خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:12:39

برند سامسونگ برندی موفث و شناخته شده در سراسر دنیا است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ



ماشین لباسشویی برند SAMSUNG 

با ماشینی شدن کارها، بسیاری از امور سنتی جای خود را به ابزارهای مکانیکی داده‌اند. در این میان ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسایل برای هر خانه‌ای محسوب می‌شود. دیگر شستن لباس‌ها با دست منسوخ شده است. بنابراین باید نظافت البسه را به ماشین‌های لباسشویی سپرد. البته انتخاب یک گزینه باکیفیت مانند سامسونگ هزینه زیادی دارد. 

بنابراین سفارش ماشین لباسشویی سامسونگ برای بسیاری از افراد دور از دسترس است. ولی نیازی به نگرانی نیست، چرا که با پیشنهاد ما می‌توانید به راحتی نسبت به تهیه این اقلام اقدام کنید. اگر با خرید نقدی لوازم خانگی مشکل دارید، خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ یک فرصت ایده‌آل برای تهیه بهترین برند بازار است. پس این فرصت را از دست ندهید. 

سامسونگ از برندهای معتبر تولید کننده لوازم خانگی است. این برند شناخته شده اقلام مختلفی از لوازم منزل مانند یخچال، جارو برقی، تهویه هوا را باکیفیت بالا عرضه کرده و توانسته یکی از قطب‌های اصلی بازار لقب بگیرد. اما یکی از بهترین تولیدات این شرکت ماشین‌های لباسشویی آن است که باکیفیت و قدرت بالا تولید می‌شوند. لباسشویی‌های این برند با بهترین تکنولوژی‌های روز تولید شده و می‌توانند به زیبایی خانه و آشپزخانه شما کمک کنند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

اگر قصد تهیه لباسشویی دارید و به دنبال یک گزینه شگفت انگیز می‌گردید، بدون شک محصولات سامسونگ می‌تواند اولویت اصلی شما باشد. چرا که ماشین‌های این شرکت بهتر از هر برند دیگری به تمیز کردن و پاکیزگی لباس‌‌ها کمک می‌کنند. برای خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی‌های سامسونگ با طرح‌های متنوع و امکانات مختلف برای هر خانواده‌ای مناسب هستند. این لوازم خانگی در 3 رنگ سفید، مشکی و استیل طراحی می‌شوند، رنگ‌هایی که برای دکوراسیون هر خانه‌ای جذاب هستند. از آن جا که سلیقه هر شخص متفاوت است، مدل‌های متنوعی در دسترس مشتریان قرار دارد. از جمله لباسشویی‌های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•لباسشویی + خشک کن
•لباسشویی درب از بالا
•لباسشویی درب از جلو
•لباسشویی دوقلو

همچنین ماشین‌های شستشوی این برند کره‌ای در ظرفیت‌های 6 تا 15 کیلوگرم عرضه می‌شوند، محصولاتی که هم برای خانواده‌های کم جمعیت و هم برای خانوارهای پرجمعیت کارآمد هستند. در ادامه مروری بر رایج‌ترین امکانات تعبیه شده در این ماشین‌ها می‌تواند جالب توجه باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات لباسشویی سامسونگ

•قابلیت QuickDrive: به لطف این قابلیت مدت زمان شستشو تا 50 درصد و مصرف انرژی تا 20 درصد کم می‌شود.
•گزینه Add wash: چنانچه در حین کار دستگاه، متوجه شدید لباسی را فراموش کرده‌اید، می‌توانید به راحتی آن را به سایر البسه اضافه کنید.
•فناوری Eco Bubble: به کمک این فناوری شستشوی لباس‌های حتی در دماهای پایین بسیار موثرتر خواهد بود.
•قابلیت Super Speed: با وجود این قابلیت نظافت لباس‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن (39 دقیقه) امکان پذیر است.
•لکه زدایی قوی: با استفاده از این گزینه به راحتی حتی سخت‌ترین لکه‌ها را حذف کنید.

خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ از قسطی کلاب

سامسونگ یکی از بهترین برندهای سازنده انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی است. با این حال افزایش قیمت کالاها باعث شده بسیاری از مشتریان از تهیه این محصول دست بکشند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، می‌خواهیم به شما خرید اقساطی را پیشنهاد کنیم. قسطی کلاب شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید اقلام مورد نیاز خود را به راحتی و با کمترین میزان پیش پرداخت خریداری کنید. جهت خرید اقساطی ماشین لباسشویي سامسونگ کافی است در یکی از طرح‌های فروش قسطی ما شرکت کنید و مدل مدنظرتان را سفارش دهید. توصیه می‌کنم این فرصت استثنایی و شگفت انگیز را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ
کمپانی سامسونگ در زمینه تولید لوازم خانگی تاکنون موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید...

خرید یخچال فریزر هایسنس

خرید یخچال فریزر هایسنس
یخچال فریزر هایسنس ، یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی‌های این برند به حساب می‌آید. افرادی که قصد خرید یخچال فریزر را دارند، به خوبی این برند...