل، می‌توان به نمایشگر دایره‌ای شکل آن، که به هنگام تا شدن گوشی قابل مشاهده است، اشاره داشت.

موبایل p50 pocket، یک باتری 4000 میلی آمپری را در اختیار شما قرار می‌دهد، که به جرات می‌توان گفت عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقبا دارد. برای مثال، اگر یک ساعت یک بازی سنگین را اجرا کنید، تنها 15 درصد از شارژ باتری کم می‌شود. همچنین، زمان برآورد شده برای فول شارژ شدن این باتری کمتر از یک ساعت می‌باشد.

با خرید قسطی گوشی p50 pocket، به سه ماژول لنز دوربین دسترسی خواهید داشت. لنز اصلی 40 مگاپیکسل بوده، که تصاویر قابل قبولی ثبت می‌کند. دومین لنز این دوربین، 13 مگاپیکسل و مربوط به ثبت تصاویر اولترا واید می‌باشد. لنز سوم نیز، 32 مگاپیکسل بوده و برای عکاسی‌های تله فوتو طراحی شده است. 

مشخصات فنی گوشی p50 pocket

اگر قصد خرید اقساطی گوشی p50 pocket، در ادامه با ما همراه باشید. چرا که، به بیان مشخصات فنی این محصول جذاب هواوی خواهیم پرداخت.

زمان معرفی و عرضه: 23 دسامبر سال 2021
وزن: 190 گرم
رنگ بندی: طلایی، نقره ای و مشکی
ابعاد در حالت باز: 170 * 75.5 * 7.2 میلی متر
ابعاد در حالت بسته: 87.3 * 75.5 * 15.2 میلی متر
ابعاد صفحه نمایش در حالت باز: 6.9 اینچ
ابعاد صفحه نمایش در حالت بسته: 1.04 اینچ
نوع نمایشگر در حالت باز: Foldable OLED
نوع نمایشگر در حالت بسته: OLED
رزولوشن تصویر در حالت باز: 1188 * 2790 پیکسل
در حالت بسته: 340 * 340 پیکسل
سیستم عامل: Harmony OS 2.0
حافظه داخلی: 256 گیگابایت (RAM 8 گیگابایت) / 512 گیگابایت (RAM 12 گیگابایت)
دوربین اصلی: سه گانه
رزولوشن دوربین اصلی: 40 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 10.7 مگاپیکسل
پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری: ندارد
قابلیت پشتیبانی از نانو مموری: دارد
اسپیکر پخش صدا: دارد
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری: 4000 میلی آمپر در ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع: دارد (40 وات)
دیگر ویژگی ها: پشتیبانی از NFC، GPS، بلوتوث 5.2، وای فای، هات اسپات، سنسور تشخیص اثر انگشت، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج، سنسور سنجش فشار، LTE، HSPA، CDMA، GSM 

جمع بندی

یکی از مهمترین بخش‌ها، در رابطه با خرید قسطی گوشی p50 pocket، جمع بندی ویژگی‌های مثبت و منفی این محصول می‌باشد:

نقاط قوت: نمایشگر بسیار با کیفیت
نقاط ضعف: عدم پشتیبانی از گواهی‌های IP 

خرید اقساطی گوشی p50 pocket در وب سایت قسطی کلاب

امروزه، به دلیل وجود چالش‌های اقتصادی فراوان، توان خرید نقدی بسیاری از افراد جامعه پایین آمده است. در این راستا، فروشگاه‌هایی اقدام به فراهم سازی شرایط فروش قسطی گوشی موبایل و دیگر تجهیزات دیجیتال نموده‌اند. یکی از این فروشگاه‌ها، پلتفرم اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد. یک فروشگاه مجازی مطمئن و امن، که به راحتی می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، انواع لوازم خانگی و صنعتی به آن مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید، که سقف خرید قسطی در این فروشگاه 150.000.000 تومان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون گیمینگ

خرید اقساطی هدفون گیمینگ
هدفون‌ها در انواع متنوعی طراحی و تولید شده‌اند. برای خرید اقساطی هدفون گیمینگ به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی s20 fe

خرید قسطی s20 fe
یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه بی‌شک گوشی s20 fe می‌باشد. برای خرید قسطی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی...