خرید قسطی کولرگازی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 17:28:05

در روزهای گرم تابستانی داشتن یک کولرگازی با کیفیت و قیمت مناسب بسیار لازم و ضروری می‌باشد. برای خرید قسطی کولرگازی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی کولرگازی


کولر گازی جی پلاس

جی‌ پلاس برندی ایرانی است که با هدف فراهم ساختن آسایش بیشتر در زندگی مردم دست به تولید کالاهایی باکیفیت و مقرون به صرفه زده است. از جمله تولیدات کاربردی این برند به خصوص در فصل گرم تابستان کولرگازی می‌باشد. 

کولرهای گازی جی‌پلاس با دو مدل منحصر به فرد GAC-TM و GAC- TE تولید می‌شود. این کولرها مختص انواع آب و هوای گرمسیری و غیر گرمسیری است که با ظرفیت متنوع و داشتن امکانات ویژه‌ای چون موتور هوشمند اینورتر و گارانتی پنج ساله کمپرسور روانه بازار می‌شوند. قابلیت خرید قسطی کولرگازی در قسطی کلاب فراهم شده است.

این دو مدل دارای قابلیت سرمایش گرمایش و حالت اکونومی(ECO) هستند. اسپلیت‌های جی‌پلاس به حسگرهای هوشمندی مجهز می‌باشند که برای تشخیص دمای محیط و تنظیمات خودکار به کار می‌روند. حالت توربو (Turbo) در این کولرها کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان به خنک‌ترین دمای ممکن در محیط دست یابید. 

البته در این محصولات قابلیت‌های دیگری مثل رطوبت‌زایی (Dry)، حالت سلامت، حالت خواب و تایمر وجود دارد. کمپرسور هوشمند اینورتر، در مصرف برق بهینه عمل می‌کند و قادر است تا دمای یکنواختی را در محیط ایجاد کند. میزان صدای تولید شده توسط این موتور خیلی کم (Super Quiet) است.

در ادامه این بلاگ قصد داریم تا یکی از پرفروش‌ترین کولر گازی‌های برند جی‌پلاس را به شما معرفی کنیم. با خرید اقساطی کولرگازی هوایی سالم و خنک داشته باشید!

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-TM24JN1/GAC-TM24JU1

این نوع از کولر گازی، مجهز به هر دو حالت سرمایش و گرمایش است و از دو بخش داخلی و خارجی برخوردار می‌باشد. قسمت خارجی این کولر نقش خنک‌کننده را بر عهده دارد و در فضای باز نصب می‌گردد.

واحد خارجی توسط لوله‌هایی به بخش داخلی متصل است. واحد داخلی کولر گازی در داخل سالن یا اتاق شما نصب می‌شود و به همین دلیل، طراحی زیبایی دارد. این واحد مسئول تولید باد خنک می‌باشد. کولرهای گازی جی پلاس از گاز مبرد R410 استفاده می‌کنند تا هیچ آسیبی به محیط زیست و لایه ازون نرسد. با خرید اقساطی کولرگازی یک محصول دوست‌دار طبیعت خواهید داشت!

این کولر گازی با توزیع و پرتاب باد در چهار جهت جغرافیایی به ایجاد هوای یکنواخت در محیط می‌پردازد. همان طوری که پیشتر گفتیم، حسگرهای حرارتی این کولر، قابلیت تنظیم سرعت فن را دارند. حالت خواب در این دستگاه، به شکل خودکار به تشخیص بهترین شرایط خواب کاربران می‌پردازد و دمایی مناسب با آن شرایط ایجاد می‌کند.

عملکرد این کولر طوری است که در عرض 30 ثانیه، دما را از 27 درجه به 18 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌دهد و در عرض یک دقیقه دما را از20 درجه به 40 درجه سانتی‌گراد افزایش می‎‌دهد. این کولر دارای برچسب انرژی با رده A می‌باشد. با خرید قسطی کولرگازی در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایید!

محدوده ظرفیت سرمایشی این کولر بین 20 تا 30 هزار BTU در ساعت است. نوع برق مصرفی دستگاه، تک فاز می‌باشد و از یک ریموت کنترل برخوردار است. به علاوه، این محصول دارای قابلیت شروع خودکار (Auto Start) و تنظیمات شخصی (I Set) می‌باشد، همچنین دارای پره‌های طلایی ضد زنگ یا (Gold Fin) است. 

خرید قسطی کولرگازی

اگر شما هم دوست دارید تا از یک محصول ایرانی و فوق‌العاده برخوردار شوید و در گرمای تابستان از هوایی مطبوع و دلپذیر برخوردار شوید، خرید یک مدل از کولر گازی جی پلاس بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. برای برخورداری از این محصولات بی‌نظیر به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

در قسطی کلاب شرایطی فراهم شده تا بتوانید وام دریافت کنید و لوازم مورد نیاز خود را به صورت اقساطی با گرفتن وام خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کولرگازی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا چکی

خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا چکی
ماشین ظرفشویی یکی از بهترین وسایل برقی در آشپزخانه می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...

خرید مایکروویو دوو قسطی

خرید مایکروویو دوو قسطی
با خرید مایکروویو دوو قسطی از قسطی کلاب شرایط خرید برای کسانی که متقاضی خرید مایکروویو یا در پی خرید جهیزیه هستند آسان تر و مقدور شده است. دوو...