خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:14:42

مانیتورها امروزه استفاده‌‎ها و کاربردهای حرفه‌ای بسیاری دارند و انتخاب آن‌ها سخت تر از گذشته شده است. برای خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ


اولین مانیتور هوشمند و همه کاره جهان!

مانیتور هوشمند سامسونگ با جدیدترین فناوری روز دنیا ساخته شده است و کیفیتی بی‌نظیر دارد. این گوشی استنثایی دارای Microsoft Office 365 می‌باشد و به سادگی از راه دور به کامپیوتر و لپتاپ شما در محل کار متصل می‌شود، همچنین شما می‌توانید موبایل خود را در حالت اسکرین میرورینگ به این مانیتور متصل نمایید.

 شما می‌توانید با استفاده از فناوری DEX بی‌سیم که در این مانیتور به کار رفته است، محتوای تلفن همراه خود مانند Skype یا کنفرانس‌ها را در صفحه مانیتور مشاهده نمایید، همچنین می‌توایند با ضربه زدن بروی تلفن همراه از قابلیت Tap View بهره‌مند شوید. اگر به دنبال یک مانیتور هوشمند و حرفه‌ای هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ از سایت قسطی کلاب می‌باشد.

برنامه‌های پرطرفدار در مانیتور هوشمند سامسونگ

مانیتور هوشمند سامسونگ دارای بلندگوهای فوق‌العاده قدرتمندی است، همچنین این مانیتور یک کنترل از راه دور نیز دارد و شما می‌توانید برنامه‌هایی مانند نتفلیکس و دیگر نرم افزارهای سرگرم کننده را در داخل این مانیتور داشته باشید و حس نابی را با مانیتور هوشمند سامسونگ تجربه نمایید. برای خرید قسطی مانیتور هوشمند سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دورکاری با فناوری روز دنیا

مانیتور هوشمند سامسونگ با کمک Microsoft Office 365 و استفاده از فضای ابری می‌تواند از راه دور به لپتاپ یا کامپیوتر شخصی شما در محل کار متصل شود و شما زمانی که در خانه هستید، به سادگی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. با خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

تنظیم نور و روشنایی صفحه مانیتور به صورت خودکار!

مانیتور هوشمند سامسونگ به خوبی در نور و تاریکی به صورت خودکار تنظیم می‌شود و حس ناب دیدن فیلم را به شما می‌بخشد، همچنین تصویر تطبیقی سبب می‌شود که شما از هوشمند بودن مانیتور خود نهایت لذت را ببرید. برای خرید قسطی مانیتور هوشمند سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آشکار شدن نمای بیشتری از بازی

مانیتور هوشمند سامسونگ قابلیت تنظیم اندازه نمایش تصاویر را دارد. شما می‌توانید به راحتی در هنگام بازی اندازه تصویر را به 21:9 تغییر دهید. این تغییر سبب می‌شود که شما فضای بیشتری در هنگام فوتبال دیدن در اختیار داشته باشید، همچنین در حین ماشین بازی و رالی به خوبی اطراف جاده را تماشا کنید. با خرید اقساطی مانیتور هوسمند سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

دستیار صوتی هوشمند سامسونگ

در مانیتور هوشمند سامسونگ برنامهBixbay و SmartThings وجود دارد. شما می‌توانید با فرمان‌های صوتی خود بین برنامه‌ها جا به جا شوید و یا صدای مانیتور را کم و زیاد کنید و هیچ نیازی به زدن دکمه کنترل نداشته باشید. با خرید قسطی مانیتور هوشمند سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بررسی فنی مانیتور هوشمند سامسونگ

مانیتور هوشمند سامسونگ دارای یک صفحه نمایشگر تخت می‌باشد که اندازه تصویر در آن 16:9  می‌باشد. همچنین این مانیتور دارای وضوح تصویر ‎1,920 x 1,080 و نرخ نوسازی آن برابر با حداکثر 60 هرتز است. ناگفته نماند که اندازه این مانیتور برابر با 27 اینچ می‌باشد. برای خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی و کالای دیجیتال

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد. شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته به خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی بپردازید و هیچ نیازی به ضامن نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا

 خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا
هارد اکسترنال‌های بسیاری توسط برندهای مختلف طراحی و تولید شده‌اند. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا به بخش هارد اکسترنال در دسته...

خرید قسطی گوشی A52S

خرید قسطی گوشی A52S
یکی از گوشی‌های برند سامسونگ مدل A52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A52S به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...